Kahjuks tuleb alati häirivaid kõnesid. Kuna need võivad mõjutada teie töövoogu ja vähendada tootlikkust, on parim viis tekitatud kahju minimeerimiseks nende blokeerimine. See kehtib “harilike” häirivate kõnede kohta. Kui saate oma olemuselt ähvardavaid või ahistavaid kõnesid, peaksite nendest teavitama vastavaid ametiasutusi.
Kas VoIP-kõnesid saab blokeerida?
VoIP-kõnesid saab blokeerida mõne lihtsa toiminguga, nii agendile paigaldatud tarkvaras kui ka mobiilseadmes. Blokeerimine võeti kasutusele, et takistada agentidel ilma tarbija nõusolekuta kõnesid tegemast, kuna saate mugavalt keeldumisloendisse numbreid lisada ja tugineda oma osariigi või riigi mittehelistamisloendi seadustele.
Mis põhjustel blokeeritakse VoIP-kõnesid?
VoIP-kõnede blokeerimiseks on palju põhjuseid. Olenemata sellest, kas soovite teatud helistajad blokeerida või mitte, võib kõnede blokeerimise põhjuste teadmine aidata teil teha õigeid otsuseid. Paljud inimesed nimetavad neid kõnesid häirivateks kõnedeks. Häirivad kõned on tuntud ka kui soovimatud kõned.
See on lai kategooria, mis hõlmab erinevat tüüpi kõnesid. Alustame näiteks ebaseaduslikest kõnedest. Ebaseaduslike kõnekeskuste algatatud kõned ei võta mitte ainult suurt osa teie tootlikkusest, vaid võivad nõuda ohvreid ka pettustele. Teie arvutid võivad nakatuda viirustega ja te võite lekitada tundlikke ettevõtte andmeid.
Vähem kahjulikud, kuid siiski aeganõudvad on teleturunduskõned. Nende VoIP-kõnede blokeerimine aitab teil tegutseda tõhusalt. Sama saate teha spämmivate helistajatega, kes on tüütud ja pealetükkivad.
Kuidas blokeerida soovimatuid kõnesid VoIP-is?
Kui kasutate VoIP-i, on teil sissetulevate VoIP-kõnede üle täielik kontroll. Arvestades, et iga VoIP-teenuse pakkuja pakub ainulaadseid teenuseid, on võimatu anda teile üksikasjalikku juhendit. Saame vaid pakkuda teile üldist teavet.
Olenemata sellest, kas soovite blokeerida petukõned või anonüümsed kõned, on protsess sama. Olemas on erinevaid kõnede blokeerimise teenuseid. Need teenused aitavad teil automatiseerida soovimatute kõnede blokeerimist. Automatiseeritud skript läbib kõigi teadaolevate soovimatute kõnede jaoks kasutatavate numbrite loendi, sealhulgas pettuste ja teleturunduse numbrid.
Skript on suurepärane viis soovimatute VoIP-kõnede blokeerimiseks. See töötab reaalajas ja olenevalt kasutatavast teenusest saate kõned täielikult blokeerida või saata kõneposti.
Samuti saate VoIP-i kaudu soovimatud kõned käsitsi blokeerida. Protsess on teenusepakkujati erinev, kuid üldiselt järgib see sama meetodit. Peate vastuvõetud kõnede loendist salvestama kataloogi blokeeritava numbri.
Kui olete seda teinud, avage oma telefoni kataloog ja kustutage kirjed „Eesnimi” ja „Perekonnanimi”, jättes alles ainult telefoninumbri. Leidke kõnest keeldumise valik ja aktiveerige. Salvestage oma telefoni kataloog ja sellest hetkest alates ei helise teie telefon, kui helistatakse sellelt numbrilt.
