Hankige oma klienditeenindusmeeskondadele parimad tööriistad ja muutke oma kliendid õnnelikuks. LiveAgent on tänu lihtsale piletihaldusele üks parimaid turul saadaolevaid klienditoe lahendusi. Kasutage sujuvaks kliendivestluseks meie laia valikut funktsioone, integratsioone ja suurepärast mitmekanalilist tuge.
Klienditoe lahendused
Klienditoe tarkvara püüab tavaliselt kinni kogu teie klientidelt saabuva suhtluse ja muudab selle haldamise lihtsustamise eesmärgil piletiteks. Kliendid kasutavad kontakteerumiseks igasuguseid viise, nagu meil, telefon, sõnumsiderakendused või reaalajas vestlus, nii et kogu suhtluse ühes kohas hoidmine aitab teie klienditeenindajatel probleemi paremini mõista ja kiiremini vastata.
Parandage oma efektiivsust mitmekanalilise lahendusega
Kasutatavus
Iga kliendituge ja klienditeenindust pakkuv ettevõte saab kliendipäringute hõlpsaks käsitlemiseks kasutada klienditoe tarkvara. Vastutus lasub klienditoe meeskondadel, kes on klienditoe tarkvara peamised kasutajad. Kuid klienditoe süsteemid on sageli varustatud täiustatud funktsioonidega, et laiendada nende kasulikkust ka teistele osakondadele. Müügimeeskond võib kasutada kõnekeskuse või reaalajas vestluse võimalusi, samas kui IT kasutajatugi võib kasutada e-kirju ja kliendiportaali koos teadmusbaasiga. Tasuta teadmusbaasi tarkvara kasutades saavad teie agendid kulutada vähem aega korduvatele küsimustele vastamisele ja rohkem aega kriitilistele probleemidele.
Klienditoe lahendus aitab teie klienditeenindajatel klienditoe probleemidega paremini toime tulla, saabuvaid taotlusi kiiremini käsitleda ja klientidelt paremat tagasisidet saada.
Pakkuge kiirema reageerimisajaga ühtset klienditeenindust kõigis kanalites. Kasutage SLA-sid klientide meilide prioriseerimiseks.
Klienditeenindusmeeskonnad saavad üksteisega töötamiseks kasutada ühist postkasti ja muid tööriistu.
Hankige olulisi andmeid, kasutage neid täiustamiseks ja pakkuge suurepärast klienditeenindust tänu kohandatud aruannete analüüsimisele.
Altpoolt leiate lühiülevaate 5 parimast klienditoe tarkvarast. Kõigi nende kohta põhjalikuma ülevaate saamiseks uurige kindlasti meie põhjalikke ülevaateid artikli allosas.
Help Desk tarkvara | Capterra hinne | Veebipõhine | Tasuta versioon | Free trial | Hinnavahemik |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7/5 | ✅Jah | ✅Jah | ✅Jah | 9 USD agent kuus |
Zendesk | 4.4/5 | ✅Jah | ❌Ei | ✅Jah | 19 USD agent kuus |
Jira Service Management | 4.4/5 | ✅Jah | ✅Jah | ✅Jah | 20 USD agent kuus |
TeamSupport | 4.5/5 | ✅Jah | ❌Ei | ❌Ei | 49 USD agent kuus |
Salesforce Service Cloud | 4.4/5 | ✅Jah | ❌Ei | ✅Jah | 25 USD agent kuus |
Suurepärane klienditoe tarkvara pakub mitmesuguseid tööriistu klienditeenindusega suhtlemise hõlbustamiseks.
LiveAgenti piletisüsteem on klienditoe haldamise tarkvara oluline osa. See kogub kokku klientide sõnumid ja muudab need kasutajatoe piletiteks universaalsesse postkasti, mida toetavad täiustatud funktsioonid.
Koguge kogu kliendisuhtlus ühte kohta
Hankige korrastatud ülevaade kõigist kliendipäringutest
Pakkuge suurepärast klienditeenindust kasutades meie ülikiiret reaalajas vestluse vidinat. Meie reaalajas vestlust toetavad olulised funktsioonid, nagu valmiskirjutatud vastused, reaalajas kirjutamise eelvaade ja palju muud.
