Teadmusbaasi tarkvara

Looge minimaalse pingutusega vapustavaid teadmistehoidlaid ja KKK-sid.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Teadmusbaasi suurepäraseks iseteeninduseks

Kas teil on probleeme kliendipäringutega ja soovite, et nad neid iseseisvalt lahendaksid? LiveAgenti teadmusbaasi tarkvara suudab pakkuda teile oma isiklikku teadmusbaasi ja spetsiaalset kliendiportaali veebisaiti. Täitke see harivate artiklite ja KKK-dega, et kliendid saaksid end ise aidata või suhelda foorumites teiste klientidega. Proovige seda juba täna ja vaadake, kuidas see teie tööd lihtsamaks teeb.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Sõnumite eelvaated

Sest LiveAgent aitab teil alustada teadmusbaasi pakkumisega õiglase hinna ja minimaalse pingutusega. Kohe pärast registreerimist saate oma teadmusbaasi veebisaidi ning saate kohe asuda artikleid koostama ja kirjutama. Meie funktsioonid võivad teid igal sammul aidata ja lisaks saate kogemuse parandamiseks kasutada paljusid meie saadaolevaid integratsioone.

Message sneak-peeks

Teadmusbaas /
Kliendiportaali demo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Teadmusbaasi tarkvara

LiveAgent aitab teil luua oma kliendiportaali minimaalse vaevaga! Meie teadmusbaasi tarkvara on varustatud intuitiivse liidese, rikastekstiredaktoriga ja muude oluliste funktsioonidega, mis aitavad teil klientidele sisu luua. LiveAgent toetab ka mitut keelt, kohandatud teemasid, arutelutahvleid, otsingut ja palju muud!

  • Kõigile klientidele hõlpsasti juurdepääsetavad teadmusbaasi artiklid
  • Usaldusväärne teadmiste haldamine ühes klienditoe lahenduses

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Knowledge base management

Vaadake, kui lihtne on LiveAgenti teadmusbaasi tarkvaraga alustamine. Alustage vaid nelja lihtsa sammuga ja hakake pakkuma suurepärast klienditeenindust kõigile ja kõikjal!

Lets talk

Teadmiste haldamine klienditoe meeskondadele

Varuge oma kasutajatoele aega ja alustage teadmiste haldamisega. Saate hõlpsasti hallata iga teadmusbaasi sisu ja piletit otse LiveAgenti töölaualt. Tänu meie intuitiivsele liidesele on see lihtne ja tõhus igat tüüpi kasutaja jaoks.

Vaid osa sellest, mida teie agendid saavad kasutada:

  • Kirjutage klientidele meie WYSIWYG-redaktoriga üksikasjalikke artikleid
  • Välised ja sisemised teadmusbaasid teadmiste jagamiseks
  • Kohandatavad teemad ja ilus liides teie teadmiste keskusele

Mida meie teadmusbaasi tarkvaras sisaldab

Heitke pilk mõnele meie teadmusbaasi lahenduse ja klienditoe tarkvara kõige tähtsamatele funktsioonidele.

Sisuhaldus

LiveAgenti What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktor on ideaalne tööriist artiklite loomiseks. See pakub suurepärast redigeerimis- ja vormindamisfunktsioonide komplekti, et saaksite olla loominguline ja luua hämmastavaid artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabesegmente, ning kasvatada oma teadmusbaasi. Lisage pilte ja videoid või isegi HTML-i ja CSS-i koodijuppe, et oma teadmusbaasi veelgi kohandada.

  • Kirjutage oma sisu meie WYSIWYG redaktoriga
  • HTML-i, CSS-i ja meedia tugi artiklites

Uuri WYSIWYG redaktori lisateavet

Content management

Külastajate jälgimine

Meie foorumi funktsioon on iga LiveAgenti teadmusbaasi lahutamatu osa. Iga klienditeenindusmeeskonna liige või klient saab osaleda foorumivestluses ja jagada üksteisele lahendusi. LiveAgentil on ka sisefoorumid ja sisemine teadmusbaas teadmiste jagamiseks ainult töötajatele. Foorumit saab kasutada ka piletite loomiseks, et jälgida päringuid. 

  • Kasvatage foorumis kliendisuhteid
  • Tehke koostööd kolleegide ja klientidega

Uuri foorumi lisateavet

Rõõmsamad kliendid

Tagasiside on iga ettevõtte lahutamatu osa, sest see võib aidata teil leida oma nõrkused ja ka tugevad küljed. LiveAgent aitab teil tagasiside ja soovituste funktsiooniga püsida kursis klientide tagasisidega. Andke oma klientidele võimalus soovitada muudatusi või pakkuda uusi ideid täiustamiseks. Lisaks saate kohandada ka tagasiside nuppu. 

  • Koguge ühe nupuga tagasisidet ja soovitusi
  • Parandage soovitustega oma kliendisuhteid

Uuri tagasiside ja soovituste lisateavet

Happier customers

Täiustatud otsing

Artiklite otsimine võib olla heidutav ülesanne, eriti kui otsite rikkalikest ja ulatuslikest teadmusbaasidest. Seetõttu muutsime oma otsinguvidinaga otsimise lihtsamaks. See sobib ideaalselt igale LiveAgenti teadmusbaasile ja selle integreerimiseks ei pea te tegema ühtegi liigutust. Otsinguvidinat on lihtne kasutada ning see aitab teil ja teie klientidel leida täpselt seda, mida vajate. 

