Võimendage
kliente teadmusbaasi tarkvaraga

Looge hõlpsasti vapustavaid teadmistehoidlaid ja KKK-sid.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Teadmusbaasi tarkvara paremaks iseteeninduseks

Parandage oma klienditoe agentide igapäevast rutiini ja pakkuge parimat kliendikogemust meie iseteenindusega kliendiportaaliga. Kasutage LiveAgenti teadmistebaasi tööriistu ja pakkuge iga kliendi vajadustele vastavaid artikleid, juhendeid ja muud kasulikku teavet. Proovige meie teadmistebaasi platvormi juba täna ja vaadake, kuidas see võib teie kliendituge muuta.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Teadmusbaasi tarkvara /
Kliendiportaali demo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Teadmusbaasi tarkvara

Mis on teadmusbaasi tarkvara?

Teadmusbaasi tarkvara on tsentraliseeritud platvorm teabe loomiseks, haldamiseks ja jagamiseks. See ühtlustab sisemisi ressursse, nagu ettevõtte eeskirjad ja koolitusmaterjalid, ning rahuldab klientide vajadusi väliste ressurssidega, nagu juhendid, käsiraamatud ja KKK-d.

LiveAgenti abil saavad ettevõtted sujuvalt luua ja hallata teadmusbaase, mis on kergesti ligipääsetavad, suurendades ettevõtte tõhusust ja klienditeenindust.

Kogege erinevust, proovige LiveAgenti mitmekülgset teadmusbaasi tarkvara.

Miks on teadmusbaas oluline?

Tänapäeva kiires maailmas on hästi struktureeritud teadmusbaas hädavajalik. LiveAgenti abil saate rakendada kohandatud teadmusbaase nii oma meeskonna kui ka klientide jaoks.

Arvestades, et 67% klientidest eelistavad iseteenindust, pakub läbimõeldult kureeritud väline teadmusbaas kiiret juurdepääsu KKK-dele, tooteteabele ja juhendeid, mis suurendavad klientide rahulolu. Samal ajal tagab täiustatud sisemine teadmusbaas, et teie meeskond suudab hõlpsalt leida olulist teavet, kasvatades nende tõhusust.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Teadmusbaasi haldamine

Parandage oma teadmiste haldamist ja andke asjakohaseid vastuseid kõigile, kes otsivad suurepäraseid klienditeeninduskogemusi.

Lets talk

Teadmiste haldamine klienditoe meeskondadele

Meie intuitiivne teadmusbaasi tarkvara aitab teil hallata ettevõtte teadmisi ja muuta need kättesaadavaks igale kliendile. Lahendage klientide probleeme ja klienditoe pileteid teadmiste jagamisega ning keskenduge pakilisematele probleemidele.

Osa sellest, mida teie agendid saavad kasutada:

  • Kirjutage ja esitage klientidele üksikasjalikke artikleid meie WYSIWYG-redaktoriga
  • Välised ja sisemised teadmusbaasid teadmiste jagamiseks
  • Kohandatavad teemad ja kaunis liides teie teadmiste keskusele

Millised on teadmusbaasi tarkvara peamised funktsioonid?

Andke küsimustele lihtsaid vastuseid ja lühendage vastamisaega. Meie tööriistaga kaasneb mitut tüüpi teadmusbaase,
otsingufunktsioone ja meeskonnatöö tööriistu.

Sisuhaldus

WYSIWYG redigeerija

Meie What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktor aitab teil luua artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabelõike, mis aitavad teil oma teadmiste keskust kasvatada. Meie kauni redaktori abil on teadmiste jagamine lihtne. Vormindage oma tekste, lisage pilte või kasutage muid teie käsutuses olevaid täiustatud funktsioone. See toimib ka koodi redaktorina, nii et saate kohandatud kujunduse loomiseks kasutada ka HTML-i või CSS-i.

  • Kirjutage oma õpetlikku sisu meie WYSIWYG-redaktoriga
  • Kasutage oma artiklite täiustamiseks HTML-i või CSS-i eeliseid

WYSIWYG redaktori lisateave

Content management

Külastajate jälgimine

Foorum

LiveAgenti foorum on teie teadmusbaasi platvormi lahutamatu osa. Iga klient või klienditoe meeskonnaliige võib osaleda foorumivestluses. Teha saab probleemide tõrkeotsinguid, lisada ettepanekuid ja otsida lahendusi probleemidele. Saate kasutada ka sisefoorumeid ja luua sisemisi teadmusbaase probleemide lahendamiseks, seda kõike ühe teadmusbaasi lahendusega.

