Leht käsitleb sotsiaalmeedia hinnapäringute vastuseid, pakkudes kohandatavaid vastusemalle. Hinnaküsimused mõjutavad ostuotsuseid tugevalt. Pakutakse ka juhiseid, kuidas reageerida sellistele päringutele kiirelt ja tõhusalt.
Sotsiaalmeedias aktiivsed olevad ettevõtted saavad mitmesuguseid küsimusi otsesõnumite kaudu. Kuigi peaksite püüdma vastata kõigile sõnumitele, on mõned sõnumid olulisemad kui teised, kuna need mõjutavad otseselt müüki. Kui neid sõnumeid eiratakse, võivad need põhjustada kliendisuhete katkemist.
Üks neist sõnumitüüpidest on hindade küsimused. Miks? Sest enamiku klientide jaoks on hinnad toodete ostmisel määravaks teguriks.
Tooteid või teenuseid otsides analüüsivad ostjad mitmeid omadusi, nagu toote kvaliteet, kaubamärk, päritolu ja hind. Mõned neist teguritest võivad ostuotsuse tegemisel avaldada suuremat mõju kui teised.
Näiteks on mõned tarbijad toote kvaliteedi pärast rohkem mures kui teised, samas kui teised eelistavad olulist rahalist kokkuhoidu. Kui klient saadab Teile sõnumi, küsides teatud kauba hinda, võite olla kindel, et see teave mõjutab tema ostuotsust.
Sõltuvalt iga potentsiaalse kliendi harjumustest on toote väärtus oluline tegur, mis võib ostu sooritamise poole või vastu kallutada.
Selle teguri paremaks mõistmiseks toome välja peamised elemendid:
Tõenäoliselt teate, kui hinnatundlikud on Teie kliendid. Kuid nagu juba mainitud, kui klient küsib teatud toote või teenuse hinda, peaksite andma endast parima, et vastata tema küsimusele võimalikult kiiresti. Oleme koostanud mõned mallid, mis aitavad Teil seda teha.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 30-days and requires no credit card input. Try it today!
Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Avasta, kuidas vastata klientide küsimustele sotsiaalmeedias tõhusalt! Tutvu praktiliste mallidega, mis aitavad kiiresti ja enesekindlalt vastata toodete ja teenuste küsimustele. Suurenda bränditeadlikkust ja müüki, luues uusi sidemeid ja pakkudes paremat teenindust. Alusta tasuta prooviperioodiga ja vali oma LiveAgenti alamdomeen juba täna!
Avastage tõhusad strateegiad klientide iseloomustuste kogumiseks, mis aitavad suurendada teie ettevõtte usaldusväärsust ja müüki. Õppige, kuidas küsida iseloomustusi parimate tavade abil, tutvuge näidisküsimustega ja avastage tööriistad, mis aitavad analüüsida klientide tagasisidet. Täiuslik juhend ettevõtetele, kes soovivad oma mainet tõsta ja potentsiaalsetele klientidele muljet avaldada!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.