Mis asjad on ühtsed vestlused?
Ühtne vestlus on koht, kus kogu kliendikogemuse ajalugu, antud ettevõtte juures on nähtav agendile, kellega suhtlete. Näiteks, kui teil on probleemne toode, mille ostsite konkreetse ettevõtte käest, ning olete korduvalt helistanud mure lahendamiseks, siis ühtses vestluses on selle kohta kogu info olemas, millest olete eelnevalt teiste agentidega rääkinud.
See on hea, sest sellisel juhul on agendil olemas täielik ülevaade teie eelnevast kogemusest ning saab vastata vastavalt; samuti ei pea ta sügavalt asju otsima, vaid need on talle avatud.
Frequently Asked Questions
Mis on ühtsed vestlused?
Ühtse vestluse käigus on kogu eelnev ajalugu klienditoe agendile, kellega räägite, juba varasemast teada.
Kas ühtsed vestlused on kasulikud klienditoe agentidele?
Ühtsed vestlused on klienditoe agendile kasulikud, sest sellisel juhul on tal ülevaade kõikidest probleemidest, mis kliendil varasemalt on olnud või on juba sama probleemiga kontakteerunud, kuid pole abi saanud.
Kas LiveAgent lahenduse puhul on võimalik kasutada ühtsete vestluste funktsiooni?
LiveAgent võimaldab ühtsete vestluste kasutamist. Selle tulemusena on agendil info kliendi eelnevate kogemuste kohta, ning ei pea süvenema detailidesse, mis talle juba teada on.
Kui oled lõpetanud lehe lugemise, tasub järgmiseks tutvuda, mis täpselt on ühtsed vestlused. See artikkel selgitab, kuidas ühtsed vestlused võivad aidata sinu klienditoel olla tõhusam ja sidusam.
Samuti võid uurida, mis on online vestlus ja kuidas see aitab klientidega reaalajas suhelda. See artikkel annab ülevaate, kuidas online vestlus võib parandada kliendikogemust.
Lisaks saad teada, mis on vestluse tugi ja kuidas see töötab. See artikkel aitab mõista, kuidas vestluse tugi võib olla kasulik sinu ettevõtte jaoks.
Lõpuks, kui oled huvitatud veebilehe kohandamisest, vaata artiklit vestlusnuppude galerii. Sealt leiad mitmeid stiile ja positsioone, mida oma reaalajas vestluse nuppude jaoks kasutada.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!