Pakkuge igale kliendile kiiret klienditeenindust
Lihtne juurutamine kõiksugustele veebilehtedele
Looge kõnekeskus ja pakkuge telefonikõnede kaudu personaalset kliendikogemust. Meie klienditeeninduse tarkvara pakub sissetulevate piletite lahendamiseks ja hõlpsaks kliendisuhtluseks nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnesid.
Pakkuge kõnede abil isiklikumal tasemel tuge
Hallake sissetulevaid kõnesid ja vaadake klientide andmeid ühest ja samast kohast
Meie sotsiaalmeedia integratsioonid on populaarsed funktsioonid, mis aitavad luua lojaalseid ja õnnelikke kliente. Teie klienditoe meeskond saab meie piletisüsteemi kaudu suhelda kogu teie kliendibaasiga sotsiaalmeedias.
Pakkuge oma klientidele mugavat sotsiaalmeedia tuge
Levitage oma brändi kohta sõna ja hankige rohkem müügivihjeid
Pakkuge meie teadmusbaasi abil kasulikke teadmisi lihtsaks iseteeninduseks. Meie võimsa teadmusbaasi tööriistaga saate jagada parimaid äritavasid, teabeartikleid, juhendeid ja palju muud.
Jagage iseteeninduse eesmärgil kõiksugu teadmiste artikleid
Looge mitu teadmusbaasi ja ka sisemine teadmusbaas
Heitke pilk mõnele meie klienditoe tööriista silmapaistvamatele funktsioonidele ja saage LiveAgenti kasutajakogemuse täielik ülevaade.
Ülesannete haldamine
Meie reeglite funktsiooni abil saate vabaneda kõigist igapäevastest ja korduvatest ülesannetest. Seadistage lihtsad automatiseeringud, et automatiseerida klienditoe põhifunktsioone ja keskenduda olulisele. Reegleid on võimalik kasutada piletite edastamiseks või lahendamiseks, konkreetsete siltide lisamiseks ja paljuks muuks. LiveAgenti automatiseerimise funktsioonid on ideaalne aja kokkuhoid – need võivad aidata agentidel teha sisukamat tööd ja vähendada klienditoe halduskulusid.
Looge reegleid, et kasutada automatiseerimise eeliseid
Automatiseerige korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid
Mitmekeelne tugi
Meie tarkvara räägib teie keelt. Valige soovitud keel ja kohandage LiveAgent vastavalt oma eelistustele. LiveAgent toetab praegu 43 keelt ja me töötame regulaarselt uute keelte lisamise nimel. Kasutage keelele kohandatavaid vidinaid ja rääkige oma klientide keelt. Määrake keel soovitud vidinate seadetes ja oletegi valmis.
Aruanded
LiveAgent mõõdab teie kasutajatoe süsteemis olevaid andmeid ja loob põhjalikke aruandeid, mis on hõlpsasti juurdepääsetavad teie töölaualt. Mõõtke üksikute või kõikide agentide jõudlust, kanali toimivust, lahendatud pileteid, käimasolevaid vestlusi, agentide hinnanguid ja palju muud. Valige, kuidas soovite andmeid visualiseerida, ja kasutage seda oma klienditoe iga aspekti toimivuse parandamiseks.
Suhtekorraldus
LiveAgent teeb koostööd mitme partneriga, et võimaldada klientidel lisada kliendisuhete halduse platvorme. CRM-i integreerimisega pääsevad teie agendid kiiresti ja tõhusalt ligi vajalikele kliendiandmetele. Lahendage tõhusalt iga kliendipäring ja looge samaaegselt pikaajalisi kliendisuhteid. LiveAgent pakub ka põhilisi CRM-i võimalusi neile, kes ei kasuta kolmanda osapoole CRM-i lahendust.
