Ma ei soovi enam neid e-kirju saadaI am no longer interested in the productMa ei soovi eripakkumisi
Seotud Artiklid
Kasutaja viga tekib siis kui kõik on perfektne sinu poolel ja kasutaja kurdab mingi vea üle. On üsna tõenäoline, et viga on nende poolel.

Kasutaja viga

Avastage, kuidas tuvastada ja lahendada kasutajavigu, et pakkuda sujuvamat kliendituge LiveAgenti tarkvaraga. Uurige jälgimistarkvara abil kasutajavigade põhjusi ning parandage kliendisuhtlust kiiremate vastustega. Alustage tasuta prooviperioodiga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!

Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

Teavituste mallid

Avastage, kuidas teavituste mallid LiveAgentis aitavad automatiseerida teavituste saatmist ja säästa aega. Kohandage malle vastavalt oma meeskonna vajadustele ning proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi, et pakkuda klientidele ööpäevaringset iseteenindust. Liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga!

Kasutage meie köitvaid uudiskirja tellimise e-posti malle, et jätta oma uudiskirja tellijatele hea esmamulje.

Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Tutvu tasuta uudiskirja tellimise e-posti mallidega LiveAgentis! Paranda kliendisuhtlust ja suurenda lojaalsust. Alusta kohe!

ahjuks peame mõnikord eriarvamusele jääma/keelduma midagi kliendi heaks tegemast. Siin on mõned näpunäited, kuidas viisakalt keelduda.

Kuidas viisakalt keelduda

Õpi, kuidas viisakalt keelduda ilma konflikte tekitamata. Praktilised näited ja nõuanded igapäevasteks olukordadeks!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x