Mis on väärtus?
Rääkides äriterminoloogias, siis väärtus on see raha, mida inimene on nõus maksma ettevõtte poolt pakutava toote või teenuse eest. Teisisõnu on see raha, mis Te saate oma klientidelt.
Kui kliendid on rahul Teie teenuste ja toodete kvaliteediga, on nad valmis maksma rohkem nende saamise eest. Maksaksite rohkem iPhone’i eest, kuna neil on tuntud maine ja nende klienditeenindus on hea. Ühesõnaga, kui ettevõte töötab kliendi heaolu nimel, kasvatavad nad oma väärtust.
Frequently Asked Questions
Mis on väärtus?
Väärtus võib olla finantsiline või emotsionaalne. Finantsiline on raha, mida inimene on nõus maksma Teie ettevõtte poolt pakutava toote või teenuse eest. Emotsionaalsed väärtused võivad aga olla kõik positiivsed kogemused, mis kaasnevad ühe toote või teenuse kasutamisega.
Kui oluline on ettevõtte väärtus?
Ettevõtte mainekus on tähtis, sest ühelt poolt on kliendid nõus maksma rohkem väärtuslike toodete ja teenuste eest. Teiselt poolt, tänu väärtusele, on agendid lähedasemad ettevõttega ja tahavad paremini teha oma tööd.
Mis on parim viis ehitamaks ettevõtte mainekust läbi klienditeeninduse ja klienditoe?
Parim viis kasvatamaks maineväärtust on kajastada seda igas ettevõtte poolt tulevas sõnumis. Näiteks võite küsida klientidelt, miks nad Teilt ostavad ning koguda neilt tagasisidet. Tänu sellele saate hõlpsasti ettevõtte väärtust esile tuua.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas teenuse taseme kokkulepe aitab teie kliendituge parandada, siis järgmine artikkel on just teile. Saate teada, miks SLA-d on olulised ja kuidas neid LiveAgentis kasutada.
Edasi liikudes, uurige, mis on kliendirahulolu ja kuidas see teie ettevõtte jaoks kasulik on. Artiklis vastatakse ka sageli küsitud küsimustele, mis võivad olla seotud teie klientide rahulolu parandamisega.
Kui teid huvitab kasutajatoe portaal, siis saate teada, kuidas see aitab teie ettevõttel paremat kliendituge pakkuda. Artiklis käsitletakse ka levinumaid küsimusi, mis võivad kasutajatoe portaaliga seoses tekkida.
Lõpuks, kui soovite rohkem teada saada, mis on kohapealne kasutajatoe tarkvara, siis järgnev artikkel on teile. See selgitab, kuidas selline tarkvara saab teie ettevõtte klienditeenindust parandada ja vastab korduma kippuvatele küsimustele.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Avastage, kuidas suurendada oma ettevõtte kliendi eluaegset väärtust LiveAgent tarkvaraga. Pakkuge oma klientidele personaalne ja mitmekanaliline kogemus ning suurendage rahulolu ja müüki. Planeerige demokõne ja alustage tasuta prooviperioodiga, et näha, kuidas LiveAgent teie ettevõttele kasulik võib olla.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!