Piletisüsteemi tarkvara

Ühendage oma suhtlus ja lahendage kõikide kanalite päringud tõhusa piletisüsteemiga.

  • ✓ Puudub paigaldustasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing

Klienditoe piletisüsteemi tarkvara LiveAgentilt

Kas olete tüdinud mitterahuldavatest kliendisuhtluslahendustest? LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara on siin, et päästa päev. Alustage meie mitmekanalilise piletisüsteemiga ja organiseerige ühte kohta kogu oma suhtlus mis tahes kanalitest. Registreeruge meie tasuta prooviperioodile juba täna ja kogege platvormi eeliseid!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Piletisüsteemi demo

00:00/03:20

LiveAgent Ticketing Software Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M201SYoutube video: LiveAgent Ticketing Software Demo
Live Agent

Miks peaksite valima LiveAgenti piletisüsteemi?

LiveAgenti kaasaegne piletisüsteem muudab erinevatest kanalitest saabuva suhtluse piletiteks, mida saab hõlpsasti organiseerida ja lahendada universaalses postkastis. Seda toetavad ka mitmesugused tootlikkuse funktsioonid ja integratsioonid, mis muudavad teie töövoo palju lihtsamaks.

 

LiveAgenti tootetutvustus

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Intuitiivne piletisüsteem iga kasutusjuhtumi jaoks

Meie piletisüsteem suudab integreerida ja ühendada teie e-posti, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, sotsiaalmeedia, sõnumirakenduste ja teadmusbaasi suhtluse. Saate valida ka enam kui 200 tarkvaraintegratsiooni hulgast, et maksimeerida oma tõhusust ja kulutada vähem aega rakenduste vahetamisele.

Andke LiveAgentiga oma klienditoele jõudu

Ühtne suhtlus LiveAgenti piletisüsteemis on lahendus ebaefektiivse suhtluse eemaldamiseks. Uurige meie liidest ja vaadake, kuidas see võimaldab teie ettevõttel pakkuda parimat klienditeenindust.

Vaatame, mida teie klienditoe meeskond saab:

  • Mitmekanaliline piletisüsteem & universaalne postkast
  • Tõhus hübriidsuhtlus
  • Lai valik tootlikkuse funktsioone
  • Üle 200 integratsiooni muude tarkvaradega
  • Ööpäevaringne klienditugi
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent on palju rohkemat kui piletisüsteem

See on terviklik ja ulatuslik lahendus mis tahes tüüpi ärisuhtluseks. Meie funktsioonid võimaldavad teil tänu meie uskumatule funktsioonide komplektile igasugust teavet ja suhtlust kenasti korraldada. Vaadake mõningaid meie põhifunktsioone ja uurige, kuidas need teid aidata võivad.

Kõik ühes lahendus

Universaalne postkast

  • Kas olete väsinud kommunikatsioonilahenduste vahel vahetamisest, et sammu pidada? Meie universaalne postkast aitab teil pidada sammu ja säästa teie aega. Integreerige kõik vajalikud suhtluskanalid ja jälgige hübriidpiletivoo kaudu iga kliendisuhtlust. Vastake kiiremini ja lihtsamalt, kasutades ka meie muid funktsioone. 
  • Hübriidsuhtlus ühes universaalses postkastis
  • Lai valik tootlikkuse piletisüsteemi funktsioone
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hübriidpiletid

Hübriidpiletivoog

Kas teil on raske jälgida kõiki suhtluskanaleid, et vestelda sama kliendiga? Hübriidpiletivoog võib saada üheks parimaks teie käsutuses olevaks tööriistaks. See suudab ühendada kogu ühe kliendi suhtluse olenemata sellest, millist kanalit nad otsustavad kasutada. 

  • Suhtlus mis tahes kanalilt samas piletis
  • Parem organiseerimine ja lihtsam töövoog

Meeskonnasuhtlus

Sisemised piletid ja märkmed

  • Püsige oma meeskondadega hõlpsalt kontaktis ilma juhtpaneelilt lahkumata. LiveAgenti funktsioonide komplekt sisaldab sisemisi pileteid, mis on nähtavad ainult agentidele, samuti märkmeid, kus saate jagada olulist teavet tervete osakondadega. Kasutage kõike, mida pakume ettevõttesisese suhtluse parandamiseks.
  • Sisemised piletid on nähtavad ainult teile ja teie tiimidele
  • Märkused klientide piletitel teadmiste hõlpsaks jagamiseks
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektiivne töövoog

Salvestatud sõnumid

Kas soovite säästa aega levinud küsimustele vastamisel? Salvestatud sõnumid on selle töö jaoks parim funktsioon. Valmistage oma vastused ette ja saatke need lihtsalt paari klõpsuga piletisse. Säästke aega ja keskenduge pakilisematele probleemidele. 

