Mis on värisemispuhver?
Värisemispuhver on VoIP kõnede häälepakettide haldamise moodus. Kui protsess töötab sujuvalt on VoIP liiklus sujuv. Enamik VoIP helistajaid ei märka värinapuhvreid. Vahel on värinapuhvril probleeme tänu võrgu ülekoormusele. Kasutades värinapuhvrit on see suurepärane moodus parandada oma kõne kvaliteeti VoIP kõnede ajal. TTehes kõnesid VoIP värisemispuhvriga tähedan, et teie audio kvaliteet on palju kõrgem.
Mida värisemispuhver teeb?
Parim viis värinapuhvri funktsioonide selgitamiseks on näite kasutamine. Kui teil on VoIP-kõne, teisendatakse teie vestlus väikesteks andmete seeriateks, mida nimetatakse “pakettideks”. Kui need paketid kõne teise otsa jõuavad, komplekteeritakse need uuesti õigesse järjekorda.
Now imagine your call involved 100 packets of data. If packet 90 arrived before packet 10, the conversation would be out of order and confusing. Imagine the conversational difficulty of understanding someone if their words arrived out of order! Proper real-time communication with customers is impossible when excessive jitter occurs.
Sellist tüüpi probleemi ennetamiseks kasutab värisemispuhver aja viivitamise funkstiooni. Selline viivitus võimaldab kõigil VoIP pakettidel saabuda ja need korralikult enne kuulmist organiseerida. Süsteem salvestab paketid ajutuselt, et neid saaks organiseerida. Alustage esmalt vaikimisi värisemispuhvri seadistamisega ja vaadake, kas see lahendab probleemi. Kui probleem jätkub küsige oma võrguadministraatorilt nõuandeid.
Kuna võrgu ülekoormus varieerub päeva jooksul palju saate suurt kasu kohandatavast värisemispuhvrist. Kohandatav värisemispuhver suudab organiseerida teie andmed erinevatel viisidel, et vältida puhverdamise detaile.
All-in-one communication platform
LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.
Kus on värisemispuhver vajalik?
Similar to acoustic echo cancellation, a jitter buffer is commonly used to improve audio quality in VoIP systems. There are a few specific situations where it makes sense to use a jitter buffer. Before changing your VoIP service provider to boost communication quality, use these tips first.
- Network congestion
Kui mitmed kasutajad ja seadmed kasutavad sama internetiühendust võib võrguga probleeme tekkida. Sellises olukorras suudab värisemispuhver audio kvaliteeti võimendada. Kui teil on aja jooksul kehv internetiühendus võite oma internetiteenust uuendada. Saate jälgida oma käesoleva võrgu tingimusi kasutades tasuta tööriista nagu speedtest.net. See tasuta tööriist mõõdab teie alla laadimise ja üleslaadimise kiirusi ja teisi faktoreid.
On LiveAgent’s side, the agent’s bandwidth is only used once your chosen VoIP provider establishes a connection with our servers. Follow this link for more information.
- Network latency
Võrgu latentsust kirjeldatakse ka kui viivitust, mis võib põhjustada pakettide kadu ja värinat. Parima jõudluse saavutamiseks peaks teie maksimaalne latentsusaeg olema 150 millisekundit, kuid madalam on VoIP latentsusaja osas veelgi parem.
- Video conferencing
Videokonverentsi sessioon võtab märkimisväärselt ülekandekiirusest ära. Selle tulemusena võib isegi väiksem võrgu ülekoormus teie videot häirida. Küsige oma videokonverentsi pakkujalt, kas neil on värisemispuhvri lahendus. Isegi kõige imelisem HD videokonverentsi lahendus võib ülekoormatud interneti all kannatada.
- Voice quality problems
Kui märkasite, et teie allalaadimise kiirused on testimise ajal aeglased, võib värisemispuhvri kasutamine aidata teil parandada kehva hääle kvaliteeti. Lisaks on see kasulik ebavajaliku ülekandekiiruse kasutuse vältimiseks (nt. videote voogedastus), kui teete video- ja konverentskõnesid.
It is also important to note that there are other causes of poor call quality. For example, your sound quality may suffer if you are using a wireless connection. In that case, using an ethernet cable can make your video calls and overall voice quality much better.
