Kui otsite alternatiivseid klienditoe platvorme, kaaluge oma klienditeenindusmeeskonna peamiseks lahenduseks LiveAgenti. LiveAgent pakub kõiki kliendiprobleemide lahendamiseks ja paremate kliendisuhete loomiseks vajalikke tööriistu.
Pakume üle 125 võimsa funktsiooni, suurepäraseid tööriistu ja lugematuid integratsiooni, et aidata teil kiiresti ja lihtsalt klienditoe pileteid lahendada. Kasutage ära e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeedia funktsioone või teadmusbaasi, et luua meie tarkvaraga sujuv kasutuskogemus ja kasutada seda platvormi maksimaalselt.
Tunnete juba huvi? Jätkake lugemist, et saada teavet kõigi LiveAgenti eeliste kohta või alustage oma 14-päevase tasuta prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole vaja ja puuduvad igasugused piirangud.
LiveAgent on terviklik lahendus, mis on valmis lahendama klienditoe protsessi erinevate tootlikkuse tööriistade abil. Meie lai valik funktsioone aitab teil klientide pileteid kiiremini lahendada, kõrvaldades samal ajal korduvad ülesanded ja suurendades oma agendi tootlikkust.
Piletisüsteem muudab kõik kliendivestlused, nt e-kirjad klienditoe piletiteks, et klienditeenindajad saaksid neid hõlpsasti lahendada. Ka reaalajas vestluse vidina paigutamine oma veebisaidile tasub ära, sest pakub sujuvaid vestlusi klientidega.
Näidake maailmale suurepärast klienditoe kogemust sotsiaalmeedias, nagu Facebookis, Twitteris või Instagramis. Täiustage oma kliendisuhete haldamist LiveAgenti kõnekeskusega või looge kliendiportaale, mida tuntakse ka teadmusbaasidena.
Te ei pea käsitlema klientide päringuid ainult meili teel. LiveAgent suudab säilitada teie agendi tootlikkuse ja aidata klienditeekonnad lõpule viia ka teie veebisaidil, kasutades turu kiireimat reaalajas vestluse vidinat.
Olge valmis pakkuma kiiremaid vastuseid ja lahendama klientide päringuid. Reaalajas vestluse vidinad ei ole mitte ainult tõhus klienditoe tööriist, vaid võivad muuta ka teie kasutajate kogukonna õnnelikeks klientideks.
Üheskoos teiste LiveAgenti funktsioonidega, nagu salvestatud vastused, reaalajas kirjutamise eelvaade ja vastuste arhiiv, ei jää te töö tegemisel hätta.
Meie funktsioonid võimaldavad teil teha paljusid kasutajatoe toiminguid ja automatiseerida ülesandeid, mis muidu pikendaks teie reageerimisaega. Kõrvaldage korduvad ülesanded ja vastake regulaarsetele küsimustele salvestatud sõnumite abil.
Kui teil jääb aega üle, aidake oma kolleegidel täita keerulisi ülesandeid, kasutades LiveAgenti jagatud mitme kanaliga postkasti. Parandage oma töövoogu võimsate töövoo automatiseerimise reeglite, siltide ja sisemiste märkmetega. Kõrge kvaliteedi säilitamiseks koguge kindlasti klientide tagasisidet.
Laiendage oma kliendisuhtlust sotsiaalmeedia kanalitega ja ühendage muu tarkvara ja kolmanda osapoole tööriistad, et luua sujuv integratsioon LiveAgentiga. Avastage LiveAgenti funktsioonid ja tööriistakomplekt ning uurige, miks see on populaarne valik ettevõtete jaoks üle kogu maailma.
Kas soovite lihtsalt klienditoe pileteid või rohkemaid kanaleid klientidega suhtlemiseks?
LiveAgent suudab olla klienditoe või koostöö tarkvara, mis sobib teie klienditoe meeskonna stiili ja eesmärgiga.
Kas töötate oma Gmaili postkastiga? Ühendage kõik olemasolevad e-posti aadressid oma LiveAgenti meeskonna postkasti ja hoolitsege oma klienditoe meilide eest.
