Allahindluse e-kirja mallid suurendavad ärikasumit ja klientide lojaalsust. Leiate nõuandeid ja näidiseid sooduspakkumiste meilimallide loomiseks, mis sobivad B2B ja B2C sektoritele. Kasutage neid turunduse ja klienditoe parandamiseks.
Hästi teostatud allahindluskampaaniad meelitavad ligi uusi kliente, suurendavad olemasolevate klientide lojaalsust ja kasvatavad ärikasumit. Vaevalt on B2C või B2B sektoris ühtegi ettevõtet, mis ei pakuks aeg-ajalt oma toodetele või teenustele allahindlusi. Enamik ettevõtteid pakub allahindlusi, kuna see võib aidata neil hooajaväliseid aktsiaid müüa, kasumit suurendada ja parandada samal ajal klientide rahulolu. Kellele ei meeldiks leida oma otsitud kaupu allahindlusega?
Mõnikord pole aga allahindlusi saadaval ja see võib osutuda keeruliseks. Allahindluste läbirääkimistega tegelemine on keeruline nii allahindlusi taotlevatele tarbijatele kui ka müügi-/klienditeeninduse meeskondadele, kes peavad rahuldama oma klientide ootusi ilma nende ettevõtte kasumimarginaale hävitamata.
Selles artiklis arutame:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.
Sõltuvalt Teie ettevõtte staadiumist, Teie klientide arvust, pakutavatest toodetest ja teie hinnastrateegiast – võivad allahindlused olla tohutu investeeringutasuvuse allikaks või tekitada kahjumit, mis lõpuks mõjutab Teie tulu negatiivselt. . Siin on mõned kõige olulisemad asjad, mida peate enne sooduspakkumiste käivitamist meeles pidama.
Kuigi teatud kaupadele 50% allahindluse pakkumine võib tunduda atraktiivne, peate olema kindel, et Teil on alati kasumlik marginaal, vastasel juhul võite oma allahindluse pakkumise strateegiaga raha kaotada. Enne mis tahes tüüpi allahindluskampaaniate käivitamist uurige numbreid, et teha kindlaks, mida saate oma klientidele mugavalt pakkuda, teenides samal ajal igast müügist kasumit.
Allahindluste pakkumine võib olla kindel viis uute klientide meelitamiseks, kuid see mõjutab ka Teie tüüpilisi klientide hankimise kulusid. Oma sooduskampaaniatest maksimaalse kasu saamiseks muutke uued kliendid kindlasti lojaalseteks klientideks, arendades nendega oma suhteid. See suurendab nende eluea väärtust ja õigustab kõrgemaid klientide hankimiskulusid.
Enne mis tahes müügikampaania käivitamist, veenduge, et Teie kampaaniad tõmbaksid ligi just selliseid kliente nagu soovite. Pidage meeles, et suured allahindlused meelitavad tõenäoliselt palju ostjaid, mis tähendab, et Teie äsja meelitatud ostjad ei muutu tulevikus pikaajalisteks klientideks.
Kuigi allahindlused võivad olla tõhus vahend kiire tulu teenimiseks, veenduge, et olete hoolikalt kaalunud kõiki riske ja potentsiaalselt katastroofilisi lõkse. Tarbijad võivad hindade alandamisega kiiresti harjuda ja paljud ei jää järele, kui Teie hinnad normaliseeruvad või tõusevad. Lisaks võivad allahindlused esile kutsuda Teie enesekindluse puudumise oma kaubamärgi suhtes ja luua Teie toodetele madalama tajutava väärtuse.
Kõigile allahindluste pakkumine võib olla Teie üldisele kasumimarginaalile tohutu risk. Kaaluge eksklusiivsete allahindluste pakkumist teatud kliendirühmadele (nagu üliõpilased, tervishoiutöötajad, sõjaväelased jne). Sel viisil saate kasutada allahindlusi ja kasvatada oma kliendibaasi ilma marginaale kahjustamata või kaubamärgi väärtust vähendamata.
Kuigi Teie turundustegevus püüab kliente ja potentsiaalseid kliente veenda, et Teie toode on kasulik ja parandab nende eluiga, võivad allahindlused sageli toote väärtust kahjustada. Seetõttu peate mõtlema, kuidas pärast allahindluse lõppu oma toote väärtust demonstreerida ja kliente hoida.
“Apple on bränd, mis on üles ehitatud uudsusele ja kiireloomulisusele, nii et kuigi nende tooteid ei müüda kunagi allahindlusega, saate vahetuste või versiooniuuenduste eest allahindlust, mis hoiab kliendid lojaalsetena.”
Erin Sykes, a retail and sales strategist
Nagu nimigi ütleb, kasutatakse Teie klientide teavitamiseks erisoodustusest allahindluse pakkumise meili. See võib olla üldine allahindlus kõigile Teie poes olevatele kaupadele, aga ka kupong või sooduskood, mida saate kassas kasutada. Allahindluste pakkumine on levinud tava, mida kasutavad kõik ettevõtted, kuna see toob reaalseid tulemusi. Siin on käputäis statistikat, mis toetab seda väidet:
Huvitaval kombel on olemas neuropsühholoogilised uuringud, mis tõestavad, et kupongid muudavad kliendid õnnelikumaks. uuring Claremonti Graduate Universityst on näidanud, et 10% vautšeri saamine võib tõsta oksütotsiini taset kuni 38% ning kuponge saanud osalejad olid samuti 11% õnnelikumad ja tundsid end lõdvemalt.
