Mis on vestluse tugi?
Küsige oma päringute lahendamiseks abi vesteldes klienditeeninduse meeskonnaga. Agendid vastavad teie päringutele kiiresti ja reaalajas. Online vestluse tugi on kiireim moodus oma probleemide lahendamiseks.
Frequently Asked Questions
Mis on vestluse tugi?
Vestluse tugi on sünkroonse sõnumeerimise vorm. Agent ja klient peavad mõlemad samal ajal kohal olema. Tavaliselt on see suhtluskanal saadaval veebilehtedel pop-up dialoogi kujul. Tänu sellele saab agent kiiresti infot edastada kliente häirivate küsimustele vastuste andmiseks.
Kas saate Liveagent`i kasutades vestluse tuge pakkuda?
Loomulikult pakub Liveagent võimalust kasutada vestlust kommunikatsioonitööriistana klientidega. See on hetkel üks kõige populaarsemaid suhtluskanaleid kliendi ja brändi vahel.
Mis on vestluse toe põhireeglid?
Vestluse reeglitena tuleks mõnda asja siiski meeles pidada. Esimesena asjana tuleks säilitada korrektne grammatika ja õigekiri. Vead muudavad klienditeeninduse meeskonna kliendi silmis vähem kompetentseks. Teiseks reegliks on kiire vastamine, mis on äärmiselt oluline, et agendid vastaksid vestluse toimumise ajal kliendile piisavalt kiiresti. Veel üks oluline reegel on mitte kasutada lühendeid. selliste sõnavormide kasutamine pole professionaalne. Sama kehtib ka "jah" ja "ei" vastuste kohta. Püüdke alati täislausega vastata. Ettevalmistatud vastused toetavad klienditeeninduse meeskonna tööd, kuid neid ei tasuks samuti mõtlematult välja saata. Agendid peaksid vastused alati personaalsemaks muutma pöördudes kliendi poole tema nimega. Nii tunneb klient, et teenindusmeeskond pöördub tema poole ja ta pole üks paljudest, kellega samaaegset suheldakse.
Kui olete juba tuttav vestluse toe põhitõdedega, siis soovitame edasi uurida, kuidas reaalajas vestluse tarkvara võib teie klienditeenindust parandada. See tarkvara aitab teil klientidega kiiremini ja tõhusamalt suhelda, suurendades nende rahulolu ja lojaalsust. Kui olete huvitatud tasuta lahendustest, lugege meie artiklit tasuta reaalajas vestluse tarkvara, et avastada, kuidas see võib teie veebisaiti ööpäevaringselt tööle panna ja müügiprotsessi kiirendada. Lisaks, kui soovite teada, kuidas vestluse nupp töötab ja kuidas seda oma veebisaidile lisada, vaadake meie lehekülge Mis on Vestlusnupp?. See annab teile praktilisi näpunäiteid vestluse nupu tõhusaks kasutamiseks.