E-kaubanduse soovituste e-posti mallid pakuvad tõhusaid strateegiaid klientide kaasamiseks suunamisturunduse kaudu. Kasutage kohandatavaid e-kirja malle, et suurendada brändi nähtavust ja maksimeerida ROI.
Ettevõttesse uute klientide meelitamise õige meetodi leidmine pole kerge. Lähiaastatel saab e-kaubanduse tööstus teada, et turuliidrid keskenduvad kogemuste isikupärastamisele ning masinõppe ja tehisintellekti algoritmide võimendamisele, et hankida uusi tarbijaid. Siiski on veebihiiglaste nagu Amazon, Booking.com, Slack ja Airbnb seas kasutusel veel üks taktika, mis on pidevalt uusie kliente ligi tõmmanud. Meetodit, mida nad kõik kasutavad, nimetatakse suunamisturunduseks.
Soovitusprogrammid on aidanud kõigil neil ettevõtetel eksponentsiaalselt kasvada, kaasates ja kasutades nende olulisemaid varasid – kliente. Mis algasid heade ideedena nende ettevõtete arendamiseks, tõid kaasa kiire kasvu hästi teostatud programmidega, mis kasutasid suunamisturundust.
Kuid tõhusa ja eduka suunamisturunduse programmi loomine on alles algus. Tõeline väljakutse on tagada, et Teie turundustegevus pidevalt stimuleeriks suunamisi. Nende tulemusel peaksid lojaalsed kliendid soovitama Teie tooteid või teenuseid oma sõpradele ja perele.
E-kaubanduse poe omanikuna saate suunamisturundust kasutada mitmel erineval viisil. Selles artiklis tahame tutvustada soovitusturunduse eeliseid ja pakkuda teile õigeid tööriistu, mis aitavad teil koostada täiusliku soovitusprogrammi kirja ja saada soovitusi oma olemasolevatelt klientidelt. Enne põhitõdede juurde asumist tutvuge Post Affiliate Pro’ga, suurepärase tööriistaga sidusreklaamijate programmi haldamiseks.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Soovitusturundus on reklaamivorm, mis kasutab tootesoovituste julgustamiseks erinevaid strateegiaid. Samal ajal võib seda kolmanda osapoole soovituste põhjal tajuda ka müügi juhtimisena.
Mitmed uuringud on kinnitanud suunamisturunduse eeliseid.
2019. aasta State of Referral Marketing aruandes rõhutatakse, et 30%-l ettevõtetest on juba olemas suunamisprogramm, ja 75% neist väidab, et see on odavaim viis uute klientide hankimiseks. Veelgi enam, Nielseni aruande kohaselt usaldab 92% tarbijatest tuttavate inimeste soovitusi.
Soovitusturunduse kõige olulisem eelis on see, et inimesed kipuvad usaldama oma tuttavate soovitusi palju rohkem kui brändi enda antud teavet, veebiarvamusi, aruandeid või turu-uuringuid.
Tutvuge täiendavate suunamisturunduse eelistega allpool.
See on peaaegu garanteeritud, et saate rohkem rahulolevaid kliente, sest nad on juba Teie toodetest või teenustest teadlikumad ja neid julgustab keegi, keda nad usaldavad. On tõsi, et lõplikud müügitulemused sõltuvad endiselt Teie kaubanduslikust võimekusest, kuid see sillutab kahtlemata teed edule.
Kui suunamisturundus on käivitatud, lühenevad müügitsüklid ja turunduseelarvet hoitakse rangema kontrolli all, kuna see keskendub ühe lihtsa toimingu – suunamiste – julgustamisele.
Soovitusturunduse strateegia ei muuda ettevõtte müügiprotsesse ega üldist turundusplaani. Samuti ei nõua see turundusmeeskonnalt palju aega ega vaeva, sest Teie kliendid teevad Teie jaoks palju reklaamitegevust, soovitades neid sõpradele või pereliikmetele.
Kõik potentsiaalsed kliendid, kes saabuvad teie veebipoodi soovitusturunduse kaudu, pääsevad kaudselt juurde teie brändi puudutavale teabele, mistõttu nende bränditeadlikkus tõuseb selle tulemusel automaatselt.
Soovitusprogrammi stiimuleid saab luua ja kohandada, tuginedes teie toodetest või teenustest huvitatud klientidelt saadud ulatuslikule teabele ja mida täiendavad lojaalsete klientide teadmised, kes aktiivselt teie bränd teistele soovitavad.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.
You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].
That’s why we have something to offer you:
Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.
It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!
Button: Click here to refer a friend
Thanks for being with us!
Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.
While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:
Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.
Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!
If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].
Thanks for supporting our store!
It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.
All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.
Again, here’s your referral code:
[code number]
See you around!
Praktiliselt kõik võib olla teie suunamise stiimuliks. Vastutasuks oma toodete, teenuste või üldiselt veebipoe reklaamimise eest saate oma klientidele pakkuda allahindlust, poes kulutatavat raha, kinkekaarti, füüsilist kingitust või näidistooteid. See sõltub suuresti teie pakkumisest ja sisemistest arvutustest.
Sellele küsimusele on raske kindlat vastust anda. Kui teie tooteid või teenuseid ei osteta sageli, saate pärast iga ostu saata klientidele soovituskirju. Kui aga müüte kiiresti liikuvaid tarbekaupu või kui teil on üldiselt palju naasvaid kliente, võite seada erinõuded, mida teie kliendid peavad soovituspakkumise saamiseks täitma.
Supercharge your e-commerce referral program with LiveAgent's dynamic templates
Take advantage of the power of word-of-mouth marketing and watch your business thrive.
Avastage, kuidas LiveAgent'i tagasiside ja soovituste funktsioon aitab teil parandada klienditeenindust, julgustades kliente andma tagasisidet ja hääletama oluliste funktsioonide poolt. Lisage oma veebilehele kohandatav tagasiside nupp ja suhelge klientidega kiiresti. Proovige tasuta ja viige oma teenindus uuele tasemele!
Avasta LiveAgenti kohandatavad e-kaubanduse e-posti mallid, mis parandavad müüki ja klientide rahulolu. Õpi tõhusalt suhtlema e-posti, reaalajavestluse ja telefonikõnede abil. Saa teada, kuidas LiveAgenti tarkvaralahendus aitab sul paremini hallata klientidega suhtlemist. Alusta nüüd tasuta ning suurenda oma e-kaubanduse edu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team