Kuidas seadistada rakendust filtreerima ja tuvastama rämpskõnesid
VoIp-kõnede blokeerimine ei pea olema hirmuäratav ülesanne. Kui teie kasutuses on õiged tööriistad, suudate vaigistada igat tüüpi tundmatuid helistajaid, näiteks kolmandate osapoolte analüütika ettevõtted, kes püüavad koguda rohkem andmeid.
Rakenduse valimisel on oluline uurida, kas see sisaldab funktsiooni rämpskõnede filtreerimiseks ja tuvastamiseks. Need rakendused on üsna kasulikud, kuna need töötavad autopiloodil. Näiteks suudab rakendus soovimatud helistajad automaatselt blokeerida, läbides kõigi teadaolevate petturite musta nimekirja.
Igal juhul, kui on olemas automaatse keeldumise loendi suvand ja te aktiveerite selle, võtab rakendus ohjad enda kätte ja vähendab riski, et teid segatakse soovimatute kõnede poolt.
Teil on võimalik seadistada filtreid ka käsitsi. Kui kasutate filtrit, kontrollib rakendus alati helistaja ID-d filtriga. Kui helistaja ID ühtib filtris olevaga, ei lasta kõne läbi. Teiste helistajate osas ei muutu midagi – saate nende kõnedele alati vastata.
Üha enamatel rakendustel on see funktsioon, sest telefonimüüjate ja hulgikõnesid kuritarvitavate inimeste arv on kasvamas. Blokeerivate filtrite ja automaatse blokeerimisega säästate palju aega ja saate segamatult rohkem tööd teha.
Kuidas peatada VoIP-kõnede blokeerimine?
Kui olete varem mõned VoIP-kõned blokeerinud ja soovite nüüd neid uuesti vastu võtta, on võimalus blokeering eemaldada. Sama kehtib ka nende kahetsusväärsete olukordade kohta, kui kellegi kogemata blokeerisite. Peate kontrollima kahte asja, veendumaks et olete VoIP-kõnede blokeerimise peatanud.
Esiteks kontrollige oma telefoni. Minge oma telefonikataloogi ja navigeerige kirjeteni, millel pole ees- ja perekonnanime. Kontrollige, kas keeldumise või blokeerimise valik on aktiveeritud. Lülitage see välja ja saate nendelt numbritelt taas kõnesid vastu võtta.
Kui kasutate rakendust, peate kontrollima ka seda. Rakenduses tuleb kontrollida kahte asja. Esiteks peate kontrollima, kas olete filtreid loonud. Kui VoIP-kõnede blokeerimiseks on filtreid, keelake või kustutage need. Teiseks kontrollige, kas olete automaatse keeldumise valiku aktiveerinud, ja lülitage see välja. Kui olete kõik ülaltoodud toimingud teinud, ei blokeerita enam VoIP-kõnesid.
Set up your VoIP system in few minutes with LiveAgent.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?
Kui olete juba kursis VoIP-kõnede salvestamise eelistega, võib huvi pakkuda, kuidas neid salvestusi seadistada. Lisaks on oluline teada, kas peate oma klientidele teatama, et nende kõned salvestatakse. Samuti võiksite uurida, mis on VoIPi helistaja ja kuidas see võib teie teeninduskvaliteeti parandada. Võib-olla on teil kasulik teada, kuidas kontrollida VoIPi helistaja ID-d ja millised on selle eelised. Kui soovite sügavamalt mõista, mis on VoIP ja kuidas see töötab, siis vaadake kindlasti vastavat artiklit. See annab teile ülevaate VoIPi plussidest ja miinustest ning juhendab, kuidas valida parim pakkuja.
Avasta VoIP-teenuse pakkuja valimise eelised ja puudused ning saa teada, kuidas VoIP võib olla kuluefektiivne, pakkuda paremat helikvaliteeti ja täiustatud funktsioone. Ideaalne juhend ettevõtetele, kes soovivad parandada oma telefoniside süsteemi. Alusta tasuta prooviversiooni ja koge kvaliteetset kliendisuhtlust LiveAgenti kaudu!