Mis on tegevuskutse nupp?
Tegevuskutse nupud (tuntud ka kui CTA nupud) on klõpsatavad nupud, mis inspireerivad teie veebisaidi külastajaid tegema konkreetset toimingut (teie soovitud konversiooni). See võib olla näiteks uudiskirja tellimine, tasuta prooviperioodile registreerumine, demo planeerimine, üksuse ostukorvi lisamine, kontaktivormi saatmine, reaalajas vestluse alustamine, registreerumisvormi täitmine, küsitluse täitmine, lihtsalt teatud veebisaidi lehe külastamine jne. CTA nuppude eesmärk võib olla külastajate kohene konversioon või hoopiski väärtuslikud sammud müügilehtris sekundaarse konversioonieesmärgi saavutamiseks.
CTA nuppe võib tavaliselt leida kodulehtedelt, sihtlehtedelt, tootelehtedelt, hinnakujunduslehtedelt, müügimeilidest, uudiskirjadest, artiklite või ajaveebi postituse lõpust ja veebireklaamidest. Neid saab paigutada peaaegu kõikjale, kus soovite oma külastajate tähelepanu köita, kaasata ja meelitada neid soovitud toiminguid tegema ning oma konversioonimäära parandada. Seetõttu on tegevuskutse nupud tavaliselt kõige suuremad, heledamad ja asetsevad lehel kõige silmapaistvama kohal.
Miks on tegevuskutse nupud nii olulised?
Teie veebisaidi edu määrab see, kui hästi suudab see muuta külastajad ja potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks. Iga kord, kui külastajad teie veebisaidile jõuavad, ootavad nad juhiseid selle kohta, mida nad peaksid järgmiseks tegema. Vastasel juhul võivad nad sattuda segadusse ja ilma igasuguse tegevuseta teie lehelt lahkuda. Kuid nt Small Biz Trendsi uuringu kohaselt puudub umbes 70% väikeettevõtete B2B veebisaitidelt üleskutse tegevusele.
Strateegiliselt paigutatud tegevuskutse nupud loovad külastajatele parema kasutuskogemuse, köidavad nende tähelepanu, julgustavad neid astuma järgmisi samme ja suurendavad seotust. Samuti aitavad need parandada konversioone ja aitavad kaasa veebisaidi üldisele konversioonimäärale. Mis puudutab teie sihtlehti, siis visuaalselt atraktiivne ja hästi paigutatud CTA nupp võib lõppkokkuvõttes olla otsustavaks konversiooni ja põrke vahel. Meiliturunduse kampaaniate edu sõltub suuresti ka teie meili CTA-de tõhususest.
Kuidas veebilehele tegevuskutse nuppu lisada?
Kui lisate oma veebisaidile tegevuskutse nuppe, tuleb arvestada kolme olulise teguriga, et tagada tõhus külastajate kaasamine ja konversioonide suurendamine. CTA-nupud peavad olema õigesti paigutatud, kujundatud nii, et neid oleks lihtne ja vaevatu märgata.
- Nupu paigutus: Mõelge oma CTA nuppudele kõige sobivamad positsioonidele. Need tuleks paigutada päistesse, külgpaneelidesse ja lehtede allossa.
- Nupu kujundus: Valige õige CTA nupu kujundus – kaaluge nuppude kuju, suurust ja värvi, et need näeksid välja visuaalselt atraktiivsed. Katsetage erinevaid nupuvalikuid ning uurige, millega tuleb kõige rohkem klikke.
- Tekst või reklaam: Kirjutage reklaam, mis on lühike, asjakohane ja mille põhjal saab tegutseda. Tekst peaks andma selge ülevaate sellest, mis juhtub, kui külastajad nupul klõpsavad.
Kuidas muuta tegevuskutse nupud silmapaistvaks?
Teie tegevuskutse nupu kujundus mängib teie veebisaidi konversioonimäärade parandamisel võtmerolli. Tähelepanu köitev CTA nupp on erinevate oluliste elementide (värv, kontrastsus, kuju, suurus ja koopia) summa. Siin on mõned parimad tavad, kuidas tegevuskutse nupud silmapaistvamaks muuta:
- valige õige nupu värv
Kuigi CTA nuppudele kõige sobivama värvi osas pole ühtset lähenemisviisi – erksad värvid, nagu punane, roheline, kollane ja oranž, toimivad paremini, samas kui musta, valget, halli ja pruuni on soovitatakse enamikul juhtudel vältida. Näiteks katsetas HubSpot kunagi punaseid ja rohelisi CTA nuppe ja leidis, et punane CTA nupp ületas rohelist 21%.
