Täname, et tunnete huvi meie ajaveebi panustamise vastu. Meile meeldivad külaliste postitused väga, kuid oleme nende kvaliteedi suhtes valivad. Meie eesmärk on pakkuda oma vaatajaskonnale informatiivset ja ainulaadset sisu: SaaS-i ettevõtete omanikele, professionaalsetele turundajatele ja klienditeeninduse asjatundjatele. Kuna eelistame kvaliteeti > kvantiteedile, väldime üldise sisu postitamist, mida võib kõikjal Internetis leida.
Enne oma ideede saatmist vaadake üle järgmine ükiskasjalik juhend. Kui me teile 4-5 päeva jooksul ei vasta, ei ole me teie külalispostitust vastu võtnud.
Külalispostituse logistika:
- soovitage teemade ideid ja saatke need meile
- kui kiidame teema heaks, anname teile sellest meili teel teada ja saadame teile täitmiseks külalisepostituse lühikirjelduse
- tähtaeg ja täpne postitamise kuupäev määratakse pärast külalispostituse lühikirjelduse läbivaatamist
- läbige siinolevad kontrollnimekirjad: teema idee, lühiülevaade, sisu, visuaalne sisu, linkide paigutus, üldine lõplik mustand
Teema idee kontrollnimekiri:
- lugege meie ajaveebi, et teada saada, milliseid teemasid oleme varem käsitlenud ja mis tüüpi sisu on meie lugejatele asjakohane – palun hoiduge juba avaldatud või ebaolulise sisu saatmisest
- pakkuge välja 3-5 meeldejäävat ideed teemadest, mille kohta tunnete end kursis olevana ja mis on meie valdkonnaga seotud, sealhulgas klienditeenindus, -tugi, -edu, kasutajatoe lahendused (reaalajas vestlus, kliendiportaal, kõnekeskus), digitaalne turundus, SaaS jne.
- jagage meiega meili teel mõnda oma varasemat artiklit
- saatke oma esitlus meili teel aadressile hello@liveagent.com, teemareaks kasutage sõna “ice cream“.
Külalispostituse lühiülevaade kontrollnimekiri:
- kui teema on heaks kiidetud, saate meilt meili vastuse
- täitke meie poolt saadetud külalispostituse lühiülevaade
- pidage meeles, et külalispostituse eesmärk ei ole mitte ainult nähtavuse ja linkide pakkumine, vaid ka orgaanilise liikluse suurendamine, seetõttu uurige enne täidetud lühiülevaate esitamist ka potentsiaalseid madala konkurentsiga märksõnu suure otsingumahuga
Külalispostituse sisu kontrollnimekiri:
- LiveAgent kirjutatakse alati kokku
- Vähemalt 2000 sõna, soovitatavalt rohkem
- SEO optimeerige oma artiklit, nagu on kirjeldatud külalispostituse lühiülevaates
- kirjutage teise isiku vaatenurgast (teie), vestlustoonis ja Ameerika inglise keeles
- hoidke oma laused lühikesed ja kergesti arusaadavad (Ei venita sisu!)
- piirake lõigu pikkust maksimaalselt 5 lauseni (suurepärane tasuta tööriist – Hemingway Editor)
- kasutage erinevaid vormindamisvalikuid: tugev tekst, täpp-, nummerdatud tekst
- säilitage artiklis ühtset kirjatüüpi ja -suurust
- kõik päised peaksid olema väiketähtedega, välja arvatud päise esimene sõna ja kõik pärisnimed või akronüümid (kirjutage akronüümid ka lahti)
- ainult uue lause esimene täht tuleks kirjutada suure algustähega
- lisage kasulikke näpunäiteid, statistikat ja muid huvitavaid fakte, mis pakuvad lugejale väärtust
- tehke grammatika, loetavuse ja plagiaadi kontrolli
- enne lõpliku mustandi esitamist lugege ja kontrollige õigekirja veelkord
Visuaalse sisu kontrollnimekiri:
- lisage: videoid, esitlusi, infograafikat ja GIF-e,; arutelusid, tsitaate, säutse, (hinna)tabelid, graafikuid, näpunäiteid, statistikat
- mainida võib teemaga seotud tooteid
- Vähema 5 pilti artikli kohta – autoriõiguseta pildid, linkidega ekraanipildid, enda pildid (iga pilt peab olema kuni 100 Kb koos õige failinimega. atribuudi ja alt tagiga), nooltega ekraanipildid sobivad samuti.
