Otsite alternatiivi Frontile?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Fronti alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Klienditugi on iga eduka ettevõtte oluline osa. Ja õige tarkvaraga saate tõesti imesid teha. Kas soovite oma klienditoele muud lahendust?

Proovige LiveAgenti juba täna ja vaadake, miks see on teie jaoks õige valik. Usaldusväärne piletisüsteem, omnikanaliline suhtlus ning suur valik funktsioone ja integratsioone teevad LiveAgentist õige lahenduse.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Olge igal pool oma klientide ees.
Alustage LiveAgentiga.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem ja kasutage LiveAgenti

Front vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonidLiveAgentFront
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah❌Ei
Iseteenindus✅Jah✅Jah
Facebook✅Jah✅Jah
Twitter✅Jah✅Jah
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah❌Ei
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah❌Ei
Piiramatu arv veebilehti✅Jah❌Ei
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah❌Ei
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Frontile

Viige oma klienditeenindus õige tarkvaraga kõrgemale. LiveAgent on klienditoe lahendus, mis võimaldab teil oma suhtluse kõigi asjakohaste kanalitega veelgi kaugemale viia. Teie käsutuses on e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram ja Twitter), kõnekeskus ja teadmusbaas.

Kõike juhitakse usaldusväärse piletisüsteemi kaudu, seega pole vaja muretseda segadust tekitava suhtluse pärast. Kõik sorteeritakse automaatselt.

Kiireim reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on üks parimaid ja kasulikumaid tööriistu, mida agent saab oma klientidega suhtlemisel kasutada. See kõik puudutab vahetut suhtlust, seega peab see olema kiire.

LiveAgentil on kiireim reaalajas vestlus turul, vestluse kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Lisaks näete klientide kirjutatud, enne kui nad vajutavad saatmisnuppu. Nüüd saate pakkuda tõeliselt kiiret tuge ja püsida iga olukorraga kursis.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversiooni.

Suurenenud produktiivsus

Meie universaalse postkastiga vähendate oma agentide tööaega ja lahendate rohkem klientide päringuid.

Rohkelt funktsioone

Rohkem kui 175 funktsiooni, mis muudavad teie töö lihtsamaks ja nauditavamaks.

Do more customer support for less money

Parimad tööriistad, õiglane hind

Suurepärane CRM-i klienditeenindustarkvara ei pea olema kalli hinnasildiga. Hankige selle asemel vajalikud tööriistad õiglase hinna eest.

LiveAgentil on kolm mõistliku hinnaga paketti, mis on tulvil töövooge sujuvaks ja lihtsaks muutvaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone. Peate vaid valima oma ettevõttele kõige paremini sobivama. Vaadake meie tasulisi plaane ja uurige lisateavet.

Kas olete valmis proovima teistsugust tarkvara?

Olete juba otsustanud? LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x