  • Looge klientidega suhteid klienditoe foorumi kaudu
  • Koostöö kolleegide ja klientidega ühes kohas

Foorumi lisateave

Rõõmsamad kliendid

Tagasiside & Soovitused

Klientidelt tagasiside kogumine ja soovituste lugemine parandab nii teie teadmusbaasi kui ka teie ettevõtet. Kui loete soovitusi ja vastate neile, võib see aidata teil parandada sisu ja luua paremaid suhteid klientidega. Pakkuge oma klientidele võimalust soovitada muudatusi või anda teile uusi ideid täiustamiseks. Kohandage tagasiside nuppu oma maitse järgi.

  • Koguge tagasisidet ja soovitusi ühe nupuga
  • Parandage suhteid, kuulates klientide soovitusi

Tagasiside ja soovituste lisateave

Happier customers

Täiustatud otsing

Otsinguvidin

Teie kliendid saavad kasutada otsingukasti, et võimaldada neil teie teadmusbaasist kiiresti vastuseid või konkreetseid teemasid leida. Meie võimsa otsingumootori ribaga on teadmiste haldamise tarkvara lihtne kasutada, eriti kui sisu on palju. Lihtsa otsingufunktsiooni pakkumisega saate aidata klientidel teadmiste artikleid otsida ja vähendada levinumate probleemidega kaasnevate klienditoe piletite arvu.

  • Täpsem otsinguvidin, mis aitab klientidel vastuseid leida
  • Kiirem probleemide lahendamine ja õnnelikumad kliendid

Otsinguvidinate lisateave

Intuitiivne liides

Kasutajasõbralik juhtpaneel

Tõhusa teadmusbaasi omamine tähendab klientide abistamist asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku töölaua olemasolu teadmushaldustööriistas on veel üks oluline funktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda. LiveAgenti liides võimaldab teie agentidel luua uusi artikleid vähese koolitusajaga. Valmis proovima? Proovige tasuta demo ja vaadake ise.

  • Intuitiivne liides lihtsa navigeerimisega
  • Lihtne kasutada isegi ilma õppimise või kogemuseta
Intuitive interface

Lihtne organiseerimine

Kategooriad

Veebipõhise teadmusbaasi tarkvaralahenduse kasutamise eesmärgiks on, et see oleks hõlpsasti otsitav. Mida rohkem sisu teie ettevõte teeb, seda kaootilisemaks võib teadmusbaas minna. Selle tulemusel võimaldab LiveAgent luua oma klientidele kategooriaid, et nad ei eksiks sisusse. Looge erinevaid kategooriaid kõige levinumate teemade jaoks ja jagage õpetlikku sisu oma äranägemise järgi.

  • Parandage teadmiste jagamist kategooriatega
  • Muutke oma artiklid asjakohaste teemade järgi hõlpsasti leitavaks

Ülemaailmne ulatus

Mitmekeelne tugi

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane viis ööpäevaringse iseteeninduse pakkumiseks mitmes riigis. Teie ettevõte peab looma vaid olulisi artikleid ja pakkuma neid keeltes, mida teie kliendid vajavad. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seeläbi klientide rahulolu. Looge iga keele jaoks kategooria, et uuendada oma teadmusbaasi sisu uutele vaatajaskondadele.

  • Looge teadmusbaasi sisu mitme keele jaoks
  • Jõudke oma avalike teadmusbaasidega rohkemate vaatajaskondadeni

Mitmekeelse toe lisateave

Worldwide reach

Mitu teadmusbaasi

Mitme teadmusbaasi tugi

Mitu teadmusbaasi on väga kasulik, kui teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitut sõltumatut teenust. Üks LiveAgenti konto annab teile võimaluse luua piiramatul hulgal teadmusbaase, millest igaühel on oma ainulaadne disain, sätted ja sisu. Andke oma klientidele suurepäraseid juhendeid neile vajalike teadmistega.

