A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Kui olete huvitatud vestluse nupu tõhusast kasutamisest oma veebisaidil, on järgmine samm uurida, kuidas vestluse nupp toimib ja milliseid funktsioone see pakub. Lisaks vaadake, kuidas vestluse nupu lisamine võib teie veebisaidi kiirust mõjutada ja milliseid eeliseid see teie ettevõttele võib tuua.
Samuti on kasulik teada, kuidas reaalajas vestluse nupu lisamine oma veebisaidile võib parandada kliendikogemust. Õppige parimaid tavasid reaalajas vestluse toe seadistamiseks ja kuidas proaktiivsed vestlused strateegiliselt kasutusele võtta.
Avasta, kuidas tõhusad tegevuskutse nupud (CTA-d) võivad suurendada veebisaidi konversioonimäära. Õpi, miks need on olulised, kuidas neid strateegiliselt paigutada ning visuaalselt atraktiivseks muuta. Täida oma veebisait tulemuslikult ja suurenda klientide seotust LiveAgenti ekspertide nõuannetega. Alusta juba täna!