Mis on väline e-maili domeen?
Väline e-maili domeen on e-maili aadress, mida seostatakse ettevõttega, kus töötate. Näiteks, kui inimene, kes töötab ettevõttes Shell Global Solutions, siis on tema e-mailiks ‘thename@shell.com’. See näitab, et inimene kellele e-maili saadate töötab ettevõttes Shell Glbal Solutions.
See aitab inimestel esindajat või isikut ära tuda, sest teil ei saa olla välist e-maili domeeni, välja arvatud juhul, kui see on ettevõtte poolt, kus te töötate, autoriseeritud. See teeb teist automaatselt usaldatud inimese, kui töötate hea rahvusvahelise organisatsiooni jaoks, kuna rahvusvahelised ettevõtted ei võta tööle inimesi, kes nende kriteeriume ei täida.
Frequently Asked Questions
Mis on väline e-maili domeen?
Tavalisel töötades spetsiifilises ettevõttes, on e-maili aadressid ettevõttega seotud. Näiteks, kui töötate ettevõttes XYZ, teie e-maili aadress oleks abcde@XYZ.com. Sellisel juhul teate kohe, et inimene on XYZ töötaja. Väline domeen pole tavaliselt teie ettevõtte poolt autriseeritud (võib esineda ka erandeid).
Kas saate Liveagent`is seadistada välist e-maili domeeni?
Te ei saa otseselt Liveagent`is väliseid e-maili domeene konfigureerida. Siiski saate konfigureerida reegli, mis lubab saata sõnumeid välistele e-maili aadressidele. Selle tegemiseks, minge "Konfiguratsioon", seejärel klikkige "Automatsioon", "Reeglid" ja looge uus reegel.
Kas välised e-maili domeenid on turvalised?
Väline domeen võib olla turvaline, kuid see oleneb selle turvatusest. Siiski olge ettevaatlik ja veenduge, kas antud domeeni saab usaldada ja hinnake selle turvalisuse taset.
Kui oled lõpetanud lugemise välise e-posti domeeni teemal, tasub uurida, kuidas Mail.ru integratsioon võib sinu klienditoe tõhusust suurendada. See artikkel selgitab, kuidas Mail.ru-d LiveAgentiga integreerida ja millised on selle eelised.
Lisaks võiksid vaadata, kuidas klienditoe märkmed aitavad sul klientide päringuid paremini hallata. Siit saad teada, miks on märkmed olulised ja kuidas neid praktikas kasutada.
Kui oled huvitatud teenindustarkvara kasutuselevõtust, siis artikkel teenindustarkvara selgitab selle võimalusi. Samuti saad teada, millal ja miks sellist tarkvara vaja läheb.
Kui soovid täiendada oma klienditeeninduse oskusi, siis mitme kanaliga tugi on teema, mida uurida. Artikkel mitme kanaliga tugi selgitab, kuidas see töötab ja millised on selle eelised.
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!