Nutikad turundajad mõistavad sotsiaalmeedia toimingute potentsiaali ärieesmärkide saavutamisel. Kuna miljardid inimesed kasutavad sotsiaalmeediat igapäevaselt, on nad kõik mingisuguste toodete ja teenuste olemasolevad või potentsiaalsed kliendid. Statista uurimisrühma hinnangul pole üllatav, et sotsiaalmeedia reklaam on digireklaamidest teisel kohal (otsingureklaamid on esimene) ja järjepidevalt kasvav.
Mis on tasuline sotsiaalmeedia?
See on teatud tüüpi reklaam sotsiaalmeedia platvormidel, mille eest ettevõtted maksavad. Valikud hõlmavad klikipõhist tasu, mõjutajaturundust, videoreklaame, kus maksate paigutuse eest jne.
Tasulise sotsiaalmeedia eeliseks on suurem kokkupuude, kiirus ja sagedus, kuna võimaldab jõuda laiema või spetsiifilisema vaatajaskonnani.
Sotsiaalmeedia eelarve
Sotsiaalmeedia reklaamide hinnad on erinevad. Need võivad alata mõnest sendist päevas, kuid ei oma ülempiiri. Seetõttu nõuab oma brändi tasulise sotsiaalmeediaturunduse strateegia kujundamine asjakohaseid äriotsuseid ja eesmärke. Hea sotsiaalmeedia reklaamikampaania jaoks peab olema läbimõeldud finantsplaan, sest kui sotsiaalmeedia eelarve saab keset kampaaniat otsa, võib see avaldada negatiivset mõju kogu investeeringule.
Sotsiaalmeedia platvormi valimine
Iga sotsiaalmeediaplatvorm on mõeldud erinevatele sihtrühmadele. Seetõttu on oluline valida oma eesmärkidele sobiv platvorm. Facebooki reklaamid võivad jõuda peaaegu kolme miljardi kasutajani, kuid kui otsustate keskenduda klikipõhistele reklaamidele, siis pidage meeles, et LinkedIni CPC (Cost Per Click) on kõrgeim ja Twitteri reklaamidel madalaim. (november 2021, statistika)
Teie sotsiaalmeediakampaania visuaalne sisu peab loomulikult olema atraktiivne, eriti seetõttu, et Facebooki reklaamid premeerivad loomingulisi kampaaniaid hinnasoodustustega.
Sotsiaalmeedia sihtrühm
Eesmärkide saavutamiseks tuleks sotsiaalmeediareklaamid kohandada konkreetsele sihtrühmale. Sotsiaalmeedia reklaamikampaaniat planeerides on kõige mõttekam mõelda sihtrühma segmentidele, sest huvid toodete ja kaubamärkide vastu on elukutse, vanuse, geograafilise asukoha põhjal erinevad. Näiteks ei taha te müüa kõrbes lumelabidaid. Ideaalseim vaatajaskond on teie olemasolevate klientidega sarnane. Ideaalsete klientide põhjal saate luua sarnase vaatajaskonna, kui seilate suure hulga sotsiaalmeedia kasutajate territooriumile.
Alati on küsimus: orgaaniline vs tasuline turundus, mis on parem? Tasulise sotsiaalmeedia abil saate kiirust, sihtimist ja sagedust, kuid kõige parem on see kombineerida orgaanilise sotsiaalmeediaga.
Veenduge, et jälgite oma ettevõtte ja brändiga seotud tegevusi sotsiaalmeedias ning reageerige nendest lähtuvalt. Sotsiaalmeedia suhtluse tõhusaks haldamiseks ja tugeva veebikohaloleku säilitamiseks kaaluge sotsiaalmeedia klienditeenindusplatvormi kasutamist. Jälgige hoolikalt oma tegevusi sotsiaalmeedias, et klientide päringud või tagasiside ei jääks märkamata. Reageerige platvormi kaudu kiiresti ja asjakohaselt, et parandada kliendirahulolu, lahendada probleeme reaalajas ja säilitada kaubamärgi positiivne maine.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Tutvuge tasulise sotsiaalmeedia integreerimise eelistega
Avastage sotsiaalmeedia turunduse dünaamiline maailm ja uurige nii orgaaniliste kui ka tasuliste lähenemisviiside eeliseid. Avastage tasulise sotsiaalmeedia turundusstrateegiasse kaasamise ainulaadsed eelised ja õppige, kuidas see võib suurendada teie ulatust, tõhustada sihtrühma sihtimist ja saavutada käegakatsutavaid tulemusi. Hankige väärtuslikku teavet tasulise sotsiaalmeedia integreerimisest olemasolevasse strateegiasse ja töötage välja tugev tasuline sotsiaalmeedia strateegia, mis on kooskõlas teie ärieesmärkidega.
Kui olete huvitatud sotsiaalmeedia strateegiast, siis soovitame uurida toodete/teenuste küsimuste vastuse malle. Need mallid aitavad teil tõhusalt klientidega suhelda ja parandada teie teenindust. Samuti on kasulik tutvuda sotsiaalmeedia klienditoe funktsioonidega, et mõista, kuidas sellised tööriistad nagu Facebook Messenger ja Twitter saavad teie ettevõtte suhtlust toetada. Ja kui soovite oma sotsiaalmeedia haldamise oskusi täiustada, siis vaadake üle meie sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekiri. See kontrollnimekiri pakub kasulikke nõuandeid igapäevaste ülesannete haldamiseks.
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.
Orgaaniline vs Tasuline Sotsiaalmeedia
Saate teada, mis vahe on orgaanilisel ja tasulisel sotsiaalmeedial. Professionaalide selgituste abil omandate parema arusaama.
Sotsiaalmeedia kaebuste vastuse mallid
Kas Teil on sotsiaalmeedias klientide kaebusi? Kasutage meie sotsiaalmeedia kaebuste vastuse malle, et vähendada klientide kadumist ja taastada usaldust.