  • Hallake mitut välist teadmistebaasi
  • Looge agentidele mitu privaatset teadmusbaasi

Mitme teadmusbaasi lisateave

Kasutusjuhendid

Artiklid

Kirjutage põhjalikke artikleid, mis on tulvil kasulikku teavet, ning hoidke need korrastatuna ja hõlpsasti leitavatena. LiveAgenti WYSIWYG-redaktoriga on artikleid lihtne kirjutada. Levitage teadmisi ja laske oma klientidel iseseisvalt lahendusi leida. Kas soovite oma klienditoe meeskonnaliikmeid koolitada? Sisemiste teadmusbaaside artiklid võivad olla õppematerjalideks ja aidata teie agentidel probleeme kiiremini lahendada.

  • Kirjutage probleemide lahendamiseks põhjalikke artikleid ja juhendeid
  • Harige oma klienditoe meeskondi ja tehke neist eksperdid

Artiklite lisateave

User manuals

Failitugi

Manused

Kas soovite oma kirjalikke teadmisi manuste abil täiendada? Teadmusbaasi tarkvara abil saavad ettevõtted hõlpsasti luua ja teadmusbaasi üles laadida erinevat sisu, parandades üldist kliendikogemust ja suurendades brändilojaalsust. Lisage pilte, ekraanipilte, fotosid ja helifaile (nt salvestisi või isegi videofaile) ning manustage videoid sellistest teenustest nagu YouTube.

Manused võivad muuta teie artiklid hõlpsamini mõistetavaks ja loetavaks või meelelahutuslikumaks. Lisage oma juhenditesse videoõpetusi või demosid või kuvage toote ekraanipiltidega samm-sammulisi juhiseid.

  • Lisage oma artiklitele kõik olulised manusetüübid
  • Täiustage oma artikleid piltide, videote või helisalvestiste abil

Manuste lisateave

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige kõike meie pakutavat 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal

Täiustage äriprotsesse
teadmusbaasi platvormiga

Teie tunned oma kliente kõige paremini. Andke neile vajalikku teavet ja keskenduge nende rahulolule.

Clock icon

Abi otsivad rahutud kliendid

Hästi kirjutatud teadmusbaasi artikkel pakub teie klientidele kiireimat abi. Koostage, kujundage ja redigeerige kõiki teadmusbaasi artikleid WYSIWYG-redaktoriga.

Eksinud ja segaduses kliendid

Eksinud kliendid võivad kaduda. Selle vältimiseks looge oma klienditoe portaali osana KKK-d (korduma kippuvad küsimused) ja tehnilised tootejuhendeid.

Ülekoormatud klienditugi

Kas soovite pakkuda suurepärast klienditeenindust piiratud ressurssidega? Vähendage sissetulevate e-kirjade ja vestluste koormust, luues omale teadmusbaasi.

Levinud põhjused, miks ettevõtted lähevad ületeadmusbaasi tarkvarale

Täiustage oma äri kõigis olulistes aspektides ja hakake vastama oma klientide ootustele õige teadmusbaasi lahendusega

Hankige eelis

Saavutage konkurentsieelis

Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeenindusmeeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.

  • Saavutage eelis fantastilise teadmusbaasi toega
  • Parandage oma äri parema klienditeenindusega
Chart

1%

ettevõtetest kasutab teadmusbaasi

Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma kliendibaasi teadmusbaasiga konkurentsieelis. Tagage oma klientidele usaldusväärne eneseabi võimalus

Vastake ootustele

Vastake klientide ootustele

Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja klienditoe meeskonnaga ühendust võtta. Meie otsingufunktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada kliendipäringute arvu.

  • Suurendage teadmusbaasi abil klientide rahulolu
  • Pakkuge koheseid vastuseid ja vähendage piletite arvu
Chart

66%

klientidest eelistab iseteenindust

Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleemid ise lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.

Looge kliendilojaalsust

Suurendage oma tulu

Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage oma kliendibaasi tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga.

  • Meelitage informatiivse sisuga rohkem kliente
  • Suurendage oma investeeringutasuvust ja tulu
Chart

90%

klientidest tuleb teadmusbaasidest

Teadmusbaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.

7 või 30 päeva tasuta
Tasuta 7 päevane prooviperiood isikliku meiliga või 30 päeva ettevõtte meiliga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x