Mis on teadmusbaas?
Teadmusbaas on osa teie abikeskusest, mis pakub iseteeninduslikku sisu. See pakub klientidele teie toodete dokumentatsiooni.
Teadmusbaas võib olla kasulik nii klientidele kui ka esindajale. Kliendid saavad siit leida lahendusi, ilma et nad peaksid pöörduma klienditoe poole. Agendid saavad töötada vähemate piletitega ja näevad neid otse teadmusbaasis.
Lisateave teadmusbaasi kohta LiveAgent’is.
Frequently Asked Questions
Mis on teadmusbaas?
Teadmusbaas on veebipõhine iseteenindusraamatukogu, mis sisaldab teavet toodete ja teenuste, konkreetsete küsimuste ja muude kaubamärgi spetsiifiliste teemade kohta. Need aitavad klientidel, aga ka töötajatel omandada teadmisi, mida neil ei ole ja mida nad vajavad probleemi lahendamiseks.
Mida teadmusbaas sisaldab?
Mida teadmusbaas sisaldab, sõltub selle eesmärgist. Kui seda on vaja ettevõtte sisekasutuseks, sisaldab see teavet personaliosakonna või õigusosakonna üksikute protsesside kohta, selgitab täpselt, kuidas toode töötab ja kuidas kliendi probleemi lahendada. See võib olla ka väliseks kasutamiseks, sellisel juhul sisaldab see teavet toodete ja teenuste kohta, mis võivad olla klientidele kasulikud.
Kuidas töötab teadmusbaas LiveAgent'is?
LiveAgent'i teadmusbaas võimaldab teil luua kliendiportaalis kategooriaid, mis põhinevad teie toodetel ja teenustel ning klienditüüpidel. Klientidel on juurdepääs sisule (artiklite, videote, õpetuste jne kujul), mis aitab neil lahendada probleeme, mis võivad tekkida teie ettevõtte pakutavate toodete või teenuste kasutamisel. Saate seda kohandada vastavalt olemasolevatele mallidele või kohandada seda oma vajadustele.
Kui olete teadmusbaasi tähtsuse selgeks saanud, võiksite kaaluda parimad võimalused iseteenindustarkvara jaoks aastal 2024. See artikkel annab ülevaate erinevatest tarkvaradest ja nende funktsioonidest, mis aitavad parandada klientide kogemust. Teisalt, kui soovite rohkem teada saada, kuidas vastata tõhusalt toote või teenusega seotud küsimustele, siis see juhend pakub väärtuslikke mudeleid ja näpunäiteid. Lisaks, kui olete huvitatud teadmusbaasi loomise tööriistadest, uurige, kuidas teadmusbaasi koostaja aitab teil luua kohandatud sisu nii agentidele kui ka klientidele. Kui vajate konkreetseid mudeleid, siis peamised teadmusbaasi suhtlemise mallid on suurepärane ressurss, mis aitab tõhustada teie teadmusbaasi suhtlust. Lõpuks, kui olete valmis looma oma artikleid, uurige teadmusbaasi mallide kaudu, kuidas samm-sammult tõhusaid artikleid kirjutada.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!