Parandage oma klienditoe agentide igapäevast rutiini ja pakkuge parimat kliendikogemust meie iseteenindusega kliendiportaaliga. Kasutage LiveAgenti teadmistebaasi tööriistu ja pakkuge iga kliendi vajadustele vastavaid artikleid, juhendeid ja muud kasulikku teavet. Proovige meie teadmistebaasi platvormi juba täna ja vaadake, kuidas see võib teie kliendituge muuta.
Teadmusbaasi tarkvara /
Kliendiportaali demo
00:00/05:06
Teadmusbaasi tarkvara
Teadmusbaasi tarkvara on tsentraliseeritud platvorm teabe loomiseks, haldamiseks ja jagamiseks. See ühtlustab sisemisi ressursse, nagu ettevõtte eeskirjad ja koolitusmaterjalid, ning rahuldab klientide vajadusi väliste ressurssidega, nagu juhendid, käsiraamatud ja KKK-d.
LiveAgenti abil saavad ettevõtted sujuvalt luua ja hallata teadmusbaase, mis on kergesti ligipääsetavad, suurendades ettevõtte tõhusust ja klienditeenindust.
Kogege erinevust, proovige LiveAgenti mitmekülgset teadmusbaasi tarkvara.
Tänapäeva kiires maailmas on hästi struktureeritud teadmusbaas hädavajalik. LiveAgenti abil saate rakendada kohandatud teadmusbaase nii oma meeskonna kui ka klientide jaoks.
Arvestades, et 67% klientidest eelistavad iseteenindust, pakub läbimõeldult kureeritud väline teadmusbaas kiiret juurdepääsu KKK-dele, tooteteabele ja juhendeid, mis suurendavad klientide rahulolu. Samal ajal tagab täiustatud sisemine teadmusbaas, et teie meeskond suudab hõlpsalt leida olulist teavet, kasvatades nende tõhusust.
Parandage oma teadmiste haldamist ja andke asjakohaseid vastuseid kõigile, kes otsivad suurepäraseid klienditeeninduskogemusi.
Meie intuitiivne teadmusbaasi tarkvara aitab teil hallata ettevõtte teadmisi ja muuta need kättesaadavaks igale kliendile. Lahendage klientide probleeme ja klienditoe pileteid teadmiste jagamisega ning keskenduge pakilisematele probleemidele.
Osa sellest, mida teie agendid saavad kasutada:
Meie teadmusbaasi tarkvara aitab teil vähendada piletite mahtu, pakkudes kõigile teie klientidele iseteenindusplatvormi. Pakkuge veelgi kiiremaid vastuseid, õpetlikku sisu ja teadmiste artikleid samas kohas, et muuta kliendid õnnelikumaks.
Killuke sellest, mida teie kliendid saavad:
Andke küsimustele lihtsaid vastuseid ja lühendage vastamisaega. Meie tööriistaga kaasneb mitut tüüpi teadmusbaase,
otsingufunktsioone ja meeskonnatöö tööriistu.
Sisuhaldus
Meie What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktor aitab teil luua artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabelõike, mis aitavad teil oma teadmiste keskust kasvatada. Meie kauni redaktori abil on teadmiste jagamine lihtne. Vormindage oma tekste, lisage pilte või kasutage muid teie käsutuses olevaid täiustatud funktsioone. See toimib ka koodi redaktorina, nii et saate kohandatud kujunduse loomiseks kasutada ka HTML-i või CSS-i.
Külastajate jälgimine
LiveAgenti foorum on teie teadmusbaasi platvormi lahutamatu osa. Iga klient või klienditoe meeskonnaliige võib osaleda foorumivestluses. Teha saab probleemide tõrkeotsinguid, lisada ettepanekuid ja otsida lahendusi probleemidele. Saate kasutada ka sisefoorumeid ja luua sisemisi teadmusbaase probleemide lahendamiseks, seda kõike ühe teadmusbaasi lahendusega.
Foorumi lisateave
Rõõmsamad kliendid
Klientidelt tagasiside kogumine ja soovituste lugemine parandab nii teie teadmusbaasi kui ka teie ettevõtet. Kui loete soovitusi ja vastate neile, võib see aidata teil parandada sisu ja luua paremaid suhteid klientidega. Pakkuge oma klientidele võimalust soovitada muudatusi või anda teile uusi ideid täiustamiseks. Kohandage tagasiside nuppu oma maitse järgi.
Tagasiside ja soovituste lisateave
Täiustatud otsing
Teie kliendid saavad kasutada otsingukasti, et võimaldada neil teie teadmusbaasist kiiresti vastuseid või konkreetseid teemasid leida. Meie võimsa otsingumootori ribaga on teadmiste haldamise tarkvara lihtne kasutada, eriti kui sisu on palju. Lihtsa otsingufunktsiooni pakkumisega saate aidata klientidel teadmiste artikleid otsida ja vähendada levinumate probleemidega kaasnevate klienditoe piletite arvu.
