Mis on töölaud?
Töölaud koosneb ekraanist, mis kuvab kasutajate informatsiooni ühes kohas, nii on info kergesti juurdepääsetav. See aitab agentidel palju paremini kursis olla ettevõtet puudutava olulise infoga.
Töölaud annab live andmeid ja aitab agentidel sooritust jälgida. Näiteks, kui klienditeeninduse agent logib oma kontole, oma ettevõtte veebilehel, näeb ta talle määratud avatud sedeleid ning agente, kes osakonnas töötavad. Kui avatud sedeleid on palju, tähendab see, et agent ja tema meeskond ei tööta oma klientide vajaduste täitmiseks eriti hästi.
Frequently Asked Questions
Mis on töölaud?
Töölaud on tööriist, mis võimaldab hallata infot ja äriteavet juhtida. See kuvab ja salvestab erinevate allikate andmed ühte kohta kokku. Tavaliselt kasutatakse andmete visualiseerimist, mis võimaldab vaevata mõista kuvatud andmeid ja nende sõltuvusi. See võimaldab teil jälgida trende ja välistada vigu.
Kuidas Liveagent`is töölauale juurde pääseda?
Selleks, et töölauale juurde pääseda peate olema LiveAgent`i klient. Pärast kontoga süsteemi logimist esitletakse teile töölauda, mis võimaldab teil jälgida avatud sedelite arvu, mis on määratud agendile või seda kui palju inimesi antud osakonnas töötavad. Töölaud aitab agentide soritust jälgida.
Millist tüüpi töölaudasid LiveAgent pakub?
Töölaudasid on kolme tüüpi, millest esimene töölaud annab ülevaate hetkel toimuvast. Teine on strateegiline töölaud, mis jälgib KPI-sid. Viimane on analüütiline töölaud, mida kasutatakse andmete töötlemiseks, tugevuste tuvastamiseks. LiveAgent`is pn teil töölauale juurdepääs.
Kui olete huvitatud, kuidas kliendihooldus võib teie ettevõttele kasu tuua, vaadake kindlasti selle teema selgitust. Siit leiate ka praktilisi näiteid ja parimaid tavasid, kuidas oma kliendihooldust parandada.
Kui soovite teada, kuidas kliendiportaali funktsioonid aitavad parandada iseteenindust, uurige kindlasti vastavaid funktsioone. Need teadmised aitavad teie klienditeenindust tõsta uuele tasemele.
Lisaks, kui soovite teada, kuidas klientide tunnustuse e-kirja mallid võivad teie kliendisuhtlust parandada, lugege kindlasti selle teema kohta. Saate teada, miks on oluline klientidele tänu avaldada ja kuidas seda tõhusalt teha.
Kui soovite parandada oma klienditeeninduse ja kliendikogemuse kvaliteeti, uurige klienditeeninduse rolli kliendikogemuses. See artikkel pakub praktilisi nõuandeid, kuidas pakkuda parimat võimalikku teenindust.
Lõpuks, kui teid huvitab, kuidas teenindustarkvara teie ettevõtte töövooge sujuvamaks muuta, on see artikkel teie jaoks ideaalne. See annab ülevaate teenindustarkvara toimimisest ja eelistest.
Avastage "Tõehetk" - turunduse kontseptsioon, mis kujundab kliendi arvamust brändist. Tutvuge 5 etapiga, alates kliendi vajaduste mõistmisest kuni konversioonini. Õppige, miks need hetked on olulised ja kuidas need mõjutavad kliendi lojaalsust. Saage teada, kuidas sotsiaalmeedia ja arvustused võivad teie brändi edu suurendada. Tutvuge praktiliste näidetega ja optimeerige oma kliendikogemust juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!