Suurepärase klienditoe pakkumine on see, mis toob välja erinevused, aitab kaubamärkidel konkurentidest eristuda ja hoiab kliente lojaalsena.
Kui tegutsete oma äriga WordPressi veebisaidil, on kiire ja tõhusa toe pakkumine LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse plugina abil palju lihtsam. Suhelge ennatlikult oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, pakkuge kohest tuge, parandage klientide rahulolu ja suurendage konversioonie.
Õige WordPressi kasutajatoe pistikprogrammi valimine ei pea olema ülekaalukas ülesanne. LiveAgenti pistikprogrammi abil saate hõlpsalt oma veebisaidile või blogile reaalajas vestluse vidina lisada. Nii tavaliste kui ka laia valiku ainulaadsete vestlusfunktsioonide abil saate kasutada järgmist:
Kuna tänapäeva tarbijatel on klienditoe kiiruse osas suured ootused, oleme ehitanud kõige kiirem reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus on 2.5 sekundit.
Pealegi on see täielikult ja hõlpsasti kohandatav – nii saate oma vestluse vidina ilmet ja olemust häälestada, et see oleks Teie veebisaidile omane.
Parandage seotust, kutsudes ennetavalt oma potentsiaalseid kliente ja kliente veebilehte sirvides vestlema oma agentidega.
Seadistage kohandatud URL-ide vestluskutsed, näiteks oma hinnakujunduse või ostukorvi lehtedel ja suurendage konversioone nagu ei kunagi varem. LiveAgent tagab ka selle, et ennetavad kutsed ilmuvad üles ainult siis, kui saadaval on piisavalt palju agente.
LiveAgent suunab sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluse saadavust, kui teie agendid vahetuste ajal sisse ja välja logivad. Lisaks määrab täiustatud vestluse marsruutimine vestluse agendile, kes on eelnevalt juba kliendiga suhelnud, et tagada täpsem ja asjakohasem suhtlus.
Jälgige, kes Teie veebisaiti sirvib, kuidas nad seal ringi liiguvad ja kui kaua nad seal on olnud. Õige kontekstiga relvastatud, näiteks külastaja tegelik sait, suunaja, riik ja praegune kellaaeg, võimaldavad Teil saata vestluskutseid ennetavalt ning tagada, et need oleksid asjakohased.
Avaldage muljet klientidele, kellega parasjagu vestlete, pakkudes reaalajas tippimise vaate abil veelgi kiiremaid vastuseid. Vaadake, mida klient Teile kirjutab juba enne teksti saatmist ning asuge mõtlema vastust. Pange vastus valmis juba enne küsimuse esitamist, et pakkuda klientidele välkkiiret teenindust.
Ei oska vastata või ei saa kliendi probleemi kohe lahendada? Võtke koheselt sisemise vestluse kaudu ühendust teiste agentidega, et saada meeskonnasisest abi. Samuti saate kutsuda kolleege käimasolevale vestlusseansile, saata neile tekstsõnumeid või kirjutada märkmeid, mis on nähtavad ainult Teile ja teistele agentidele.
Reaalajas vestlus on suhtluskanalina jätkuvalt kasvamas. Eeldatakse, et ülemaailmne vestlustarkvara turg jõuab 2023. aastal 997 miljoni dollarini.
Reaalaja vestlusel on kõigi klienditeeninduse kanalite kõrgeim rahulolu tase – 73%, võrreldes 61% e-posti ja 44% telefonitoega.
79% ettevõtetest väidab, et klientidele reaalajas vestluse toe pakkumine on positiivselt mõjutanud müüki, tulusid ja klientide lojaalsust.
Lisaks WordPressi reaalajas vestluse pistikprogrammile pakub LiveAgent kõik-ühes omikanalilist klienditoe lahendust, mis sisaldab 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja hulganisti saadaolevaid kohandamise võimalusi.
Tugev automaatikaga piletihalduse süsteem, virtuaalne sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus otse Teie klienditoes, natiivne reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia integratsioonid ja tugevad iseteenindusvõimalused koos kliendiportaali, mitme teadmusbaasi ja kliendifoorumitega – meil on kõik see ühes tööriistas, millel on universaalne postkast.
Veelgi enam, LiveAgenti klienditoe ja reaalajas vestlustarkvara on täiesti pilvepõhine. Kuna WordPressi help desk on üks raskemaid klienditeeninduse rakendusi, on pilvepõhise lahenduse olemasolu mitmel põhjusel parem.
Ei ole tarvis segadust tekitavat allalaadimist, see haldab ja salvestab andmeid kaugserveritesse ega paisuta Teie andmebaasi, et saaksite seda kasutada isegi kui Teie veebileht on maas.
Kas teadsite, et LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal SMB jaoks kõrgeimalt hinnatud tugiteenuste tarkvara?
Alustage oma tasuta 30-päevase sekeldusteta prooviperioodiga ning vaadake, kuidas kõik toimib ning Teie ettevõtte klienditeeninduse järgmisele tasemele võib viia. Ei vaja krediitkaarti.
Otsite Userlike'i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim Userlike’i alternatiiv, pakkudes kiireimat reaalajas vestluse vidinat, mitmekanalilist piletisüsteemi ja ulatuslikke integratsioone. Nautige 14-päevast tasuta prooviperioodi ilma krediitkaardita! Täiustage oma klienditeenindust ja säästke rohkem LiveAgentiga.
Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LeadDesk'ile! Nautige 24/7 klienditeenindust, ilma seadistamistasudeta ja krediitkaardita. Alustage 14-päevase tasuta prooviperioodiga ning kogege üle 175 funktsiooni, sealhulgas kõnekeskuse tugi ja sotsiaalmeedia integratsioonid. Liituge Forbesi, Airbusi ja Nascariga parema klienditoe saamiseks.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LivePerson'ile: tasuta seadistus, 24/7 tugi, krediitkaarti pole vaja. Proovige 14 päeva tasuta!
Öelge head aega aeglasele, kesisele tarkvarale ning tervitage LiveAgenti
LiveAgenti migreerimine on meie eelnevalt valmistatud pistikprogrammide abil imelihtne. Tarkvara on saadaval 43 erinevas keeles ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team