LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid pakuvad õigeid tööriistu suhete loomiseks ja isiklikuma lähenemise pakkumiseks probleemide lahendamisel. Meie kõnekeskuse süsteem toetab kõiki populaarseid VoIP-teenuse pakkujaid, nii et saate alustada peaaegu koheselt. Kõnekeskust toetavad mitmed funktsioonid, mis muudavad helistamise palju lihtsamaks. Proovige seda juba täna ja kogege seda omal nahal.
00:00 / 02:02
Meie kõnekeskus on ideaalne täiendus meie mitmkanalilisele klienditoe tarkvarale, mis aitab teil pakkuda tõhusat klienditeenindust. Lahendus sobib ideaalselt isiklikumate kliendisuhete haldamiseks ja kiire klienditoe pakkumiseks.
00:00 / 04:39
Kas soovite näha seda tegutsemas? Uurige, kuidas töötab LiveAgenti kõnekeskus, ja tutvuge meie tootlikkuse funktsioonidega, mis on loodud teie töövoo lihtsustamiseks. Vaadake kui lihtne on tarkvara seadistamine ja kasutamine. See kõik võtab vaid paar minutit.
Vaadake, kui sujuv on kogemus LiveAgenti kõnekeskusega. Kõik tööriistad ja funktsioonid on hõlpsasti juurdepääsetavad otse teie LiveAgenti töölaualt, et pakkuda parimat agendikogemust ja töövoogu.
Mida saavad teie kontaktkeskuse agendid:
LiveAgentiga kantakse teie klientide eest hoolt. Võitke nende lojaalsus alati kättesaadava ja tõhusa kõnekeskuse teenusega ja aidake neil telefoni teel oma probleeme kiiremini lahendada.
Ületage klientide ootusi
Heitke pilk mõnele LiveAgenti kõnekeskuse põhifunktsioonile ja õppige, kuidas neid suurepärase töövoo loomiseks kasutada.
Tutvuge kõigi meie kõnekeskuse funktsioonidega ja õppige, kuidas neid oma telefonitoe täiustamiseks rakendada.
Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.
Sisekõnede lisateave
Meie mitmekanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebipõhisele numbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Tarkvara oskab kasutada ka mail-to protokolle.
Helistamisnuppude lisateave
Meie kõnekeskusel on abistatud ja konsultatiivne kõnede edastus. Abistatud edastused tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud agendiga.
Kõnede edastamise lisateave
LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP-pakkujatega, millel on SIP magistraalvõrk. Kas te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.
Suurendage klientide rahulolu, võimaldades klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.
Automaatse tagasihelistamise lisateave
Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie väljamineva kõnekeskusega. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.
Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage meie edasta GSM-telefoninumbrile süsteemi või LivePhone’i rakendust.
Kõnede marsruutimise lisateave
Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.
Toetatud kõneseadmete lisateave
LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Võimaldage oma kõnekeskusele mugavust kõnedele vastamise ja kliendiandmete leidmise vahel.
Universaalse postkasti lisateave
Teie kontaktkeskuse ruum suudab tagada, et teie agendid pakuvad alati isikupärastatud teenust, kasutades ühte meie kolmest CRM-i integratsioonist. Võite kasutada ka meie isiklikke CRM-i tööriistu.
Integreerige LiveAgentiga oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid. Vastake ja helistage hõlpsalt, pakkudes nii oma klientidele suurepärast kliendituge.
Aktiveerige LivePhone rakenduse tõukemärguanded ja teid teavitatakse iga kord, kui helistatakse, avatakse vestlus või saadetakse uus päring.
Rakendusesiseste tõukemärguannete lisateave
Vaadake üle oma agentide interaktsioonid tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Hankige kõnelogide ja ajaloo funktsioonidega kogu kliendiajalugu.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelnevalt salvestatud failid oma LiveAgenti häälvastuse süsteemi ning nautige intelligentse marsruutimise eeliseid.
Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agentide prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige teile sobiv seadistus ja kohandatud seaded, näiteks pausiajad.