Otsinguvidinate lisateave
Intuitiivne liides
Tõhusa teadmusbaasi omamine tähendab klientide abistamist asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku töölaua olemasolu teadmushaldustööriistas on veel üks oluline funktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda. LiveAgenti liides võimaldab teie agentidel luua uusi artikleid vähese koolitusajaga. Valmis proovima? Proovige tasuta demo ja vaadake ise.
Lihtne organiseerimine
Veebipõhise teadmusbaasi tarkvaralahenduse kasutamise eesmärgiks on, et see oleks hõlpsasti otsitav. Mida rohkem sisu teie ettevõte teeb, seda kaootilisemaks võib teadmusbaas minna. Selle tulemusel võimaldab LiveAgent luua oma klientidele kategooriaid, et nad ei eksiks sisusse. Looge erinevaid kategooriaid kõige levinumate teemade jaoks ja jagage õpetlikku sisu oma äranägemise järgi.
Ülemaailmne ulatus
LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane viis ööpäevaringse iseteeninduse pakkumiseks mitmes riigis. Teie ettevõte peab looma vaid olulisi artikleid ja pakkuma neid keeltes, mida teie kliendid vajavad. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seeläbi klientide rahulolu. Looge iga keele jaoks kategooria, et uuendada oma teadmusbaasi sisu uutele vaatajaskondadele.
Mitmekeelse toe lisateave
Mitu teadmusbaasi
Mitu teadmusbaasi on väga kasulik, kui teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitut sõltumatut teenust. Üks LiveAgenti konto annab teile võimaluse luua piiramatul hulgal teadmusbaase, millest igaühel on oma ainulaadne disain, sätted ja sisu. Andke oma klientidele suurepäraseid juhendeid neile vajalike teadmistega.
Mitme teadmusbaasi lisateave
Kasutusjuhendid
Kirjutage põhjalikke artikleid, mis on tulvil kasulikku teavet, ning hoidke need korrastatuna ja hõlpsasti leitavatena. LiveAgenti WYSIWYG-redaktoriga on artikleid lihtne kirjutada. Levitage teadmisi ja laske oma klientidel iseseisvalt lahendusi leida. Kas soovite oma klienditoe meeskonnaliikmeid koolitada? Sisemiste teadmusbaaside artiklid võivad olla õppematerjalideks ja aidata teie agentidel probleeme kiiremini lahendada.
Artiklite lisateave
Failitugi
Kas soovite oma kirjalikke teadmisi manuste abil täiendada? Teadmusbaasi tarkvara abil saavad ettevõtted hõlpsasti luua ja teadmusbaasi üles laadida erinevat sisu, parandades üldist kliendikogemust ja suurendades brändilojaalsust. Lisage pilte, ekraanipilte, fotosid ja helifaile (nt salvestisi või isegi videofaile) ning manustage videoid sellistest teenustest nagu YouTube.
Manused võivad muuta teie artiklid hõlpsamini mõistetavaks ja loetavaks või meelelahutuslikumaks. Lisage oma juhenditesse videoõpetusi või demosid või kuvage toote ekraanipiltidega samm-sammulisi juhiseid.
Manuste lisateave
Proovige kõike meie pakutavat 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul
Teie tunned oma kliente kõige paremini. Andke neile vajalikku teavet ja keskenduge nende rahulolule.
Hästi kirjutatud teadmusbaasi artikkel pakub teie klientidele kiireimat abi. Koostage, kujundage ja redigeerige kõiki teadmusbaasi artikleid WYSIWYG-redaktoriga.
Eksinud kliendid võivad kaduda. Selle vältimiseks looge oma klienditoe portaali osana KKK-d (korduma kippuvad küsimused) ja tehnilised tootejuhendeid.
Kas soovite pakkuda suurepärast klienditeenindust piiratud ressurssidega? Vähendage sissetulevate e-kirjade ja vestluste koormust, luues omale teadmusbaasi.
Täiustage oma äri kõigis olulistes aspektides ja hakake vastama oma klientide ootustele õige teadmusbaasi lahendusega
Hankige eelis
Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeenindusmeeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.
1%
ettevõtetest kasutab teadmusbaasi
Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma kliendibaasi teadmusbaasiga konkurentsieelis. Tagage oma klientidele usaldusväärne eneseabi võimalus
Vastake ootustele
Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja klienditoe meeskonnaga ühendust võtta. Meie otsingufunktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada kliendipäringute arvu.
66%
klientidest eelistab iseteenindust
Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleemid ise lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.
Looge kliendilojaalsust
Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage oma kliendibaasi tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga.
90%
klientidest tuleb teadmusbaasidest
Teadmusbaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist
Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team