Mis on ühekordne sisselogimine?
Kasutades ühekordset sisselogimist saate kasutada komplekti volitusi, et ühte või enamasse rakendusse sisse logida. See toimib just nagu teie Google konto, kus saate samade sisselogimise andmetega pääsega juurde oma e-mailidele, kalendrile, kettale ja teisele rakendustele.
Ühekordne sisselogimine on kasulik element, sest see toob parema kasutajakogemuse ja mugavuse. Liveagent`is saavad kliendid kasutada SSO-d koos teiste veebipõhiste rakendustega nagu WordPress või Magneto.
Näiteks WordPress`is, pärast administraatori sisselogimist, saab ta otse oma admin menüüst juurdepääsu Liveagent`i Agendi paneelile.
Frequently Asked Questions
Mis on ühekordne sisselogimine?
Ühekordne sisselogimine on teenus, mis võimaldab sessiooni ja kasutaja tuvastamist. Võimaldab kasutajal mitmesse rakendusse sisenemiseks kasutada ühte komplekti sisselogimise volitusi (nimi ja salasõna)..
Kas ühekordne sisselogimine on turvaline?
Ühekordne sisselogimine vähendab häkkerite rünnaku ohtu. Kasutaja logib sisse vaid korra päevas ja kasutab selleks ühte komplekti andmeid. See parandab organisatsiooni turvalisust. Kui neil on vaja igasse rakendusse sisse logimiseks eraldi nime ja salasõna on see vähem turvaline.
Kas LiveAgent pakub ühekordset sisselogimise võimalust?
LiveAgent`il on ühekordne sisselogimine teiste PHP põhiste rakendustega nagu WordPress või Magneto.
Kui olete huvitatud ühekordse sisselogimise (SSO) toimimisest LiveAgentis, siis lugege edasi artiklit Mis on Ühekordne sisselogimine (SSO)?. Sealt leiate teavet, miks SSO kasutamine on kasulik ja kuidas seda LiveAgentis seadistada.
Kui soovite teada, miks LiveAgent on kõrgeima hinnanguga taskukohane kasutajatoe tarkvara, siis soovitame lugeda artiklit GetApp tunnistas LiveAgenti kõrgeima hinnanguga taskukohaseks kasutajatoe tarkvaraks. Seal käsitletakse, kuidas LiveAgent paistab silma oma taskukohasuse ja tõhusust suurendavate funktsioonidega.
Huvitavat lugemist leiate ka artiklist Kes on kasutajatoe agendid?, kus selgitatakse, millised on kasutajatoe agendi ülesanded ja kuidas neid LiveAgentis hallata. Samuti saate teada, milliseid oskusi on vaja, et saada edukaks klienditeeninduse agendiks.
Lisaks võite tutvuda artikliga Integratsioon (selgitatud), et saada aru, mis on integratsioon ja miks see on oluline teie klienditoe süsteemis. See artikkel aitab süvendada teie arusaama integreerimise eelistest ja võimalustest.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!