Completely browser-based video calling
Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature
Kuidas värisemispuhvrit üles seada?
Putting a jitter buffer in place is usually relatively straightforward. Start by contacting your VoIP provider and ask them to turn on the jitter buffer. In many cases, the VoIP provider can handle the technical details for you.
Mõnedel juhtudest võib värisemispuhvri funktsiooni sisselülitamiseks vaja teha mõned lisasammud. Näiteks, võib teie ettevõttel vaja nõuda juurdepääsu oma VoIP võrgustikele. Kui paljud inimesed teie ettevõttes kasutavad VoIP teenust kõnede tegemiseks, on ametliku taotluse tehemine oma võrguadministraatorile hea mõte. Värisemispuhvri esmakordne ülesseadmine võib lühiajaliselt põhjustada teistele kasutajatele kehva internetiühendust.
Provide a fantastic call center experience using VoIP services
LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.
Frequently Asked Questions
Mis on värisemispuhver?
Värisemispuhver on moodus, kuidas ennetada hakkivat audiot ja parandada VoIP kõnede kvaliteeti. Värisemispuhvri tehnoloogia töötab lisades minimaalse viivituse, teie sissetulevate kõnede häälepaketidele ja väljuva hääle pakettidele. Kasutades seda tehnoloogiat väldite pakettide kadumise probleeme. Pange tähele, et värisemispuhver tuleb mitmes erinevas vormis nagu staatilised värisemispuhvrid ja dünaamilised värisemispuhvrid. Probleemide vältimisel hoidke värisemine vastuvõetaval tasemel (nt. 30 millisekundit). VoIP kodukasutajad võivad aktsepteeritavat värinat tolereerida üle 30 millisekundi, kui nende internetiühenduse maksumus peab eelarvesse mahtuma.
Mida värisemispuhver teeb?
Värisemispuhver ennetab teie audiokõnede pakettide kadumist. Iga osa teie vestluse audiovoost salvestatakse puhvris lühidalt. Selle tulemusena konkreetsed pakettide saabumisajad ei mõjuta teie helikvaliteeti. Selle tehnoloogiaga võib paketi kaotamine segada teie vestlust. Võite teostada värisemise andmete analüüsi, et parandada VoIP kõnede sooritust.
Kus on värisemispuhvrit vaja?
Teie võrguadministraator võib soovitada värisemispuhvri kasutamist erinevatel tasemetel. Näiteks kui teil ei pruugi olla võimalust kasutada internetikaablit. Sellisel juhul võib teie audio kvaliteet kannatada, kui teie WiFi signaal on nõrk. Kasutades värisemispuhvrit saate vältida kvaliteedi alanemise probleeme. Kui teised inimesed kasutavad teiega reaalajas suhtlemise ajal video voogedastust võib värinapuhvri kasutamine aidta. Värinapuhver saab aidata teil säilitada kõne kvaliteeti, kui võrgu sooritus aja jooksul varieerub.
Kuidas värisemispuhvrit luua?
On mõned moodused, kuidas saate kasutada värinapuhvri mehhanismi probleemide vältimiseks. Kui töötate ettevõttes võite paluda kaastöötajatel loobuda tööajal põhiliste värinaallikate kasutamisest nagu intermetimängud, videote voodegastus ja muud suured andmete allalaadimised. Järgmisena võtke ühendust oma võrguadministraatoriga ja rääkige neile oma häälekvaliteedi probleemidest kõnede ajal. Kui võrguadmin mõistab teie olukorda saate võite soovitada värinapuhvri funktsiooni kasutamist.
Kui olete huvitatud rohkem teada saama, mis on värisemispuhver, siis vaadake kindlasti põhjalikku seletust. See artikkel annab teile ülevaate, milleks värisemispuhver täpselt vajalik on. Samuti võiksite uurida, mida värisemispuhver teeb, et mõista selle kasulikkust igapäevases kasutuses. Kui te pole kindel, kus värisemispuhver vajalik on, siis see artikkel aitab teil leida sobivaid rakendusalasid. Lisaks, kui soovite teada, kuidas värisemispuhvrit üles seada, leiate selleks samm-sammulised juhised. Lõpuks, kui soovite oma klienditeenindust täiustada, ärge jätke vahele meie klienditeeninduse täiustamise juhendit.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!