Nutitelefonide rakendused
Kas soovite pakkuda kliendituge ja vastata päringutele ka liikvel olles? LiveAgentil on rakendused nii Androidi kui ka iOS-i jaoks, nii et saate vastata arvutist eemal olles. Mõlemad rakendused võimaldavad teil käsitleda mis tahes taotlusi – e-kirju, kõnesid, reaalajas vestlusi ja sotsiaalmeedia taotlusi. Rakendused on kõigile LiveAgenti kasutajatele tasuta, nii et saate need igal ajal alla laadida.
Tasuta tugi
Klienditoe tarkvara võimaldab teil aidata kliente ööpäevaringselt. Kuidas? Lihtsalt luues põhjaliku teadmusbaasi. Meie uuringute järgi eelistab ligi 70% klientidest iseteenindusvõimalust. Iseteenindus on kiire, mugav ja annab teie ettevõttele konkurentide ees eelise. Seda saab hõlpsasti juurutada, kasutades võimsat teadmusbaasi tarkvara.
Mitmekanalilised võimalused
Ärge kulutage enam aega platvormide vahetamiseks, et vastata klientide päringutele. Vaadake, kuidas paraneb teie kliendisuhtlus, ühendades LiveAgenti muu hulgas oma meili, reaalajas vestluse, telefonikõned ja sotsiaalmeedia.
Analüütika tööriistad
Olge alati kursis agendi toimivusega, et neid igapäevaselt täiendada. Meeskonna toimivusnäitajad LiveAgentis võivad anda teie ettevõttele kasulikku klienditeeninduse teavet. Selle tulemusena oskate kindlaks teha, kas on vaja täiendavat koolitust või kuidas klientide rahulolu parandada.
Teeninduse haldamine
Üks võimalus kliendikogemuse parandamiseks on ühenduse loomine kogu nende sirvimise kogemuse vältel. Klienditeenindustarkvara võimaldab teie klienditeeninduse esindajatel proaktiivsete vestluskutsete kaudu ühendust võtta. Selle tulemusena saavad teie agendid ära hoida kõrge põrkemäära, parandada kliendikogemust ja lisaks suurendada klientide lojaalsust.
Kohandatud töövood
Suurepärase klienditeeninduse kogemuse loomiseks peavad teie agendid olema kiired ja tõhusad. Korduvate ülesannetega tegelemine võib aga kulutada nende aega. Ülesannete automatiseerimine ja meilimallide/salvestatud sõnumite loomine piletisüsteemi kaudu võimaldab agentidel suunata oma aega abivajavatele klientidele.
Koostöö tööriistad
Klienditoe süsteem võimaldab teie kolleegidel teha koostööd mitmel viisil. Klienditeenindusmeeskond saab suhelda otse klienditoe piletites ja lahendada kliendiprobleeme kiiresti. Lisaks saab klienditeenindusmeeskond vestelda ka väljaspool klienditoe pileteid. Tõhus meeskonnatöö tõstab teie klienditeeninduse professionaalsele tasemele, mille tulemuseks on rahulolevad kliendid.
Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Me kõik teame, et suurepärase klienditeeninduse pakkumine on hädavajalik. Digitaalne ümberkujundus käib aga käsikäes suurema nõudlusega kiirema, tõhusama ja kasulikuma toe järele. Hea uudis on see, et isegi praegustel kiiretel aegadel võimaldab usaldusväärne klienditoe tarkvaraplatvorm luua oma klientidele parima kogemuse. Uuringud näitavad, et 84% ettevõtetest, kes üritavad oma kliendikogemust parandada, näevad oma tulude kasvu.
Vaatame nüüd üle, kuidas klienditoe tarkvara eduka ettevõtte juhtimiseks kasutada.
Kui olete kunagi mõne ettevõttega ühendust võtnud, on tõenäoline, et olete juba klienditoe tarkvaraga kokku puutunud.
Aga kuidas see täpselt töötab?
Kuigi kulisside taga toimuvad keerulised protsessid võivad tarkvara pakkujati erineda, jääb nende põhiosa samaks.
Kui klient võtab ettevõttega ühendust e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia sõnumi või muude suhtluskanalite kaudu, luuakse klienditoe pilet. Pilet sisaldab sageli igasugust teavet, nagu kanal, kust suhtlus pärineb, kliendi sõnum, SLA, kliendi teave ja muu, olenevalt kasutatavast klienditoe tarkvarast ja selle konfiguratsioonist.