LiveAgenti jagatud postkast võib olla teie jaoks parim e-posti klient. Miljonite klientide tõhusaks teenindamiseks saate kasutada meilimalle, määrata reegleid ja jätta agentidele märkmeid.
Hankige juurdepääs reaalajas vestlusele, et lihtsustada agentide suhtlusprotsesse. Reaalajas vestlus on ideaalne valik ka klientidele, kes soovivad oma küsimustele kiiret vastust.
Paigutage oma veebisaidile nupp ja suurendage vestlusega klientide rahulolu. Saate reaalajas märguandeid ja võimaluse jälgida, kui palju inimesi teie veebi sirvib.
Pakkuge oma kõnekeskusega suurepärast klienditoe kogemust. Telefonikõned on osa piletisüsteemist, nii et saate klientide päringuid jälgida.
LiveAgent salvestab kõik klientide vestlused, sealhulgas telefonikõned. Looge kohandatud IVR-puud ja suunake kõned õigetele klienditeenindajatele.
Üks uusi populaarseid klientide suhtluskanaleid on sotsiaalmeedia. Facebook, Twitter ja Instagram on tarkvaras olemas, et saaksite oma kliendituge täiustada.
Ettevõtted kasutavad sotsiaalmeedia kanaleid, et pakkuda paremat kliendikogemust, suurendada klientide lojaalsust ja muudeks klienditoe tegevusteks.
Klienditoe platvormid kasutavad iseteenindusportaale, mis on täis kasulikke artikleid. Teadmusbaasi artiklid suurendavad iseteeninduse võimalusi ja võimaldavad klientidel iseseisvalt vastuseid otsida.
LiveAgent töötab teadmusbaasi tarkvarana suurepäraselt. Lisage oma klientidele teadmusbaasi artikleid, mis on tulvil väärtuslikke teadmiste ressursse ja vastuste arhiive, et saada iseteenindusvõimalustest maksimaalselt kasu.
LiveAgenti kasutajaliides on täis funktsioone, mis käsitlevad lihtsaid protsesse ja tohutuid ülesannete koormusi. Tootlikkuse rakendused on osa standardsest kasutajatoest.
Klienditoe piletite haldus muutub lihtsamaks kolmandate osapoolte tööriistade integreerimisega. LiveAgent muutub seejärel mitmekanaliliseks koostöö tööriistaks, mida saab kasutada rohketel eesmärkidel.
LiveAgent on mitme kanaliga klienditeeninduse tööriist. Oma klientidele parima võimaliku tööriista pakkumiseks pakume ka mobiilirakendust, et saaksite pakkuda ööpäevaringset isikupärastatud klienditeenindust.
Kui teie kliendiedu meeskonnal pole juurdepääsu arvutile, saavad nad kasutada nii Androidi kui ka iOS-i kasutajatele saadaolevat mobiilirakendust.
Selle tulemusel saab teie ettevõte kõigi kliendipäringutega kiiresti hakkama, mis toob kaasa paremad rahuloluhinnangud.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.
Peter Komornik, CEO
Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust e-posti, sotsiaalmeedia või telefoni kaudu.
Oleme ööpäevaringselt kohal, et aidata teid kõigega seoses klienditoe ja LiveAgentiga. Proovige LiveAgenti tasuta juba täna, ilma krediitkaarti vajamata ja peidetud kohustusteta.
Kui soovite lisateavet, vaadake meie tutvustusvideot tööriistade kasutamise ja tõhusa töövoo näidetega, et näha kõike LiveAgenti pakutavat.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage kliendirahulolu juba täna.
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage oma kliendirahulolu juba täna.
Soovite alternatiivi HappyFox'ile?
LiveAgent on suurepärane alternatiiv HappyFox'ile. LiveAgent'il on konkurentsivõimeline teenuste hinnakujundus ning hulgaliselt kasutajatoe funktsioone ja integratsioone. Proovige ise.
OtsiteHelpCrunch`ile alternatiivi?
Liveagent`il on 175+ funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hind. Vaadake, miks peaksite HelpCrunch`ilt LiveAgent`ile lülituma.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team