E-posti kokkuvõtte mallid aitavad ettevõtetel suurendada bränditeadlikkust ja klientide usaldust, jagades regulaarselt väärtuslikku sisu. Need kohandatavad mallid sobivad erinevateks ärivajadusteks ja aitavad tõhustada klientidega suhtlemist.
Ettevõtted saavad suurendada oma bränditeadlikkust ja klientide usaldust, jagades regulaarselt e-posti teel väärtuslikku ja hõlpsasti loetavat või seeditavat sisu. Need informatsiooni lõigud sisaldavad hiljutiste uudiste kokkuvõtteid või olulisi värskendusi vastavalt kindlaksmääratud ajakavale ja neid nimetatakse e-posti kokkuvõteteks.
Sellistesse sõnumitesse kaasatud sisu tüüp sõltub ettevõtte tegevusvaldkonnast ja nende kokkuvõtete sagedus võib olla iga päev, kord nädalas või kord kuus, olenevalt sellest, kui palju teavet on vaja jagada.
Te olete kahtlemata tuttav e-kirjade kokkuvõtetega, sest paljud edukad ettevõtted kasutavad neid väga tõhusalt – siiski võib see olla terminoloogia natukene võõras olla.
Regulaarsed ülevaatlikud sõnumid teenivad mitut eesmärki, sõltuvalt ärisektorist ja nende saatmise sagedusest. Mõned e-kirja kokkuvõtete saatmise parimad põhjused on järgmised:
E-posti kokkuvõtted sisaldavad sageli suures koguses teavet hõlpsasti loetavas vormingus. Loomulikult sisaldab see sageli graafilisi elemente – pilt ju ütleb tuhat sõna. Niisiis, kuidas peaksite seda tüüpi e-kirju kujundama?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Tavaliste ülevaadete sagedus on kas iga päev, kord nädalas või kord kuus, sõltuvalt sellest, kui palju teabega on vaja adressaati kursis hoida. See sõltub ka Teie tööstusest. E-posti kokkuvõtete saatmist sagedamini kui iga päev võib lugeda juba rämpspostiks, isegi kui jagada on palju, ning saatmist harvem kui kord kuus võib pidada unustamiseks.
E-posti kokkuvõtted peaksid olema väga kohandatud konkreetsele adressaadile, alustades nende nimest ning jälgides vajadusel isiklikku teavet ja statistikat. Sellise suhtluse idee on pakkuda väärtust kergesti loetavas vormingus, mis aitab luua suhteid ja usaldust tarbijaga. See on protsess, mida toetab suuresti Teie sõnumite isikupärastamine, pannes adressaate end väärtustatuna tundma.
Kuigi järjepidevus on hea, on hea ka aeg-ajalt oma suhtlust värskendada. Näiteks säilitades sama paigutuse ja jagades sama statistikat, teeb lugejatele informatsiooni kätte saamise kiiremaks ja lihtsamaks ning võimaldab uuendusi paremini võrrelda. Kuid Te ei soovi, et sõnumid muutuksid liiga korduvaks ja aegunuks, on oluline neile aeg-ajalt vürtsi lisada.
Avasta LiveAgenti kohandatavad e-kaubanduse e-posti mallid, mis parandavad müüki ja klientide rahulolu. Õpi tõhusalt suhtlema e-posti, reaalajavestluse ja telefonikõnede abil. Saa teada, kuidas LiveAgenti tarkvaralahendus aitab sul paremini hallata klientidega suhtlemist. Alusta nüüd tasuta ning suurenda oma e-kaubanduse edu!
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Võrgustiku loomise e-kirja mall
Avasta tõhusad võrgustiku loomise e-kirja mallid LiveAgentis, et jätta endast suurepärane mulje ja vältida alguses kõrvetamist. Õpi, kuidas pealkirjastada ja kirjutada võrgustiku e-kirju ning mida neisse lisada, et luua püsivaid kontakte.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team