Kui pilet on loodud, saadetakse see postkasti. Sealt edasi määratakse see agendile, kes tegeleb edasise suhtlusega ja püüab probleemi oma oskustepõhiselt lahendada.
Kui esimene klienditeenindaja ei suuda probleemi lahendada, saab pileti eskaleerida teisele esindajale, osakonnale või tasemele, mis on keerulisemate probleemide lahendamiseks paremini varustatud. Seda protsessi nimetatakse eskalatsiooniteeks.
Kuigi klienditoe haldamise tarkvara on suurepärane tööriist, mis võimaldab teil toetada paljusid kliente üle kogu maailma, kaasneb sellega ka mõningaid väljakutseid. Vaatame mõnda neist ja arutame võimalikke lahendusi.
Kuigi see võib tunduda lihtne toimivusnäitaja, pole see nii. Kontaktkeskustes on esmase kontakti lahendusmäär oluline näitaja, mis näitab kliendirahulolu ja seda, kas nende ootused on täidetud. Selle väljakutsega võite kokku puutuda muu hulgas ka ebapiisava agendikoolituse või klienditoe taotluste suure arvu tõttu.
Lahendus: Valmistage oma töötajad ette veelgi keerukamate kliendiprobleemide lahendamiseks, aruannete ja andmete analüüsimiseks, et teha kindlaks parim tegevussuund, ning töötage välja tõhus eskaleerimisprotseduur.
Isegi kontaktkeskused, kus on palju nõuetekohaselt koolitatud agente, võivad olla ärahoitavate küsimuste tõttu ülekoormatud.
Lahendus: Töötage välja usaldusväärne ja informatiivne teadmusbaasiga iseteenindusportaal, ning seejärel suunake kliendid sinna. Veenduge, et teie postkast ei oleks üle ujutatud küsimustega, millele kliendid suudavad hõlpsasti ise vastuseid leida. SupperOffice’i uuringud näitavad, et 91% vastajatest kasutaks teadmusbaasi, kui see oleks kättesaadav ja nende vajadustele kohandatud.
Kõik ettevõtted on erinevad. Seetõttu vajavad nad erinevate funktsioonidega klienditoe lahendusi.
Lahendus: Uurige põhjalikult eelistatud piletisüsteemi tarkvara ja veenduge, et see pakub kõike vajalikku ettevõtte eduks. Uurige kõiki käepäraseid aruandeid ja analüüse. Öeldakse, et teadmised on jõud, seega mõistke kindlasti kõiki oma klienditoe tarkvara toiminguid.
Kas teadsite, et kuni 42% agentidest ei suuda vananenud või uuendamata süsteemide tõttu klientide päringuid lahendada?
Lahendus: Olge alati kursis uusimate paikade, värskenduste ja uuendustega.
Ainuüksi sellest väljakutsest võib tuleneda palju probleeme. Kui teie agendid veedavad tunde korduvaid ülesandeid tehes, on nad rohkem hõivatud ja vähem tootlikud ning teie kontaktkeskuses on suurem tõenäosus, et agentide voolavus on kõrge.
Lahendus: Kasutage tehisintellekti ja automatiseerimisfunktsioone. Seda öeldes olge nende rakendamisega ettevaatlik. Te ei soovi kaotada “inimlikku puudutust”, mis muudab klienditoe sõbralikuks ja meeldivaks kogemuseks.
Teeninduslaua rakendused hõlmavad erinevaid funktsioone ja funktsionaalsusi, mis on kohandatud mitmesugustele klientidele.
Järgmised on kõige levinumad klienditoe tarkvaralahendused.
Kui otsite oma ettevõtte jaoks parimat klienditoe tarkvara, kohtate palju populaarseid funktsioone, valikuid ja integratsioone, mida erinevad lahendused pakuvad. Need on aga 10 kõige olulisemat, mida peaksite esmalt kõigist funktsioonide loenditest otsima.
Eelkõige soovitame koostada loendi kõigist nõuetest, mis teil oma uuele veebipõhisele klienditoe tarkvarale tekib.