- vältige stock pilte ja madala kvaliteediga pilte
- saatke valmis mustandiga ka kõik visuaalid e-kirja manusena
Linkide paigutamise kontrollnimekiri:
- tagasilingi asjakohasus ja informatiivne väärtus (eelistatavalt mittereklaamivad lingid)
- linkide paigutus peaks välja nägema loomulik
- tasulised ning sponsoreeritud lingid on keelatud
- kõrge kvaliteeditaseme säilitamiseks ei võta me vastu linkimise taotlusi veebisaitidelt, mis ei kuulu meie niši. See hõlmab märksõnu, mida me juba orgaaniliselt sihime.
- reklaamlinkidel on otsingumootorite jaoks atribuudid nofollow
- kontrollige ankurteksti ja märksõnu (seotud fraasid, märksõnad, sünonüümid). Näiteks piletisüsteemi tarkvara (piletisüsteemi tööriist, piletimüügitööriist jne). Vältige sõnu nagu “klõpsake siin”, “siin on”, “vaadake siia” jne.
- väliseid linke ei tohiks lisada lehe avalõikele, päisele, jalusele, lehe külgribale ega kokkuvõttesse
- eelistatavalt on orgaaniline liiklus suurem kui 1000, kuid lingi aktsepteerimine sõltub jällegi saidi üldisest kvaliteedist
- 2-5 dofollow välist linki (autoriteetsetele / teemaga seotud veebisaitidele) ja eelistatavalt värske sisuga (mitte vanem kui 3 aastat ja kasutavad mitut allikat, mitte ainult ühte)
- 2-5 sisemist linki LiveAgenti, PostAffiliatePro, QualityUniti lehele või mujale, kus meie kaubamärki tekstis mainitakse
- vältige meie konkurentide linkimist sisu allikana (me eemaldame lingi ja leiame linkimiseks uue allika)
- tagasilinkide sisestamist aktsepteeritakse ainult ajaveebipostitustes, millel on märge “kasv”, “tugi”, “reaalajas vestlus” ja “klienditugi”.
- nendelt lehtedelt pole väljaminevaid linke lubatud /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ ja /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
- maksimaalselt 2 väljaminevat linki 1 domeenile
- linke autori biograafiale ei toetata
- .com domeenidele, min. DR50+ (Ahrefs)
- rahvusvahelistele domeenidele, min. DR30+ (Ahrefs)
Lõpliku mustandi üldine kontrollnimekiri:
- lisage oma biograafia (maksimaalselt 300 tähemärki) ja enda pilt
- kui soovite, et teie teost meie suhtlusvõrgustikes reklaamitaks, lisage lingid oma sotsiaalmeedia profiilidele
- valmis mustand tuleks saata Google’i dokumendina, koos värskendatud jagamisõigustega kommentaaride ja tagasiside andmiseks
- saatke see aadressile hello@liveagent.com
- lõplik artikkel võidakse tagasi lükata järgmistel põhjustel:
- dubleeritud või plagieeritud sisu
- sisu on kirjutatud ainult linkide loomise eesmärgil
- kallutatud, solvav või meie standarditele mittevastav sisu
- saadetud pärast kokkulepitud tähtaega
Märkus: LiveAgenti meeskond jätab endale õiguse muuta teie sisu, et see sobiks meie ajaveebi stiiliga
Seotud Artiklid
Vastamine
Vastamine on ettevõtluse lahutamatu osa, mis aitab hoida klientidega tugevat sidet kiirete ja toetavate e-kirjade kaudu. Avastage praktilised näpunäited ja e-posti mallid, et tõsta oma vastamise efektiivsust. Alustage tasuta LiveAgenti prooviperioodiga ja pakkige suurepärast kliendituge!
Klientide tagasiside
Avastage, kuidas koguda ja analüüsida klientide tagasisidet, et parandada oma ettevõtte teenuseid ja tooteid. LiveAgent jagab nõuandeid kliendikogemuse tõhustamiseks ja tutvustab oma võimsaid tööriistu, mis aitavad teie ettevõttel areneda. Kasutage võimalust parandada kliendilojaalsust ja rahulolu!
Klaus
Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis integreerub LiveAgenti platvormiga. See võimaldab ettevõtetel anda meeskondadele tõhusat tagasisidet, parandada töövoogu ja tõsta teeninduse kvaliteeti. Avastage, kuidas Klausi kasutamine võib teie klienditoe meeskonna tulemuslikkust parandada. Integreerige nüüd ja alustage tasuta prooviperioodiga!
Külalisblogimise e-posti mallid
Avasta 10 tõhusat külalisblogimise e-posti malli, mis aitavad sul parandada bränditeadlikkust, tõsta SEO paremusjärjestust ja suunata sihitud liiklust oma veebisaidile. Need mallid lihtsustavad sinu turundustegevust ja suurendavad jõudlust. Alusta külalisblogimisega ja tõsta oma ettevõtte nähtavust juba täna!