Hankige teavet klientide ajaloost piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage salvestisi igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.
Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude pilvepõhiste VoIP-telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage eelistatud seadmeid kasutades.
Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab hallata mitut seadet. Süsteem teavitab teid iga kord, kui keegi proovib teile mis tahes numbril helistada.
Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui teie agendid on võrgust väljas. Kasutage võrguvälise toe jaoks meie teadmusbaasi võrguühenduseta toe jaoks.
Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmed soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.
Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlusi pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.
Videokõne tarkvara lisateave
Kiired lahendused
Meie kõnekeskust on lihtne seadistada ja saate seda juba mõne minuti pärast kasutama hakata. See on täielikult integreeritud meie mitme kanalilise piletisüsteemiga, nii et saate kasutada kiiret mitmekanalilist hübriidsuhtlust igal ajal.
20s
Keskmine kättesaamise aeg
Integreerige oma mitmekanaliline piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide kujul saadaval üle 150 integratsiooni.
Parem haare
Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise kasutajatoega kontakteerumiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise kliendirahulolu kasvatamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõudke rohkemate klientideni.
Kõned ei pruugi olla kõige kaasaegsem suhtlusviis, kuid need on kindlasti alles, et jääda. Need on üks kiiremaid suhtlusviise ja muudavad kliendirahulolu suurendamise palju lihtsamaks.
50 %
klientidest teeb kõnesid
Pool teie kliendibaasist võib oodata võimalust, et nad saaks teile e-kirjade saatmise asemel helistada. Isegi paar telefoniliini võib kliendirahulolu parandada.
Kvaliteetne teenindus
Telefoni teel on probleeme palju lihtsam mõista ja lahendada. Kõned aitavad teil klientidega paremini toime tulla, vältides samal ajal pikki e-posti vestluse. Saate kasutada ka videokõnesid.
70 %
Keskmine lahendusmäär
Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamisel. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või oluliste kliendikõnede jaoks.
Kõnefunktsioonid ei pea teid pankrotti ajama, kasutage meie kalkulaatorit ja uurige, kui palju on võimalik LiveAgenti abil säästa.
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Integreeri, automatiseeri, innoveeri
“Lähenege igale kliendile mõttega aidata tal lahendada probleemi või saavutada eesmärki, mitte müüa toodet või teenust.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Müügijuht
Lülituge osTicket'ilt LiveAgent'ile tasuta ja nautige mitmekanalilist sedelisüsteemi ilma seadistustasudeta ja krediitkaarti nõudmata. Pakkuge oma klientidele paremat tuge 24/7 klienditeenindusega. Alustage 14-päevase tasuta prooviperioodiga ja avastage, kuidas LiveAgent aitab tõsta rahulolu ja säästa aega ning raha.
Otsite Teamwork Desk`ile alternatiivi?
Otsite Teamwork Desk'ile parimat alternatiivi? Avastage LiveAgent – hõlpsasti seadistatav, krediitkaarti mittevajav ning igal ajal tühistatav klienditoe lahendus, mis pakub omnikanal tuge, arenenud funktsioone ning integreerub populaarsete platvormidega nagu Facebook ja Instagram. Kasutage 14-päevast tasuta prooviperioodi ning kogege, miks juhtivad ettevõtted valivad LiveAgenti. Alustage juba täna ja tõstke oma klienditeenindus uuele tasemele!
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
Avastage, kuidas LiveAgent mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara saab teie idufirma kasvu kiirendada! Pakume tasuta 6-kuulist Suurt paketti ning lisaks 50% soodustust järgmisteks kuudeks. Hallake kliendisuhtlust ühes kohas, suurendage rahulolu ja lojaalsust meie tõhusate tööriistade abil. Sobib idufirmadele kuni 40 töötajaga ja aastakäibega kuni 1 miljon dollarit. Liituge kasvava LiveAgenti perega ja pakkige oma start-upi jaoks parim kliendikogemus. Hankige oma idufirma pakkumine juba täna!
Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.