  • Lihtne, kuid tõhus otsinguvidin otsingute lihtsustamiseks
  • Täiustatud teadmusbaasi kasutajakogemus

Lisateave otsinguvidinate kohta

Intuitiivne liides

Kasutajasõbralik juhtpaneel

Tõhusa teadmusbaasi omamine tähendab klientide abistamist asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. LiveAgent pakub kasutajasõbralikku ja hõlpsasti navigeeritavat juhtpaneeli, mis muudab iga töövoo lihtsaks. Teadmusbaasiga alustamiseks ei ole vaja läbida kursusi, sest oleme teinud kõik võimalikult intuitiivseks ja täiustame süsteemi pidevalt.

  • Intuitiivne liides lihtsa navigeerimisega
  • Lihtne kasutada isegi ilma õppimise või kogemuseta

Intuitive interface

Lihtne korrapärastamine

Kategooriad

Artiklite otsimine muutub veelgi lihtsamaks, kui paigutate need kategooriatesse. LiveAgent võimaldab teil seda teha ja luua nii palju kohandatud kategooriaid, kui vajate, et oma artikleid vastavalt organiseerida. Selle tulemusel ei upu kliendid ega agendid teie sisusse ja leiavad soovitud artiklid hõlpsalt üles. 

  • Täiustage kategooriatega teadmiste jagamist
  • Muutke oma artiklid asjakohaste teemade abil hõlpsasti leitavaks

Teadmusbaasi kategooriate lisateave

Ülemaailme haare

Ärge laske keelebarjääridel end takistada. LiveAgenti teadmusbaas toetab enam kui 40 keelt, nii et saate pakkuda tuge mis tahes keeles. Parandage klientide rahulolu ja muutke oma teadmiste haldamine mitmekeelseks, et jõuda rohkemate klientideni erinevates riikides.

  • Looge teadmusbaasi sisu mitmes keeles
  • Jõudke oma teadmusbaasidega suurema vaatajaskondadeni

Mitmekeelse toe lisateave

Worldwide reach

Mitu teadmusbaasi

Kas vajate lahendust mitmele ettevõttele või soovite parema juhtimise huvides artikleid lahus hoida? LiveAgent võib toetada mitut teadmusbaasi. Saate luua nii palju kui vaja ja neid kõiki kohandada. Nüüd saate ühe lahendusega hallata mitme kaubamärgi või ettevõtte teadmisi. 

  • Hallake mitut välist teadmistebaasi
  • Looge agentidele mitu privaatset teadmusbaasi

Uuri miotme teadmusbaasi lisateavet

Kasutusjuhendid

Artiklid

Artiklite redigeerimine on meie suurepärases artiklite redaktoris imelihtne ja te ei pea järgima mingeid piiranguid. Kirjutage meie täisfunktsionaalse redaktoriga loomulikult ja lihtsalt ning kasutage artiklite kiirseadistusi nende peitmiseks või muutmiseks. Looge LiveAgentiga sisemisi ja väliseid artikleid ilma keerukusteta.

  • Kirjutage põhjalikke artikleid ja juhendeid
  • Harige oma klienditoe meeskondi

Uuri artiklite lisateavet

User manuals

Faili tugi

Sisu loomisel ei pea te lootma ainult tekstile. Lisage oma artiklitesse igal ajal pilte, ekraanipilte, fotosid, helifaile või isegi videofaile. Manused on suurepärased artiklite rikastamiseks sisuga ja tähelepanu olulistele asjadele juhtimiseks.

  • Lisage artiklitele mitut tüüpi manuseid
  • Täiustage oma artikleid piltide, videote või häälega

Manuste lisateave

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldustasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Täienege paindliku teadmushaldustarkvaraga

Täiustage oma äri kõigis olulistes aspektides ja alustage klientide ootuste ületamist õige teadmusbaasi lahendusega.

Saavutage konkurentsieelis

Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeenindusmeeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.

  • Saavutage fantastilise teadmusbaasi toel konkurentsieelis
  • Parandage oma äri parema klienditeenindusega
Chart

1%

ettevõtetest kasutab teadmusbaasi

Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma teadmusbaasi abil konkurentsieelis. Tagage oma klientidele usaldusväärne eneseabi võimalus

Vastake ootustele

Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja ühendust võtta klienditoe meeskonnaga. Meie otsingufunktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada klientide päringute arvu.

  • Suurendage teadmusbaasi abil klientide rahulolu
  • Pakkuge koheseid vastuseid ja vähendage piletite arvu
Chart

66%

klientidest eelistavad iseteenindust

Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleeme iseseisvalt lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.

Kasvatage klientide lojaalsust

Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga oma kliendibaasi.

  • Meelitage rikkaliku sisuga rohkem kliente
  • Suurendage investeeringutasuvust ja tulu
Chart

90%

klientidest tulevad teadmusbaasidest

Teabebaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist

Säästke reaalajs vestluse teenuselt rohkem

Valige õige hinna eest suurepärane vestlusi võimaldav tarkvara. Säästke meie hinnakalkulaatori abil raha ja hankige vestlusfunktsioonidele parim
väärtus.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x