Mis on pileti prioriteet?
Igale piletile määratakse prioriteet, mis põhineb selle SLA-tasemel. Kui te ei ole SLA-tasemeid seadistanud, määrab LiveAgent automaatselt prioriteedi vastavalt põhimõttele “kes ees, see mees”. Prioriteete kasutatakse vaadete ja aruannete loomiseks ning neid kasutatakse ka tingimustena ja toimingutena automatiseerimises ja päästikutes ning toimingutena reeglites.
Frequently Asked Questions
Mis on pileti prioriteet?
Pileti prioriteet näitab, millises järjekorras me peaksime pileteid menetlema. Kas antud piletit tuleks töödelda võimalikult kiiresti või võib see oodata. Kõige tavalisemad on Kiireloomuline, Kõrge, Keskmine või Madal sõltuvalt sisust, taotluse iseloomust või mis tahes omadusest sõltuvalt ettevõttest.
Milleks pileti prioriteeti kasutatakse?
Tööde järjekorra määramiseks. Seda kasutatakse vaadete ja aruannete loomiseks, aga ka tingimustena ja toimingutena automatiseerimises ja päästikutes ning toimingutena reeglites.
Millised on pileti prioriteedi kasutamise eelised?
See hõlbustab kindlasti tööd ja muudab piletid läbipaistvaks ning käitlemise järjekord on selge.
Kui olete huvitatud, kuidas pileti prioriteet aitab parandada klienditeenindust, siis vaadake kindlasti ka tasuta piletite mallide lehte. Siit leiate piletisüsteemi mallid, mis pakuvad parimaid tavasid konserveeritud vastuste ja mallide kasutamiseks. Lisaks uurige, kuidas “Lahenda” nupp saab teie äri paremaks muuta. See aitab teil paremini hallata pileteid ja suurendada tõhusust. Kui soovite mõista, kuidas ajareeglid võivad teie töövoogu optimeerida, lugege ajareeglite kohta. Need aitavad vähendada inimlike vigade riski ja parandada kliendirahulolu.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!