Mis on VoIP telefoniteenus?
Voice over Internet Protocol (VoIP) on tehnoloogia, mis võimaldab internetiühenduse kaudu helistada. Kõik VoIP-i kõned sooritatakse VoIP-i pakkujate kaudu, kes selle protsessi võimalikuks teevad.
Mis on kodune VoIP teenus?
Erinevalt traditsioonilisest telefoniteenusest on kodune VoIP internetiühendusel põhinev kõneteenus teie kodu jaoks. Kodused VoIP-teenused kasutavad teie kodust internetiühendust väljaminevate ja sissetulevate kõnede jaoks.
Kuidas VoIP töötab?
Hostitud VoIP-teenuse pakkujad loovad suhtluse osalejate vahel. VoIP-teenuseid kasutavad väljaminevad ja sissetulevad kõned hõlmavad häälsõnumite konverteerimist interneti kaudu saadetavateks digitaalseteks signaalideks Unified Communicationsi osana. Seejärel pakitakse VoIP liiklus lahti vastuvõtja poolel ning kuulaja kuuleb esialgset sõnumit.
Kuidas hankida VoIP telefoniteenust?
Oma VoIP telefoni integreerimiseks tuleb teil vaid järgida neid kolme sammu:
- Valige plaan: Kui soovite standardfunktsioone, piiramatut helistamist või lisavõimalusi, saate valida konkreetsed telefoniplaanid vastavalt oma vajadusele.
- Aktiveerige oma seade: Seadme aktiveerimine on oluline samm, mis võimaldab teil osaleda rahvusvahelistel ja siseriiklikel kõnedel. Kasutada on võimalik traditsioonilisi lauatelefone ja nutiseadmeid (tahvelarvuti või mobiiltelefon).
- Turvaline internetiühendus: VoIP telefoniteenusega ühenduse loomiseks on vajalik stabiilne internetiühendus.
Millist varustust on tarvis VoIP-i jaoks?
Isiklike telefonikõnede või usaldusväärse videokonverentsi jaoks aktiivse VoIP-i seadistamiseks vajate:
- Töötavat ruuterit
- Turvalist ja usaldusväärset internetiteenust
- Stabiilne internetiühendus
- Seadet kõnede tegemiseks
Kas VoIP telefon töötab lauatelefonis?
Kuigi enamik inimesi seostab ettevõtte VoIP-i mobiilseadmetega, on võimalik luua internetipõhiseid telefoniteenuseid ka lauatelefonis. Isegi “vanakooli” süsteemid, nagu analoog PBX, suudavad VoIP-iga tõhusalt töötada. Kuna traditsioonilised telefoniteenused jäävad erinevate VoIP-i rakenduste varju, muutuvad need ka lauatelefonide jaoks populaarseks lahenduseks.
Kas tavatelefoni saab VoIP-iga kasutada?
Jah, saab. VoIP on kaasaegne lahendus, mis võimaldab ühendada oma tavalised telefonid lairiba internetiühendusega ja kasutada neid VoIP-i kõnede tegemiseks.
Mille poolest erineb ettevõtte VoIP-teenus kodukasutuseks mõeldud VoIP-ist?
Èttevõtte VoIP paketid hõlmavad peamiselt ettevõtte ärisuhtlust. See tähendab, et ettevõtte VoIP-lahendused keskenduvad rohkem ärikõnedele, meeskonnasõnumite saatmisele, videokoosolekutele, klienditeenindusele ja ettevõtetele tariifideta numbri pakkumisele.
Millised on VoIP-i ja lauatelefoni erinevused?
Lauatelefonil ja VoIP-il on mitmeid erinevusi, sealhulgas:
- Kulud: Lauatelefonidel on nende kõrgete sise- ja rahvusvaheliste kõnetariifide tõttu palju lisakulusid. VoIP-i hinnad on madalaimad, kuna kõik kõned on internetipõhised. Seega sobivad VoIP-i tööriistad suurepäraselt kulude kokkuhoiuks.
- Videokonverentsid: Lauatelefon ei võimalda videokonverentse. VoIP on aga videokonverentsi lahendus, mis toob tavakõnedesse esmaklassilisi funktsioone.
- Kõnefunktsioonid: Kuigi lauatelefonidel pole lisafunktsioone, pakuvad VoIP-i pakkujad kasutajatele nautimiseks palju täiustatud funktsioone.
Kas VoIP-iga saab teha rahvusvahelisi kõnesid?
VoIP muudab rahvusvahelise kontakti lihtsaks ja taskukohaseks. Olenemata sellest, kas olete huvitatud riigisisestest või rahvusvahelistest kõnest, pakub VoIP-teenus teile juurdepääsu mõlemale sama hinnaga.
Kas VoIP-iga saab säilitada oma telefoninumbri?
Interneti teenusepakkujat vahetades võite olla mures oma telefoninumbri muutmise pärast. Õnneks võimaldab VoIP teil oma vana telefoninumbri säilitada, pakkudes teile palju kõnevõimalusi ja -plaane.
Millised on VoIP-i puudused?
Kuna VoIP telefonisüsteemid sõltuvad teie internetiühendusest, on heli- ja videokõnede käigus võimalik kogeda halba kõnede kvaliteeti ja suuremat latentsust. Kuid kui teie internetiühendus on kiire ja usaldusväärne, pole vaja nende probleemide pärast muretseda.
Choose the right fit for your business
LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?
Kui olete lugemise lõpetanud, võiksite rohkem teada saada, mis on VoIP telefoniteenus. See annab selge ülevaate VoIP tehnoloogia toimimisest ja selle eelistest.
Külastage kindlasti ka lehte, mis selgitab, mis on VoIP. See aitab teil mõista, kuidas oma internetiühendust VoIP jaoks optimeerida ja millised on VoIP-i eelised ning miinused.
Avasta VoIP-teenuse pakkuja valimise eelised ja puudused ning saa teada, kuidas VoIP võib olla kuluefektiivne, pakkuda paremat helikvaliteeti ja täiustatud funktsioone. Ideaalne juhend ettevõtetele, kes soovivad parandada oma telefoniside süsteemi. Alusta tasuta prooviversiooni ja koge kvaliteetset kliendisuhtlust LiveAgenti kaudu!
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja integratsiooni
Kulutage oma kõnepaketile vähem VoIP telefonisüsteemide ja integratsioonidega ning valige meie loendist endale parim.