Mis on klienditeeninduse tagasihelistamine?
A customer service callback is an IVR (interactive voice response) call center software function. In essence, it is an automated callback that’s entirely carried out by the call center software.
Miks kliendid tagasihelistamist taotlevad?
Kliendid taotlevad tagasihelistamist kolmel peamisel põhjusel:
- Nad ei taha oodata ootejärjekorras
- Liin on hõivatud / ootejärjekord on liiga pikad
- There are no available agents to pick up the call (for example, outside of business hours)
Kuidas toimib automaatne tagasihelistamine?
Tavaliselt lõpetatakse kõne kohe, kui klient taotleb tagasihelistamist. Süsteem säilitab siiski helistaja telefoninumbri ja koha kõnejärjekorras. Kui telefoninumber jõuab järjekorra algusesse, valib süsteem automaatselt salvestatud telefoninumbri ja ühendab helistaja talle määratud kontaktkeskuse agendiga.
Miks on tagasihelistamine kasulik funktsioon?
Tagasihelistamised on kasulikud, sest nad saavad:
- Suurendada klientide rahulolu
- Vähendada kliendi pingutusi
- Vähendada hüljatud kõnede arvu
- Vähendada kõnede ootejärjekordasid
- Pakkuda rohkem müügivõimalusi
- Suurendada agentide tõhusust
- Anda rohkem teavet teie kõnekeskuse kohta
Kuidas saab funktsiooni LiveAgent’is rakendada?
To start using the IVR callback function, you need to connect a VoIP phone number to your LiveAgent account. Once it’s connected you need to create an IVR script and upload IVR messages. To see a complete IVR set up guide, check out this article.
Järgmisena peate lisama tagasihelistamise skripti enda IVR-skripti, järgides teda juhendit. Kui olete lõpetanud, klõpsake salvestada ja testige funktsiooni, helistades teie LiveAgent’i kontoga integreeritud telefoninumbrile.
Kuulake IVR-menüü juhiseid ja vajutage soovitud numbrit (näiteks “Vajutage 4, et taotleda tagasihelistamist). Teie kõne peaks kohe lõppema ja hakkama helisema LiveAgent’i juhtpaneelil, kuni agent võtab kõne vastu. Kui see on vastu võetud, valib LiveAgent automaatselt teie numbri tagasi, luues automaatse tagasihelistamise.
Kui olete huvitatud, kuidas automaatne tagasihelistamise funktsioon töötab ja miks see on kasulik, siis vaadake artiklit Mis on automaatse tagasihelistamise funktsioon?. Selles artiklis selgitatakse, kuidas funktsiooni LiveAgent’is rakendada ja milliseid eeliseid see teie klienditeenindusele toob.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!