- kontrast ümbritsevaga
Üldiselt on soovitatav kasutada taustavärvi ja ümbritsevate elementide taustal kõrge kontrastsusega värve, et teie CTA nupud köidaksid hõlpsasti kasutaja tähelepanu. Sellegipoolest peaks värv ikkagi sulanduma teie veebisaidi üldise kujunduse ja selle värviskeemiga.
- pöörake tähelepanu suurusele
Kuigi tegevusele kutsuv nupp peab olema piisavalt suur, et seda oleks lihtne lugeda nii lauaarvutis kui ka mobiilis, ei tohiks see olla oluliselt suurem kui ülejäänud veebisaidi elemendid. Kindlasti lisage nupu ümber piisavalt valget ruumi, et see rohkem silma paistaks.
- leidke sobivaim kuju
Kui rääkida CTA nupu kujust, soovitame valida kas teravate või ümarate servadega nupu. Kuigi mõlemad valikud on üsna levinud, peetakse ümarate servadega tegevuskutse nuppe inimsilmale atraktiivsemaks.
- kasutage tegevusele orienteeritud reklaami
Tegevusverbid (nt Liitu, Telli, Hangi, Laadi alla), mis on seotud sõnadega “Kohe” või muude kiireloomulisuse tunnet väljendavate sõnadega, parandavad teadaolevalt CTA nuppude tõhusust. Ühes uuringus leiti, et kui kasutati esimese isiku keelt (“Hangi oma tasuta mall” asemel “Võtan oma tasuta malli”), võib see teie CTR-i suurendada 90%.
Milline on hea tegevuskutse nupu klikkimise määr?
Puudub ühtne võrdlusalus selle kohta, mida võib pidada tegevuskutse nuppude heaks läbiklikkimise määraks. Kuid vastavalt Vye uuringule on keskmine erinevat tüüpi tegevuskutse elementide (nupud, tekstid ja pildid) klikkimise määr kõigis tööstusharudes 4,23%, konkreetselt tegevusele kutsuvate nuppude keskmine CTR on aga 5,31% (võrreldes 2 ,06% ainult tekstiga CTA-de ja 3,53% pildipõhiste CTA-de puhul). Lisaks näitas uuring, et CTA keskmised klikkimise määrad võivad tööstusharuti oluliselt erineda. Seega on finants-, e-kaubanduse, logistika- ja kinnisvaratööstusel kõrgeim CTA klikkimise määr, samas kui elektri-, meditsiini-/tervishoiu- ja tehnoloogiasektoris ühed madalamad.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Pärast tegevuskutse nupu kohta lugemist võiksite tutvuda sellega, kuidas helistamisnupud saavad teie kliendikogemust parandada. Uurige, miks need on olulised ja kuidas neid oma veebilehele lisada. Teine huvitav teema on klõpsa helistamiseks nupud, mis muudavad telefoninumbrite valimise lihtsamaks. Saate teada, kuidas see funktsioon aitab teil kiiremini klientidega ühendust võtta.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avasta VoIP-teenuse pakkuja valimise eelised ja puudused ning saa teada, kuidas VoIP võib olla kuluefektiivne, pakkuda paremat helikvaliteeti ja täiustatud funktsioone. Ideaalne juhend ettevõtetele, kes soovivad parandada oma telefoniside süsteemi. Alusta tasuta prooviversiooni ja koge kvaliteetset kliendisuhtlust LiveAgenti kaudu!
Avasta VoIP telefoniteenuse eelised ja puudused, ning õpi, kuidas see töötab. Kasuta VoIP-i oma kodus või ettevõttes, et teha rahvusvahelisi kõnesid ja säilitada oma telefoninumber. Saa teada, millist varustust on vaja ja kuidas alustada VoIP-teenuse kasutamist lihtsate sammudega. Liitu meiega ja alusta oma tasuta konto loomist juba täna!