Kui te ei suuda oma kontaktkeskuse kõiki vajadusi ise välja mõelda, rääkige oma töötajatega. Neil on ülevaade kontaktkeskuse igapäevatoimingutest, nii et nad on parim teabeallikas, millele saate tarkvara valimisel toetuda.
Selleks, et aidata teil ja teie töötajatel valida parim tarkvara, on allpool toodud mõned strateegiad, mida otsuste tegemisel kaasata.
Kuigi kellelegi ei meeldi mõelda, et midagi võib valesti minna, on oluline meeles pidada, et kui soovite, et kõik toimiks sujuvalt, on hõlpsasti kättesaadav tugi ülioluline. Kellelegi ei meeldi oodata tunde või isegi päevi klienditeenindusmeeskondade vastust, seega uurige enne lõplike otsuste tegemist kindlasti pakkuja klienditoe kvaliteeti.
Enamiku ettevõtete omanike nimekirja tipus on ettevõtte kasv. Ärge unustage siiski, et teie kontaktkeskus peab samuti sammu pidama. Seega tuleb teie kasutatavat klienditoe tarkvara samuti suurendada või vähendada. Ostetava lahenduse valimisel kontrollige alati, kui lihtne on seda kitsendada või laiendada.
Olenemata sellest, kui hämmastav on teie kasutatav tarkvara, on sellel teel alati luksumisi ja piirangud. Võtke aega, et uurida hangitava tarkvara võimalusi, ja otsustage, milliste funktsioonid on olulised ja millised mitte.
Kontaktkeskuse maailmas on meeskonnatöö ülioluline. Mitme probleemi korraga käsitlemine, kõne ajal vestlustoe pakkumine ja sotsiaalmeedia mainimised ei ole üksiku hundi töö. Valige klienditoe tarkvara, mis võimaldab teie meeskonnal tõrgeteta koostööd teha. See muudab nende töö lihtsamaks ja parandab üldist ettevõtte tootlikkust.
Veenduge, et teie klienditoe tarkvara suudaks luua ühenduse erinevate saitide ja rakendustega. See mitte ainult ei muuda teie tooteid ja teenuseid kättesaadavamaks, vaid pakub ka suurepärast ühtset kliendikogemust.
Parim klienditoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat kliendituge üle kogu maailma.
LiveAgent on klienditoe tarkvaralahendus, mis sisaldab üle 150 integratsiooni ja palju täiustatud funktsioone. Rohkem kui 40 000 klienti kasutavad seda tarkvara, et pakkuda oma klientidele suurepärast klienditeenindust.
Mõned selle tarkvara tuntumad kliendid on sellised tööstushiiglased nagu Huawei, Nascar, BMW, Slido ja Yamaha.
LiveAgenti saate kasutada täiesti tasuta. Kui aga soovite selle täiustatud funktsioone, saate valida kolme hinnakujunduse vahel, sealhulgas 9 dollarit, 29 dollarit ja 49 dollarit kuus.
Kui soovite tarkvara esmalt proovida, registreeruge 30-päevasele tasuta prooviperioodile ja tutvuge süsteemiga.
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, kes võtavad oma IT-tegevust tõsiselt.
See 2006. aastal asutatud pilvepõhine klienditoe tarkvara pole klienditoe valdkonnas kaugeltki uustulnuk.
Spiceworksi klienditoe tarkvara saab kasutada tasuta.
Kaaluge Spiceworksi alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara väikestele ja suurtele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Help Scouti usaldab enam kui 12 000 ettevõtet kõigis tööstusharudes. Tänu rohketele integratsioonidele ei jäta teie kliendid kunagi kasutamata võimalust võtta ühendust teie ettevõttega.
Mõned Help Scouti kasutavad ettevõtted on OkCupid, Trello ja Honey.
Help Scout pakub oma tarkvarale kolmeastmelist tellimust, kuhu kuulub 20, 35 ja 60 dollarit kasutaja kohta kuus maksev pakett, mille arveldamine toimub üks kord aastas.
Enne tasulise plaani sõlmimist võite registreeruda Help Scouti 15-päevasele tasuta prooviperioodile.
