Kas soovite suhelda oma klientidega sotsiaalmeedias, kuid pole veel leidnud õiget lahendust? Ärge enam otsige! LiveAgent on täisfunktsionaalne klienditoe tarkvara, mis suudab integreerida kõik populaarsed sotsiaalmeediakanalid ja isegi sõnumirakendused ühele mugavale töölauale. Proovige seda tasuta juba täna ja vaadake, kuidas parandada oma sotsiaalmeedia suhtlust ja ühendada kõik kanalid!
Parimad lahendused
Sest LiveAgent muudab suhtluse sotsiaalmeedias palju lihtsamaks! Erilist vürtsi pakub meie tipptasemel piletisüsteem, mis suudab integreerida kõik teie sotsiaalmeedia kontod ja lehed. See muudab sissetuleva suhtluse lihtsasti lahendatavateks piletiteks ja suudab isegi käsitleda hübriidsuhtlust klientidega, kes kasutavad erinevate sotsiaalmeediate kontosid. See pole veel kõik, kogu teie töövoogu toetavad ka tõhusad tootlikkuse funktsioonid, mis muudavad vastamise ja kommenteerimise palju lihtsamaks.
Integreerige oma kontod ja jätke hüvasti kõigi klientide poolt kasutatavate sotsiaalmeedia kontode vahetamisega. Vaadake, milliseid sotsiaalmeedia- ja sõnumsiderakendusi suudab LiveAgent teie eest hallata.
Publiku haldamine
Ühendage oma Facebooki lehed ja hallake kõike piletite kaudu. Iga agent saab universaalsest postkastist piletile vastata, nii et te ei pea sõltuma rakendusest või brauserist. Kõik teie lehe kommentaarid ja mainimised muudetakse piletiteks ning need arhiveeritakse piletisüsteemi. Vastuste jaoks on võimalik kasutada enamikku piletifunktsioone ja isegi salvestada kogu ajagu. Looge lojaalne veebikogukond tänu kiirele Facebooki toele, mis on kõigile saadaval igal ajal, kui nad seda vajavad.
Facebooki lisateave
Efektiivne sõnumside
Kas soovite hallata oma Messengeri vestlusi otse oma piletisüsteemist? Lõpetage rakenduste vahetamine meie Facebook Messengeri integratsiooniga. Iga vestlus muudetakse piletiks ja saate vestluskogemuse parandamiseks kasutada enamikku LiveAgenti piletifunktsioonidest.
Facebook Messengeri lisateave
00:00/03:02
00:00/06:38
Jälgige säutse
LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab teil jälgida kõiki oma lehe @mainimisi või teie valitud #räsimärke. LiveAgent aitab teil ühendada oma Twitteri konto ülejäänud LiveAgenti tööriistakomplektiga. Kõik räsimärgid ja mainimised, mida otsustate jälgida, muudetakse automaatselt piletiteks, mida saab määrata osakondadele ja agentidele.
Uurige Twitteri lisateavet
Hallake jälgijaid
Instagram on praegu üks populaarsemaid sotsiaalmeediaid, mis muudab selle ideaalseks vahendiks klienditeeninduse ja toe pakkumiseks. Vastake otse oma piletisüsteemist postitustele, kus inimesed on teid märkinud või maininud. See võib säästa tohutult aega ja aidata teil hakkama saada palju rohkemaga, võrreldes veebirakenduse või nutitelefoni rakenduse kasutamisega.
Vaadake Instagrami lisateavet
00:00/04:03
00:00/01:45
Postkasti sõnumid
Viber on tänapäeval üks populaarsemaid sõnumsideplatvorme, mis tähendab, et see on teie klienditoe jaoks ideaalne tööriist. Vastake hõlpsalt otse oma piletisüsteemist ja hallake suhtlusi klientidega, kes eelistavad sotsiaalmeedia asemel sõnumsiderakendusi. Integreerimine on sujuv ja töötab enamiku LiveAgenti funktsioonidega.
Vaadake Viberi lisateavet
Slacki teavitused
Kolleegidega vesteldes pole põhjust tööalast suhtlust tahaplaanile jätta. Meie Slacki integratsioon töötab suurepäraselt ka LiveAgenti piletisüsteemiga, nii et saate oma klientide ja nende päringutega igal ajal kursis olla. Iga pilet annab teile uue teate.
Slacki lisateave
WhatsAppi tugi
Meie uus integratsioon suudab aidata meie kõige hinnatumatel klientidel suhelda WhatsAppi kaudu klientidega. Nagu ka eelmiste kanalite puhul, võib WhatsApp saada teie piletisüsteemi ja klienditoe lahutamatuks osaks. Ärge jätke seda kasutamata ja proovige kindlasti!
Minge sinna, kus teie kliendid kõige rohkem aega veedavad, ja alustage suurepärase klienditeeninduse pakkumist igale sotsiaalmeedia kasutajale. LiveAgent suudab integreerida teie Facebooki, Twitteri, Instagrami, Messengeri, Viberi ja WhatsAppi ning aidata teil muuta need suurepärasteks ja võimsateks klienditeeninduse tööriistadeks.
