Müügieelsed meilimallid aitavad ettevõtetel saavutada müügikampaaniate kaudu lühi- ja pikaajalist kasu. Need mallid suurendavad klientide lojaalsust, meelitavad uusi kliente ning tõstavad müügitulemusi. Kasutage kohandatavaid malle, et huvi äratada.
Soodusmüügi kampaaniat planeerides tuleb mõelda sellele laiemalt kui lihtsalt hinnaalandusele. Kuigi traditsiooniliselt viitas müük hooajaliste laovarude ülejäägist või soovimatutest toodetest vabanemisele, on asjad nii palju muutunud, et müük ise on oluliselt arenenud.
Kuigi iga müügiedenduse kampaania peamine eesmärk on müüa müümata esemeid, saavad ettevõtted seda võimalust kasutada uute eesmärkide seadmiseks ja täiendavate eesmärkide saavutamiseks.
Vaatame, kuidas saate neid algatusi ära kasutada, et saada nii lühi- kui ka pikaajalist kasu, ja kuidas saab Teie reklaam müügieelseid e-kirju kasutades ära kasutada kogu oma potentsiaali.
Allahindluse kampaaniad annavad Teile suurepärase võimaluse klientide lojaalsuse suurendamiseks. Kogu Teie allahindlusega seotud sumin ahvatleb Teie olemasolevaid kliente, kuid oluline on ka arvestada, et nad ostavad Teie käest suurema tõenäosusega isegi ilma soodushinnata. Nende jaoks on allahindlus vaid lisahüvi.
Proovige oma korduvatele klientidele pakkuda midagi erilist, mis muudab nad Teie kaubamärgile veelgi lojaalsemaks, ja andke neile veelgi rohkem põhjust tagasi tulla.
Müügiedenduskampaania võib olla suurepärane võimalus ja uute klientide meelitamiseks, julgustades neid Teie e-poest ostma.
On üsna ilmne, et hinnalangused meelitavad palju potentsiaalseid kliente. Oletame aga, et kasutate selliseid võimalusi potentsiaalsete klientide veenmiseks, et Teie e-kaubanduse äri erineb teistest ettevõtetest ja näitate neile, et olete teadlik nende vajadustest ja lahendustest nende probleemidele. Kui suudate seda teha, on tõenäoline, et neist saavad tulevikus korduvad kliendid.
Müügiedenduskampaania võib meelitada ka neid, kes ei saa endale lubada osta Teie tooteid, kui need on normaalse hinnaga. Ja seetõttu on see suurepärane võimalus julgustada neid ühekordseid oste tegema. Tõenäoliselt ei saa neist Teie püsikliendid, kuid saate siiski nende ühendust võttes oma tulu suurendada.
Ilmselgelt peab iga kampaania, mis kasutab ostjate meelitamiseks allahindlusi, olema hästi planeeritud ja austama marginaale, et see oleks kasumlik. Idee seisneb selles, et allahindluste pakkumisega kaotatud marginaal tuleb kompenseerida suurema müügimahuga. Selleks peate reklaamima oma allahindlust ja muutma selle konkurentsist eristavaks.
Üks parimaid viise oma müügiedenduskampaania edu tagamiseks on saata välja müügieelsed meilid neile, kes võivad olla huvitatud Teie toodete ostmisest madalamate hindadega. Oleme loonud mõned müügieelsed meilimallid, mis aitavad Teil seda uudist edastada oma klientide ja potentsiaalsete klientide andmebaasile.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Avasta tõhusad e-posti mallid üles- ja ristmüügiks, et suurendada oma müüki ja meelitada kliente proovima uusi tooteid. Meie leht pakub kohandatavaid näiteid ja nõuandeid, kuidas neid strateegiaid oma kliendibaasile sobivaks muuta. Kasuta neid malle juba täna ja suurenda oma tulu kuni 30%!
Avasta tõhusad külma müügi e-posti mallid LiveAgentis, et suurendada B2B müügivihjeid. Õpi parimaid tavasid ja avatud teemaridu, et isikupärastada ja sihtida oma e-kirju potentsiaalsetele klientidele. Suurenda klientide lojaalsust ja sidusust ostujärgsete e-kirjade abil. Proovi tasuta ja alusta müügisuhtlust juba täna!
Avasta LiveAgenti kohandatavad e-kaubanduse e-posti mallid, mis parandavad müüki ja klientide rahulolu. Õpi tõhusalt suhtlema e-posti, reaalajavestluse ja telefonikõnede abil. Saa teada, kuidas LiveAgenti tarkvaralahendus aitab sul paremini hallata klientidega suhtlemist. Alusta nüüd tasuta ning suurenda oma e-kaubanduse edu!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team