  • Valmistage ette piletivastused erinevate stsenaariumide jaoks
  • Tõhusad vastused levinud küsimustele

Teadmiste haldamine

Teadmusbaas

Vähendage oma piletikoormust põhjaliku ja ulatusliku teadmusbaasiga, mis on klienditoe oluline osa. Kirjutage teabeartikleid, juhiseid, juhendeid ja õpetusi otse LiveAgenti töölaualt. Saate seda kasutada ka klientidega foorumites suhtlemiseks või tagasiside kogumiseks.

  • Pakuge teadmusbaasi abil tõhusat tuge
  • Terviklik kliendiportaali lahendus
LiveAgent - knowledge base software

Uurige, kuidas LiveAgenti piletisüsteem teile kasu võib tuua

Suhtlemise lihtsus on vaid jäämäe tipp, klienditoe piletisüsteem on seotud palju rohkemate eelistega.

Rahuldage kliente

Kliendirahulolu võib olla sama hea kui teie klienditoe vastuste kiirus ja kvaliteet. Veenduge, et väldiksite kliendi frustratsiooni tõhusa ja efektiivse suhtlusega LiveAgenti piletisüsteemiga.

  • Parandage klientide rahulolu tõhusa piletisüsteemiga
  • Suurendage klientide hoidmist ja parandage reageerimisaegu
  • Mitmekanaliline tugi ilma täiendava pingutuseta
Chart

80 %

klientidest eeldab mugavust ja kiirust

Enamik kliente peab klienditeeninduse olulisteks elementideks kiirust, asjatundlikku abi, mugavust ja sõbralikkust.

Suurendage ivesteeringutasuvust

Parem tugi võrdub parema sissetulekuga. Kliendid pöörduvad palju tõenäolisemalt tagasi, kui saavad oma lemmikettevõttelt suurepärase klienditoe. Piletisüsteem aitab teil lahendada rohkem probleeme ja kiiremini kui kunagi varem. 

  • Ühtne ja odavam kliendisuhtlus
  • Suurendage tulu usaldusväärse klienditoega
Chart

86 %

on nõus maksma hea teeninduse eest

Vähendage oma kulusid, teenides samal ajal rohkem. Kliendid on alati nõus suurepärase klienditeeninduse eest rohkem maksma.

Suurendage lojaalsust

Tänulikud kliendid hindavad alati head teenindust ja klienditoe agentide asjatundlikku abi. Parandage oma klienditeenindust kõrge piletite mahu ajal ja looge suurepärase suhtlusega tugev kliendilojaalsus.

Piletisüsteem võib aidata teie kaubamärgil ja teie ettevõttel kasvatada klientide lojaalsust. Tänulikud ja õnnelikud kliendid pöörduvad palju tõenäolisemalt tagasi, eriti kui saate hakkama rohkemate päringutega ning palju kiiremini.

  • Kasvatage klientide lojaalsust mis tahes eelistatud kanalis
  • Võitke püsikliente, kes naasevad uuesti ostma
Chart

73%

Kõrgem rahulolumäär

Pakkuge isikupärastatud vestlusi ja rõõmustage oma kliente. Meie täisfunktsionaalne reaalajas vestluse tarkvara aitab teil kasvatada kliendirahulolu ja saavutada suurepärase agendikogemuse.

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

Parima klienditeeninduse pakkumiseks ei pea te pankrotti minema. Vaadake, kui palju võite LiveAgenti piletisüsteemiga säästa.

 

Iseloomustused

Hankige LiveAgenti
piletisüsteemi tarkvara ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Planeeri demo

requestDemo
Mida demo käigus õpite
  • Kuidas LiveAgentiga oma ärieesmärke saavutada – olgu selleks siis klientide rahulolu parandamine või müügi suurendamine.
  • Kuidas LiveAgent töötab. Teeme teile tootetutvustuse, et saaksite aimu, kuidas meie tarkvaraga töötamine välja näeb.
  • Vastused kõikidele küsimustele, mis võivad teil tekkida hindade, teenuse, integratsioonide ja funktsioonide kohta.

“Pöörduge iga kliendi poole mõttega, et aidata tal lahendada probleemi või saavutada eesmärki, mitte müüa toodet või teenust.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Müügijuht

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 30-päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldustasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x