Kas teil on probleeme kliendipäringutega ja soovite, et nad neid iseseisvalt lahendaksid? LiveAgenti teadmusbaasi tarkvara suudab pakkuda teile oma isiklikku teadmusbaasi ja spetsiaalset kliendiportaali veebisaiti. Täitke see harivate artiklite ja KKK-dega, et kliendid saaksid end ise aidata või suhelda foorumites teiste klientidega. Proovige seda juba täna ja vaadake, kuidas see teie tööd lihtsamaks teeb.
Sõnumite eelvaated
Sest LiveAgent aitab teil alustada teadmusbaasi pakkumisega õiglase hinna ja minimaalse pingutusega. Kohe pärast registreerimist saate oma teadmusbaasi veebisaidi ning saate kohe asuda artikleid koostama ja kirjutama. Meie funktsioonid võivad teid igal sammul aidata ja lisaks saate kogemuse parandamiseks kasutada paljusid meie saadaolevaid integratsioone.
00:00/05:06
Teadmusbaasi tarkvara
LiveAgent aitab teil luua oma kliendiportaali minimaalse vaevaga! Meie teadmusbaasi tarkvara on varustatud intuitiivse liidese, rikastekstiredaktoriga ja muude oluliste funktsioonidega, mis aitavad teil klientidele sisu luua. LiveAgent toetab ka mitut keelt, kohandatud teemasid, arutelutahvleid, otsingut ja palju muud!
Vaadake, kui lihtne on LiveAgenti teadmusbaasi tarkvaraga alustamine. Alustage vaid nelja lihtsa sammuga ja hakake pakkuma suurepärast klienditeenindust kõigile ja kõikjal!
Varuge oma kasutajatoele aega ja alustage teadmiste haldamisega. Saate hõlpsasti hallata iga teadmusbaasi sisu ja piletit otse LiveAgenti töölaualt. Tänu meie intuitiivsele liidesele on see lihtne ja tõhus igat tüüpi kasutaja jaoks.
Vaid osa sellest, mida teie agendid saavad kasutada:
Teadmusbaas on kõigile klientidele lihtne kasutada. Meie täiustatud funktsioonide komplekt suudab hoolitseda artikliotsingu, veebisaidi kujunduse ja palju muu eest. Pakkuge igale kliendile spetsiaalset kliendiportaali ja tuginege tõhusale iseteenindusele, mis aitab teil oma koormust kergendada.
Vaid mõned näited sellest, mida teie kliendid saavad:
Heitke pilk mõnele meie teadmusbaasi lahenduse ja klienditoe tarkvara kõige tähtsamatele funktsioonidele.
Sisuhaldus
LiveAgenti What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktor on ideaalne tööriist artiklite loomiseks. See pakub suurepärast redigeerimis- ja vormindamisfunktsioonide komplekti, et saaksite olla loominguline ja luua hämmastavaid artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabesegmente, ning kasvatada oma teadmusbaasi. Lisage pilte ja videoid või isegi HTML-i ja CSS-i koodijuppe, et oma teadmusbaasi veelgi kohandada.
Uuri WYSIWYG redaktori lisateavet
Külastajate jälgimine
Meie foorumi funktsioon on iga LiveAgenti teadmusbaasi lahutamatu osa. Iga klienditeenindusmeeskonna liige või klient saab osaleda foorumivestluses ja jagada üksteisele lahendusi. LiveAgentil on ka sisefoorumid ja sisemine teadmusbaas teadmiste jagamiseks ainult töötajatele. Foorumit saab kasutada ka piletite loomiseks, et jälgida päringuid.
Uuri foorumi lisateavet
Rõõmsamad kliendid
Tagasiside on iga ettevõtte lahutamatu osa, sest see võib aidata teil leida oma nõrkused ja ka tugevad küljed. LiveAgent aitab teil tagasiside ja soovituste funktsiooniga püsida kursis klientide tagasisidega. Andke oma klientidele võimalus soovitada muudatusi või pakkuda uusi ideid täiustamiseks. Lisaks saate kohandada ka tagasiside nuppu.