Täiustage klienditeekonda koos:
Sotsiaalmeedia sobib klienditeeninduseks suurepäraselt. Kasvatage klientide lojaalsust, lahendage probleeme või andke oma vaatajaskonnale ostunõuandeid. Olge kohal seal, kus teie kliendid kõige rohkem aega veedavad, ja pakkuge mugavat tuge igas olukorras.
Täiustage klienditeekonda koos:
Vaadake, kui lihtne on klienditeenindusse lisada kõik olulised suhtluskanalid. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod, hallake oma profiile ja looge lojaalne kliendibaas.
LiveAgent on palju enamat kui lihtsalt sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara. Tutvuge meie teiste oluliste tööriistade ja funktsioonidega ning vaadake, kuidas neid oma ettevõtte konkurentsieelise saavutamiseks kasutada.
Organiseeritud suhtlus
Võtke oma sotsiaalmeedia lahendusest maksimum ja ühendage kogu oma suhtlus. LiveAgent suudab käsitleda klientide sõnumeid või kõnesid mis tahes tüüpi kanalitest ning salvestada need hübriidpiletite kaudu turvaliselt teie universaalsesse postkasti. Kõik klienditoe protsessid muutuvad lihtsamaks, kui teave on õiges kohas.
Vaadake universaalse postkasti lisateavet
Efektiivne töövoog
Sotsiaalmeedia rakendused on suurepärased, kuid nad ei suuda teie eest kõike teha. Õnneks saab LiveAgent teid aidata mitmesuguste automatiseerimise reeglitega, mis suudavad paljusid igapäevaseid ülesandeid automaatselt täita. Keskenduge olulisele ja lõpetage aja raiskamine korduvatele ülesannetele, mis ei lase teil oma kliente aidata.
Automatiseerimise reeglite lisateave
Kategoriseerimine
Kõik kliendipäringud ei ole päris ühesugused ja seetõttu on oluline need kategooriatesse jagada. LiveAgent saab teid selles aidata oma osakondade ja siltide funktsioonide abil. Organiseerige oma suhtlus korralikult ja suunake kliendipäringud alati ekspertidele, kes oskavad anda parima vastuse.
Osakondade lisateave
Piletifunktsioonid
Vähendage vastamisele kuluvat aega ja parandage klienditeenindust valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastustega. LiveAgent toetab piletitele vastamisel erinevaid manusetüüpe. Jätke julgelt piletitesse kolleegidele märkmeid ja teavitage neid klientide muredest või positiivsest kogemustest igal ajal.
Valmiskirjutatud vastuste lisateave
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
>Sotsiaalmeedia on iga kaasaegse klienditoe oluline osa. Heitke pilk statistikale ja uurige, kuidas sotsiaalmeediat oma klienditoe ja äritegevuse parandamiseks ära kasutada.
Sotsiaalmeedia kohalolek
Kliendid eelistavad suhelda kaubamärkide ja ettevõtetega sotsiaalmeedia teel, mis tähendab, et nad ootavad korralikku teenindust ja tuge. Pakkuge LiveAgenti abil oma vaatajaskonnale ostunõustamist ja sotsiaalmeedia klienditeenindust ning kohtuge oma klientidega täpselt seal, kus nad oma aega veedavad.
63%
klientidest eeldab klienditeenindust sotsiaalmeedia kaudu
Sotsiaalmeedia on muutunud klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks. Suurendage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja olge oma vaatajaskonna jaoks olemas.
Kliendirahulolu
Parandage kliendirahulolu määra ja käsitlege klientide kaebusi tõhusamalt. Sotsiaalmeedia klienditeenindus suudab teie klienditoe mängu paremaks muuta ning parandada üldist rahulolu ja klientide heameelt.
70%
rahulolu määr
Suur osa klientidest on rahul sellega, kuidas nende probleeme sotsiaalmeedia kaudu lahendatakse. Ärge kärpige sotsiaalmeedia klienditeeninduse kvaliteeti, parandage seda juba täna.
Kasvatage lojaalsust
Kasvatage klientide lojaalsust parema klienditeenindusega. Kliendid suhtlevad suurema tõenäosusega teie sotsiaalmeedia kontodega ja ostavad teilt sagedamini, kui nad saavad paremat klienditeenindust.
79%
klientidest eeldab vastust 24 tunni jooksul
Hankige parimaid kliendirahulolu uuringute tulemusi ja kiiret klienditeeninduse tegevust sotsiaalmeedias.
LiveAgent ei aja lõhki teie eelarvet. Uurige, kui palju on võimalik sotsiaalmeedia klienditeeninduse ja kogu oma kasutajatoe pealt kokku hoida.
„Lähene igale kliendile mõttega aidata tal probleemi lahendada või eesmärki saavutada, mitte toodet või teenust müüa.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Müügijuht
Lülituge osTicket'ilt LiveAgent'ile tasuta ja nautige mitmekanalilist sedelisüsteemi ilma seadistustasudeta ja krediitkaarti nõudmata. Pakkuge oma klientidele paremat tuge 24/7 klienditeenindusega. Alustage 14-päevase tasuta prooviperioodiga ja avastage, kuidas LiveAgent aitab tõsta rahulolu ja säästa aega ning raha.
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team