Mis on tagasiside vidin?
Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles annate tagasisidet oma kogemuse kohta. See võib olla igas vormis, küsitluse või lihtsa ankeedina.
See on abiks ka kliendile, sest enamikul kordadest võib teil uut rakendust/veebilehte kasutades probleeme tekkida. Sellistes olukordades on tagasiside vidin kõige lihtsam moodus kliente esinevatest probleemidest vabastada. See on hea ka ettevõttele, et nad saaksid teada, kuidas oma veebilehte klientide jaoks parandada.
Frequently Asked Questions
Mis on tagasiside vidina definitsioon?
Tagasiside vidin on suurepärane kliendi tagasiside allikas ostude edendamiseks ja klienditeeninduseks. See võib olla esindatud igal kujul. See võib olla väike kliendi rahulolu küsitlus, mis on lisatud teie rakendusse või veebilehele või see võib olla vidin skaalal 1 kuni 5, mis võimaldab teil hinnata üldist rahulolu teie toodete ja teenuste üle.
Mis on tagasiside vidina roll?
Tagasiside vidina roll on kerge vaevaga tagasisidet koguda. Sellega saate küsida rohkem infot vähema vaevaga. Sellele lisaks saate koguda tagasisidet käigu pealt ja seda lihtsalt valida. Samuti annate kliendile märku, et hoolite nendest ja see parandab üldist müügiprotsessi ja automatiseerib teeninduse tegevusi.
Kas LiveAgent´is saab tagasiside vidinat üles seada?
LiveAgent`is saate tagasiside vidinat seadistada. See muudab klientidelt tagasiside saamise palju lihtsamaks. Saate panna selle igale poole oma veebilehel. See on suurepärane moodus vabastada ennast kliendi poolt tekkida võivatest probleemidest. Tänu sellele saab ettevõte kiirelt rikete või probleemide signaale.
Kui olete huvitatud tagasiside ja soovituste funktsioonide sügavamast mõistmisest, siis vaadake artiklit Mis on tagasiside & soovituste funktsioon?. Sealt leiate, kuidas need tööriistad võivad teie klienditeenindust parandada. Uurige ka, kuidas keele järgi kohandatavad vidinad võivad muuta teie kliendisuhtluse sujuvamaks ja isikupärasemaks. Keelepõhised vidinad aitavad teie teenust kohandada vastavalt iga kliendi vajadustele. Lisaks on kasulik tutvuda artikliga Klienditeeninduse roll kliendikogemuses, mis annab praktilisi nõuandeid kliendikogemuse parandamiseks. Saate teada, kuidas tõhus klienditeenindus võib mõjutada teie ettevõtte üldist edu. Samuti võivad teid huvitada klientide tunnustuse e-kirja mallid, mis aitavad tõsta kliendirahulolu läbi siiraste tänuavalduste. Tunnustuse jagamine võib suurendada klientide lojaalsust ja rahulolu.