Mis on VoIP-i tarkvara?
VoIP tähendab Voice Over Internet Protocoli. VoIP-i tarkvara võimaldab helistajatel võrgus helistamiseks kasutada VoIP-tehnoloogiat. See on suurepärane alternatiiv tavalise telefoniliini kasutamisele nii kulutõhususe kui ka tootlikkuse poolest. VoIP-i tarkvara võimaldab VoIP telefoniteenust.
VoIP-i lahenduste eesmärk on sujuvamaks muuta suhtlust, standardiseerida teie klienditeenindusmeeskondade töövoogu ja võimaldada neil saavutada tsentraliseeritud lahendusega suurepäraseid tulemusi. See minimeerib ooteaega ja mõjutab seega kliendirahulolu taset.
Kuidas töötab VoIP-i tarkvara?
VoIP-i tarkvara kasutab kõne- ja videosuhtluseks internetti ja standardeid, nagu H.323 ja Session Initiation Protokolli. Tarkvara kasutab neid tehnoloogiaid teie analooghäälsignaalide vastuvõtmiseks. Seejärel teisendab see need signaalid digitaalseteks signaalideks ilma helikvaliteedi kaotamata. Seejärel edastab VoIP-teenus teie andmed interneti kaudu.
VoIP teisendab digitaalse signaali tavaliseks telefonisignaaliks, mis võimaldab teie ettevõttel teha ja vastu võtta traditsioonilisi telefonikõnesid, olgu need siis mobiiltelefonilt või tavatelefoni kasutajatelt.
Võtke näiteks interaktiivsed häälvastused (IVR), mis on tipptasemel VoIP-i tarkvaralahenduste standardfunktsioon. Selle funktsiooniga omate automatiseeritud ettevõtte telefonisüsteemi, mis suudab klientidega suhelda ja neilt teavet koguda.
VoIP-tarkvara eelised võrreldes traditsiooniliste telefonidega
Esiteks on teil tsentraliseeritud kõnesidesüsteem, mida teie kõnekeskuse agendid saavad kasutada erinevates seadmetes. Parima tasuta tarkvaratelefoniga saate helistada traditsioonilistele lauatelefonidele, analoogseadmetele, ja mobiilseadmetele.
VoIP-tarkvara peetakse ka palju odavamaks lahenduseks kui tavaliste telefoniliinide kasutamist. Sõltuvalt teie eelarveplaanidest saate vabaneda mõnest tohutust kulust, sealhulgas kaugkõnede ja mobiilikõnede kuludest ning kallist riistvarast.
VoIP-tarkvara võib ka sujuvamaks muuta videokonverentskõnesid, mis võimaldab korraldada veebikoosolekuid isegi siis, kui kasutate hübriidtööjõudu.
Parimad ettevõtte VoIP-i pakkujad
Maailmas on tuhandeid VoIP-teenuse pakkujaid. Ettevõtte jaoks sobiva valiku valimine võib olla keeruline. Siin on loend populaarsetest VoIP-i platvormidest, mida saate lähemalt uurida ja valida sellise, mis kajastab teie ettevõtte suhtlusvajadusi.
- Ooma
- CloudTalk
- SolarWinds VoIP
- Actio
- Avoxi
- Benemen
- Didlogic
- Modulus
- Nexmo
- TelcaVoIP
Enne lõpliku valiku tegemist peate teadma, millised funktsioonid ja teenused moodustavad hea VoIP-teenuse pakkuja.
Mida uue VoIP-tarkvara otsimisel arvestada
Esiteks peate kontrollima hinda. Hind on alati määrav faktor. Juhtival pilvepõhisel telefoniettevõttel on läbipaistev VoIP-i hinnapoliitika. Peate välja selgitama oma uue VoIP-tarkvara jaoks planeeritava eelarve ja piirama oma valikuid vastavalt.
Oma rolli mängib ka teie ettevõtte suurus. Täpsemalt aitab teie klienditeeninduse meeskondadesse kuuluvate inimeste arv ja teie teenindatava turu suurus paremini määrata VoIP-teenuse pakkuja. Lõpuks otsige demovideoid, et näha tarkvara töös.
