Mis on tööaeg?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Tööaeg on need tunnid, mille ajal toe personal tavaliselt töötab. Firmad loovad tööaegasid, et kliendid saaksid toe personaliga suhelda. Vastamise aeg oleneb samuti tööajast. Keegi ei soovi, et kliendid peaksid Kasutajatoe vastust ootama, kui neil on kiire, nad magavad või on puhkusel.
Erinevatele osakondadele saab valida erinevad tööajad. See on kasulik, kui agendid töötavad erinevates ajavööndites. Näiteks, ettevõtte tugipersonal on saadaval 24 tundi ööpäevas. Seega vastutavad töötajad kõnede eest ainult oma vahetuse tööajal.
What are the normal business hours?
Tavaline tööaeg on enamasti 08.00 kuni 18.00-ni. Tavaliselt on see Esmaspäevast kuni Reedeni. Need ajad kehtivad väljaspool pühasid.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 tundi on tavaliselt 2 tööpäeva. Tööpäevad on tavaliselt Esmaspäevast kuni Reedeni, kui enamik ettevõtteid töötab.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Help desk ticket systems help your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.
Näiteks saate kõik e-maili, live vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeediaga seonduvaid päringuid hallata ühest universaalsest postkastist. Seadke üles ja automatiseerige oma Liveagent ning jõuate parima klienditeenidnuse soorituseni!
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Klienditeenindus ttöötab tavaliselt vahetustes. Pakkuda teenindust 24/7 on keeruline, välja arvatud juhul, kui ettevõte saab lubada endale rohkemate töötajate palkamist.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent pakub ka Tööaja funktsiooni. See võimaldab teil tarkavaras üles seada tööaja. Selle üles seadmine aitab teie klienditoel oma töö vahetusteks ettevalmistada. Lisaks seab see üles realistlikke kliendiootusi.
Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Teised teeninduse tarkvara eelised:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What does a term business hours mean?
Business hours are the hours of the day when activities are usually conducted. Standard working hours vary by country. In many countries it is usually a period of time between 9:00 am and 5:00 pm (also called 9-5).
How to set business hours in LiveAgent?
To set working hours in LiveAgent, go to ‘Configuration’, then select the ‘Automation’ tab and then ‘SLA’. In the next step you click ‘Create level’. At this point, you can turn on and set the working hours by selecting ‘Times are defined in subsequent working hours’. then you select a time zone, set working hours for each day of the week and ‘exclude holidays’ in which your company does not work.
What business hours should you set?
The working hours you choose should depend on the type of your business. When setting working hours, think about your target group - at what times they will want to buy your services. But the most important thing is to include and adhere to the opening hours in all the media in which you communicate.
Kui olete huvitatud, kuidas tööaega täpselt määratleda ja miks see oluline on, siis lugege kindlasti artiklit Mis on tööaeg?. Lisaks saate teada, kuidas õigesti tööaega üles seada ja milliseid eeliseid see teie ettevõttele pakub.
Kui soovite teada rohkem kõneajast ja kuidas seda mõõta, siis vaadake artiklit Mis on kõneaeg?. See artikkel selgitab ka, kuidas kõneaeg erineb keskmisest käsitlusajast.
Avastage "Tõehetk" - turunduse kontseptsioon, mis kujundab kliendi arvamust brändist. Tutvuge 5 etapiga, alates kliendi vajaduste mõistmisest kuni konversioonini. Õppige, miks need hetked on olulised ja kuidas need mõjutavad kliendi lojaalsust. Saage teada, kuidas sotsiaalmeedia ja arvustused võivad teie brändi edu suurendada. Tutvuge praktiliste näidetega ja optimeerige oma kliendikogemust juba täna!
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!