Uurige Help Scouti alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kus on palju igapäevaseid kliendisuhtlusi.
Rohkem kui 50 000 ettevõtet üle maailma kasutavad oma igapäevaste kontaktkeskuse tegevuste jaoks Zoho Deski klienditoe platvormi.
Zoho Deski kliendibaas hõlmab selliseid ettevõtteid nagu Daimler, Land Rover ja Essilor.
Saate kasutada Zoho Deski tasuta versiooni koos selle peamiste funktsioonidega. Kui aga soovite tarkvara kogu potentsiaali ära kasutada, saate valida ühe hinnakujundusplaanidest mis algavad 14, 23 või 40 eurost agendi kohta kuus.
Zoho Deski on võimalik 15 päevase prooviperioodi jooksul proovida.
Uurige Zoho Deski alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara suurematele IT-, arendus-, käitamis- ja muudele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimat tuge.
Atlassiani Jira Service Management võimaldab arendajatel, IT-operaatoritel ja teistel osakondadel sujuvalt koostööd teha.
Jira Service Managementit kasutatakse laialdaselt sellistes ettevõtetes nagu Toast, Lucid Motors ja Solarisbank.
Jira Service Management IT klienditoe tarkvara põhifunktsioonid on saadaval tasuta. Täpsematele valikutele juurdepääsuks võite kasutada nende standardseid 20 dollarit või 40 dollarit agendi kohta kuus maksvaid pakette, mille eest tasutakse kord aastas. Samuti pakuvad nad Enterprise plaani ettevõtetele, kus on rohkem kui 201 esindajat. See maksab 128 000 dollarit aastas.
Enne tasulise paketi sõlmimist saate registreeruda 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Vaadake Jira alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara finantsteenuste, hariduse ja valitsusasutuste ettevõtetele.
Freshservice on teeninduslaua tarkvara, mis toob nutika automatiseerimise klientidele lähemale ja aitab neil pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Freshservice’it kasutavate ettevõtete hulgast leiate VICE Media, TaylorMade Golfi ja Chargebee.
Freshservice’i funktsioonidele juurdepääsuks saate tellida 15, 40, 75 või 95 dollarit agendi kohta kuus maksva plaani, mille eest arveldatakse kord aastas.
Enne kui otsustate oma ettevõtte jaoks parima plaani kasuks, võite proovida Freshservice’it, registreerudes nende 21-päevasele tasuta prooviperioodile.
Parim klienditoe tarkvara kõigile ettevõtetele, kes soovivad luua oma klientidega pikaajalisi suhteid.
Üle 50 000 kliendiga üle maailma ei valmista Freshdesk pettumust ühelegi kliendikesksele ettevõttele.
Mõned Freshdeski püsikliendid on Decathlon, Aramex ja Bridgestone.
Kui teil on kuni 10 agenti, saate seda teeninduskeskuse tugitarkvara kasutada tasuta. Siiski saate valida ka 15, 49 või 79 eurose agendipõhise liitumisplaani, mille eest arveldatakse kord aastas.
Kui soovite seda esmalt testida, saate kasutada nende 21-päevast tasuta prooviperioodi.
Vaadake Freshdeski alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara kasvavatele ettevõtetele, kes püüavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Enam kui 160 000 ettevõtet usaldab Zendeski, et aidata sõlmida tehinguid ja hoolitseda oma klientide eest.
Zendeski rahulolevate klientide hulgast leiate Polarise, Modsy ja BoxyCharmi.
Nende hinnaplaan algab 19 eurost agendi kohta kuus ning jätkub 49 euro ja 99 euroste valikutega. Kõigi nende eest esitatakse arve igal aastal.
Enne ostu sooritamist saate registreeruda 30-päevasele tasuta prooviperioodile ja tutvuda selle teeninduskeskuse platvormiga.
Tutvuge Zendeski alternatiividega.
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele e-kaubanduses ja paljudes muudes valdkondades.
Gorgias aitab rohkem kui 9000 ettevõttel suurendada oma tulusid ja pakkuda oma spetsiaalselt Shopify jaoks loodud rakendusega suurepäraseid kliendikogemusi.