Uuri tagasiside ja soovituste lisateavet
Täiustatud otsing
Artiklite otsimine võib olla heidutav ülesanne, eriti kui otsite rikkalikest ja ulatuslikest teadmusbaasidest. Seetõttu muutsime oma otsinguvidinaga otsimise lihtsamaks. See sobib ideaalselt igale LiveAgenti teadmusbaasile ja selle integreerimiseks ei pea te tegema ühtegi liigutust. Otsinguvidinat on lihtne kasutada ning see aitab teil ja teie klientidel leida täpselt seda, mida vajate.
Lisateave otsinguvidinate kohta
Intuitiivne liides
Tõhusa teadmusbaasi omamine tähendab klientide abistamist asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. LiveAgent pakub kasutajasõbralikku ja hõlpsasti navigeeritavat juhtpaneeli, mis muudab iga töövoo lihtsaks. Teadmusbaasiga alustamiseks ei ole vaja läbida kursusi, sest oleme teinud kõik võimalikult intuitiivseks ja täiustame süsteemi pidevalt.
Lihtne korrapärastamine
Artiklite otsimine muutub veelgi lihtsamaks, kui paigutate need kategooriatesse. LiveAgent võimaldab teil seda teha ja luua nii palju kohandatud kategooriaid, kui vajate, et oma artikleid vastavalt organiseerida. Selle tulemusel ei upu kliendid ega agendid teie sisusse ja leiavad soovitud artiklid hõlpsalt üles.
Teadmusbaasi kategooriate lisateave
Ülemaailme haare
Ärge laske keelebarjääridel end takistada. LiveAgenti teadmusbaas toetab enam kui 40 keelt, nii et saate pakkuda tuge mis tahes keeles. Parandage klientide rahulolu ja muutke oma teadmiste haldamine mitmekeelseks, et jõuda rohkemate klientideni erinevates riikides.
Mitmekeelse toe lisateave
Mitu teadmusbaasi
Kas vajate lahendust mitmele ettevõttele või soovite parema juhtimise huvides artikleid lahus hoida? LiveAgent võib toetada mitut teadmusbaasi. Saate luua nii palju kui vaja ja neid kõiki kohandada. Nüüd saate ühe lahendusega hallata mitme kaubamärgi või ettevõtte teadmisi.
Uuri miotme teadmusbaasi lisateavet
Kasutusjuhendid
Artiklite redigeerimine on meie suurepärases artiklite redaktoris imelihtne ja te ei pea järgima mingeid piiranguid. Kirjutage meie täisfunktsionaalse redaktoriga loomulikult ja lihtsalt ning kasutage artiklite kiirseadistusi nende peitmiseks või muutmiseks. Looge LiveAgentiga sisemisi ja väliseid artikleid ilma keerukusteta.
Uuri artiklite lisateavet
Faili tugi
Sisu loomisel ei pea te lootma ainult tekstile. Lisage oma artiklitesse igal ajal pilte, ekraanipilte, fotosid, helifaile või isegi videofaile. Manused on suurepärased artiklite rikastamiseks sisuga ja tähelepanu olulistele asjadele juhtimiseks.
Manuste lisateave
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Täiustage oma äri kõigis olulistes aspektides ja alustage klientide ootuste ületamist õige teadmusbaasi lahendusega.
Saavutage konkurentsieelis
Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeenindusmeeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.
1%
ettevõtetest kasutab teadmusbaasi
Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma teadmusbaasi abil konkurentsieelis. Tagage oma klientidele usaldusväärne eneseabi võimalus
Vastake ootustele
Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja ühendust võtta klienditoe meeskonnaga. Meie otsingufunktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada klientide päringute arvu.
66%
klientidest eelistavad iseteenindust
Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleeme iseseisvalt lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.
Kasvatage klientide lojaalsust
Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga oma kliendibaasi.
90%
klientidest tulevad teadmusbaasidest
Teabebaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist
Valige õige hinna eest suurepärane vestlusi võimaldav tarkvara. Säästke meie hinnakalkulaatori abil raha ja hankige vestlusfunktsioonidele parim
väärtus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team