VoIP-tarkvara põhifunktsioonid
Kõikidel VoIP-i tarkvaratelefonid sisaldavad põhifunktsioone, nagu helistaja ID ja kõnede ootele jätmine. Just täiustatud funktsioonid ja lisafunktsioonid peaksid teile huvi pakkuma. Vaatame kiiresti läbi peamised funktsioonid, mida peaksite oma tulevases VoIP-süsteemis otsima:
- automatiseeritud kõned — see võimaldab süsteemil suunata sissetulevad kõned automaatselt õigele laiendile
- kõnejärjekord — süsteem suudab automaatselt panna helistajad asjakohasesse järjekorda
- ekraani jagamine — täiustatud süsteemid suudavad võimaldada ekraani jagamist, et teie klienditoe meeskond saaks probleeme kiiremini lahendada
- täiustatud helistamisfunktsioonid — kõne jälgimise, sosistamise ja järelkõnede abil on teil täielik kontroll kõneside üle ja võimalus oma toiminguid parandada
- mobiilirakendused — VoIP-tarkvara mobiilirakendused on kena boonus, millele juurde pääseda, ja sellest on aeglaselt saamas VoIP-tarkvara pakkumise üks põhifunktsioone.
- Kõnesalvestus — VoIP-salvestus võimaldab salvestada kõnesid hilisemaks ülevaatamiseks või koolituseks.
Kuidas võtta VoIP-tarkvarast maksimum
Klienditeeninduse piletisüsteemi rakendamise edu tagamiseks peate määrama oma eesmärgid. Võib-olla soovite seda kasutada kaasamisplatvormina või lisada selle oma koostööplatvormide virna.
Mõlemal juhul peaksite VoIP-tarkvarast maksimumi võtmiseks:
- Määratlema oma ärieesmärgid
- Jagama VoIP süsteemi eelised kogu meeskonnaga.
- Organiseerima sisseelamiskoolitused.
- Pakkuma pidevat tuge töötajatele, kes vajavad abi seoses VoIP-tarkvara funktsioonidega.
Kas VoIP töötab internetikatkestuse ajal?
Voice Over Internet Protocol, nagu nimigi ütleb, on internetti kasutav protokoll. Kui Internet on maas, on ka teie VoIP-süsteem maas. Kui teil pole internetiühendust, ei saa te helistada.
Looking for a VoIP software for you?
LiveAgent offers wide range of useful features and integrations. Your only responsibility will be to choose the best features for you.
Kui oled huvitatud sellest, kuidas VoIP-i tarkvara töötab, siis vaata artiklit Mis on VoIP-i tarkvara?. Seal saad teada, kuidas see sinu ettevõtte jaoks kasulik võib olla.
Soovid teada, millised on VoIP-tarkvara eelised võrreldes traditsiooniliste telefonidega? Lugege meie artiklit VoIP-tarkvara eelised võrreldes traditsiooniliste telefonidega. See võib aidata sul teha teadlikumaid otsuseid suhtlustehnoloogiate osas.
Kui oled huvitatud parimatest ettevõtte VoIP-i pakkujatest, siis Parimad ettevõtte VoIP-i pakkujad artikkel on just sulle. See juhendab sind, milliste omaduste ja teenuste järgi valida.
Uue VoIP-tarkvara otsimisel võib kasulik olla artikkel Mida uue VoIP-tarkvara otsimisel arvestada. Siin saad teada, millised on olulised kaalutlused enne lõpliku otsuse tegemist.
Kui soovid teada, kuidas kasutada VoIP-tarkvara võimalikult tõhusalt, siis loe artiklit Kuidas võtta VoIP-tarkvarast maksimum. See annab sulle väärtuslikke näpunäiteid ja nippe.
Kas oled mures, kas VoIP töötab internetikatkestuse ajal? Artiklis Kas VoIP töötab internetikatkestuse ajal? saad vastuse sellele olulisele küsimusele.
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avasta, mis on VoIPi helistaja ja kuidas see tehnoloogia võib muuta sinu äri legitiimsemaks ja tõhusamaks. Õpi blokeerima soovimatuid kõnesid, kontrollima helistaja ID-d ja seadistama oma süsteeme, et parandada klienditeenindust ning suurendada müügitulemusi. Tutvu professionaalsete nõuannetega, et kaitsta oma ettevõtet ja parandada suhtlust klientidega!