Mõned Gorgiasele tuginevad kaubamärgid on Steve Madden, Bokksu ja Marine Layer.
Saate alustada Gorgiase teeninduslaua tarkvara kasutamist, tellides ühe järgmistest pakettidest: 50, 300 või 750 dollarit kuus maksva paketi. Kui soovite saada kohandatud hinnaplaani, võite pöörduda Gorgiase meeskonna poole.
Enne tasulisele versioonile pühendumist saate proovida Gorgiast, registreerudes tasuta prooviperioodile.
Uurige Gorgiase alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele erinevates valdkondades.
Salesforce Service Cloud võimaldab teil pakkuda terviklikku klienditeenindust, kasutades tehisintellekti ja integreerides populaarseid tugikanaleid.
Salesforce Service Cloudi klientide hulgast leiate IBMi, Mercedes-Benzi ja NBCUniversali.
Salesforce Service Cloud pakub nelja hinnakujundusvõimalust, sealhulgas 25, 75, 150 ja 300 dollarit kasutaja kohta kuus, mille arveldamine toimub igal aastal.
Kui soovite seda esmalt proovida, võite registreeruda nende 14-päevase tasuta prooviperioodile.
Parim klienditoe tarkvara igas suuruses ettevõtetele, mis hõlmavad kõiki tööstusharusid.
Tänu SysAidi paljudele automatiseerimisvõimalustele suudavad nende kliendid hallata iga piletit ja kliendi suhtlust väärilise tähelepanuga.
SysAidi usaldavad tuntud ettevõtted, sealhulgas The Guardian, Bacardi ja Fuji Xerox.
SysAidi hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks võtke ühendust nende meeskonnaga, et leida oma vajadustele vastav plaan.
Kui soovite seda ilma piiranguteta proovida, saate registreeruda 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Tutvuge SysAidi alternatiividega.
Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes kasutavad klienditoeks Gmaili või Google rakendusi.
Hiver on Google Workspace’i jaoks loodud erakordne teeninduslauaplatvorm. See aitab rohkem kui 1500 ettevõttel oma kontaktkeskusi Gmailis sujuvalt hallata.
Hiverit usaldavad paljud ettevõtted, nagu Course Hero, Upwork ja AppsFlyer.
Saate alustada Hiveri funktsioonide ja funktsionaalsuste kasutamist 15, 39 või 59 dollari eest kasutaja kohta kuus.
Hiver pakub ka võimalust proovida nende klienditoe tarkvara tasuta, kui registreerute 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Uurige Hiveri alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara kõikidele ettevõtetele, kes soovivad oma tegevuse tõhusust suurendada.
Tänu suurepärastele koostöötööriistadele ja töövoo optimeerimise võimalustele kasutab Fronti enam kui 7500 ettevõtet kõigis tööstusharudes.
Erinevate ettevõtete suuremõjulised meeskonnad kasutavad Fronti, sealhulgas Instructure, Culture Amp ja Morningside.
Saate valida Fronti kolme hinnavaliku vahel, sealhulgas 19, 49 või 99 dollarit inimese kohta kuus.
Samuti on võimalus registreeruda 7-päevasele tasuta prooviperioodile, et seda enne ostu sooritamist testida.
Uurige Fronti alternatiive.
Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele kõigis tööstusharudes, kes on otsustanud pakkuda parimat kliendikogemust.
HubSpot Service Hub tegutseb enam kui 120 riigis ja teenindab enam kui 100 000 rahulolevat ja õnnelikku klienti.
HubSpot Service Hubi klienditoe platvormil on suur kliendibaas, sealhulgas sellised ettevõtted nagu SoundCloud, GoFundMe ja ResellerRatings.
Mõned HubSpot Service Hubi tööriistad on saadaval tasuta. Selle tarkvara potentsiaali täielikuks kogemiseks saate valida kolme hinnaplaani vahel, sealhulgas 41, 414 või 1104 € kuus maksva paketi.
Lisaks nendele valikutele saate registreeruda tasuta prooviperioodile, et otsustada, kas see on teie jaoks õige investeering.