Niisiis, kuidas saate allahindluskoode oma turundusstrateegiasse rakendada? Lihtsaim viis on meilikampaaniad.
Puhtalt lehelt alustamine võib olla hirmutav ja meelehärmi tekitav. Et Teid aidata, oleme koostanud näpunäidete loendi, mida allahindluse pakkumiste meilisõnumite kirjutamisel meeles pidada. Kui Te ikka ei soovi oma allahindluse meile kirjutada, kerige alla ja kopeerige ja kleepige meie kasutusvalmis allahindluse pakkumiste meilimallid.
Teemarea ideed:
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Teemarea ideed:
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Teemarea ideed:
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
Teemarea ideed:
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Teemarea ideed:
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Teemarea ideed:
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Teemarea ideed:
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Põhjuseid, miks Te vajate või soovite saada pakutust madalamat hinda, võib olla palju. Pealegi armastavad kõik potentsiaalset kokkuhoidu ja hea enesetunde tegurit, mis aitab soodsama tehinguni jõuda. Enamasti võite küsida erihinda peaaegu kõige eest ja selle ka saada, kui teate, kuidas ja millal küsida. Vaatame mõningaid näpunäiteid, mis võivad aidata Teil saada jaemüüjatelt, müüjatelt ja teenusepakkujatelt soodushindu.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kui soovite küsida ettevõttelt allahindlust kas potentsiaalse või lojaalselt kliendina, tuleb meeles pidada kahte olulist asja: Teil on viisakas, positiivne ja professionaalne toon ja andes hea selgituse selle kohta, miks Te ei saa noteeritud hinda endale lubada (või miks arvate, et Teie allahindlustaotluse vastuvõtmine olla kasulik mõlemale poolele). Siit leiate mõned näited allahindluse taotlemise mallidest, mida saate kasutada.
Olenemata sellest, milliseid tooteid või teenuseid Te pakute, puutute tõenäoliselt kokku potentsiaalsete või olemasolevate klientidega, kes küsivad allahindlusi, mida Te pole plaaninud pakkuda. Kuid lihtsalt allahindlusega nõustumine näitab, et Teie toode/teenus ei ole Teie küsitud hinda väärt ja võib kliendisuhet alustada vale jalaga. Siin on mõned näpunäited selle kohta, kuidas saate allahindlustaotlustest tõhusalt rääkida, et saavutada mõlemale poolele kasulik tulemus ja vastata professionaalselt.
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Kasutage järgmisi e-kirja malle juhendina, kui peate allahindlust paluvatele klientidele vastama.
Ready to take your customer support to the next level?
With LiveAgent's discount email templates, you can offer your customers exclusive deals and promotions to get the best possible price.
Tavaliselt teavitavad ettevõtted potentsiaalseid kliente soodustuse suurusest protsentides või esitavad enne ja pärast hinna. Võite lisada ka lingi oma hinnakujundusele ja esitada seal kogu asjakohase teabe. Investeerige veidi aega A/B testidesse, saates samale kliendirühmale kaks erinevat meili ja kontrollige, kumb annab paremaid tulemusi.
Allahindluse meilimallide eesmärk on köita tähelepanu ja veenda adressaati teatud toiminguid tegema. Seetõttu annab hästi kujundatud, visuaalselt atraktiivse e-kirja saatmine tõenäoliselt paremaid tulemusi kui tavaline tekstsõnum. Kui googeldate “allahindlusmeili”, leiate palju näiteid, mis kõik on värvilised ja pilkupüüdvad. Parim on seda teed järgida.
See sõltub Teie üldisest strateegiast. Võite saata sooduspakkumise kõigile oma klientidele või suunata selle teate eksklusiivsele rühmale, näiteks potentsiaalsetele klientidele, kes ei ole kaasatud. Kui otsustate teha viimast, siis veenduge, et kontaktid, kes pakkumises ei ole, sellest teada ei saaks.
Kas vajate oma turundusmaine parandamist?
Avasta, kuidas LiveAgent parandab sinu turundus- ja müügitegevusi tõhusate klienditoe lahendustega. Paranda oma ettevõtte mainet, hallates kõiki kliendipäringuid ühes kohas. Alusta tasuta prooviperioodiga ja tõsta oma klienditeenindus uuele tasemele!
Avastage 15 loomingulist ideed klientide tunnustamiseks ja premeerimiseks LiveAgenti artiklis. Õppige, kuidas suurendada kingituste mõju ja valida parimad kingitused, et tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust. Lugege, kuidas ärikingitused võivad kaasa tuua märkimisväärse suusõnalise reklaami kasvu ja positiivseid esmamuljeid. Täiuslik juhend klientide hindamiseks!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team