Avastage LiveAgent – rohkete funktsioonidega klienditeenindustarkvara, mis suudab katta mitmed suhtluskanalid ja ka sotsiaalmeedia. Püsige oma klientidega kontaktis e-posti, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, kliendiportaali, Viberi, WhatsAppi ja sotsiaalmeedia kaudu. Lugege LiveAgenti lisateavet või alustage tarkvara proovimist tasuta 14 päevase prooviperioodiga.
Funktsioon | LiveAgent | Dixa |
---|---|---|
Piletisüsteem | ✅Jah | ✅Jah |
Reaalajas vestlus | ✅Jah | ✅Jah |
Kõnekeskus | ✅Jah | ✅Jah |
Iseteenindus | ✅Jah | ❌Ei |
✅Jah | ✅Jah | |
✅Jah | ❌Ei | |
✅Jah | ❌Ei | |
Viber | ✅Jah | ❌Ei |
✅Jah | ✅Jah | |
Teadmusbaas | ✅Jah | ❌Ei |
Kliendifoorum | ✅Jah | ❌Ei |
Automatiseerimine ja reeglid | ✅Jah | ✅Jah |
API | ✅Jah | ✅Jah |
Interaktiivne häälvastus (IVR) | ✅Jah | ✅Jah |
Videokõned | ✅Jah | ❌Ei |
Piiramatu ajalugu | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv veebilehti | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv vestlusnuppe | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu kõnesalvestus | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu ööpäevaringne tugi | ✅Jah | ✅Jah |
Erakordne klienditeenindus peaks tulema mitme klientidele mugava kanali kaudu. Õnneks saab kvaliteetse klienditeenindusega hakkama ühest piletisüsteemist. Käsitlege e-posti pileteid ja kõnesid, seadistage oma reaalajas vestluse vidin ning ühendage Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp ja Viber. Kõik on ühe katuse all, et teie agendid saaksid rohkem keskenduda abistamisele ilma rakendusi vahetamata.
Sotsiaalmeedia on muutumas paremaks ja kiiremaks tugiagentide klienditeeninduse tööriistadeks. Seetõttu on LiveAgenti sisse ehitatud Facebooki ja Facebook Messengeri integratsioonid, nii et konto ühendamine on imelihtne. Sama kehtib ka Twitterile ja Instagramile. Suhelge kasutajasõbraliku piletisüsteemi kaudu, hallake oma postitusi, vastake kommentaaridele ja tehke ühtse postkasti abil rohkem.
Õige klienditoe lahendusega lahendaTE klientide probleeme kiiremini. Hankige turu kiireima reaalajas vestluse vidinaga hämmastavat klientide tagasisidet. Reaalajas vestlus on üks parimaid klienditoe tööriistu ja LiveAgent toetab vestlust rohkete funktsioonidega, et tagada sujuv kogemus. Vaadake reaalajas vestluse funktsioonide täielikku loendit ja uurige, mis muudab selle klienditoele oluliseks.
Tegeleme klientidega ööpäevaringselt, et saaksime kõigile alati toeks olla. Helistage meile, kirjutage või saatke e-kiri kui vajate probleemi lahendamiseks meie abi või kui soovite LiveAgenti kohta midagi uut teada saada. Võite vaadata ka meie klienditoe portaali, mis on tulvil kasulikke artikleid meie lahenduse ja klienditeeninduse kohta.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.
Peter Komornik, CEO
Vaadake ringkäiku ja uurige, milleks LiveAgent veel on võimeline, või alustage meie tasuta 14 päevase prooviperioodiga, et seda ise kogeda. Võite vaadata ka meie taskukohaseid hinnaplaane, mis sobivad enamiku suuruste ja tegevusaladega ettevõtetele. Liituge LiveAgentiga juba täna ja parandage meie kasutajatoe lahendusega oma agentide tootlikkust.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.