TutvugeHubSpot Service Hubi alternatiividega.
Parim klienditoe tarkvara ettevõtetele, kes käitlevad väiksema mahuga, kuid keerukamaid pileteid.
See B2B-le keskendunud klienditoe tarkvaravalik aitab klientidel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.
TeamSupporti klienditoe platvormi kasutavate ettevõtete hulgast leiate Comcasti, Teladoc Healthi ja Fujifilmi.
Selle tarkvaraga alustamiseks võite valida ühe järgmistest liitumisplaanidest: 49, 69 või 119 dollarit ühe agendi kohta kuus.
Hinnake TeamSupporti alternatiive.
Nõustume, et valikuvõimalusi on palju, kuid ärge muretsege, oleme valinud teile välja 5 parimat.
Mõned levinumad küsimused, mida demokõnede ajal küsitakse, on järgmised:
LiveAgenti klienditoe tarkvara juurutamise saab üldjuhul tehtud üsna kiiresti.
Siin on vajalikud sammud, et kõik tööle saada.
Kuigi iga ettevõtte jaoks parima kõikehõlmava klienditeenindustarkvara väljaselgitamine on pisut keeruline, saate kõige enam loota LiveAgenti klienditoe tarkvarale. Platvorm ei paku mitte ainult suurt hulka olulisi ja täiustatud funktsioone, vaid sellel on ka üle 150 integratsiooni, et saaksite luua oma klientidele ühtse kogemuse ja suurendada klientide hoidmist.
LiveAgent on selles kategoorias selge võitja. Tarkvara pakub tõelist omnikanalilist kogemust koos sisseehitatud piletisüsteemi tarkvaraga, millel on kiireim vestlusvidin turul ja lisaks erakordne kõnekeskuse lahendus.
Erinevatel ettevõtetel on erinevad nõuded. Siiski on LiveAgenti veebipõhine klienditoe tarkvara parim nii oma funktsioonide kvantiteedi kui ka kvaliteedi põhjal. See aitab teil tõsta agentide tootlikkust, hoides samal ajal kliendi äritegevuse keskmes.
Jällegi paistab siin silma LiveAgent. Tänu tasuta klienditoe võimalusele on see tõeliselt kättesaadav kõigile, olenemata sellest, kas tegutsete väikese idufirma või rahvusvahelise ettevõttena. Pakette on alati võimalik oma vajaduste järgi muuta, et olla kindel, et saate alati täpselt seda, mida vajate.
LiveAgentil on pidevalt kõrged hinnangud sellistel saitidel nagu Capterra, TrustRadius ja G2. Kogukond naudib oma laia valikut funktsioone ja integratsioone taskukohase hinnaga.
Kui otsite klienditoe tarkvara, mida on lihtne seadistada, on LiveAgent teie jaoks õige valik. Te ei pea muretsema oma IT-osakonna kaasamise pärast ega oskama kodeerida. See klienditoe lahendus on hõlpsasti juurdepääsetav kõigile, sealhulgas neile, kes ei pea end eriti tehnikataiplikuks.
Kas vajate oma turundusmaine parandamist?
Avasta, kuidas LiveAgent parandab sinu turundus- ja müügitegevusi tõhusate klienditoe lahendustega. Paranda oma ettevõtte mainet, hallates kõiki kliendipäringuid ühes kohas. Alusta tasuta prooviperioodiga ja tõsta oma klienditeenindus uuele tasemele!
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv Groove'ile! Nautige seadistustasudeta, 24/7 klienditeenindust ja krediitkaardivaba prooviperioodi. Üle 15,000 ettevõtte usaldab LiveAgenti oma klientide haldamisel, pakkudes rohkem funktsioone ja integratsioone kui Groove. Liituge nüüd tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma meeskonna produktiivsust ja klientide rahulolu!
Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?
Kaalute üleminekut TeamSupportist LiveAgenti? Meie tugiagendid viivad teie andmed turvaliselt ja muretult üle. Alustage tasuta prooviperioodiga ja avastage, kuidas LiveAgent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi soodsama hinnaga. Pöörduge meie poole ja teeme teie andmete ülekandmise lihtsaks!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team