LiveAgent pakub praktilisi nõuandeid ja meilimalle klientide sisseelamiseks, et tugevdada kliendisuhteid ja lojaalsust. Isikupärastatud ja sihitud meilide abil suurendad klientide usaldust ja rahulolu.
Klientide lojaalsuse tagamine ja uute potentsiaalsete klientideni jõudmine on kõigi digitaalse turunduse strateegiate kaks prioriteetset eesmärki. Neid eesmärke ei ole kerge saavutada, kuid on olemas konkreetsed toimingud, mida saate teha uute klientide hankimiseks ja olemasolevate klientide rahulolu hoidmiseks.
Niisiis, kuidas saate seda teha? Suhelge tarbijatega otse ja teavitage neid oma toodetest või teenustest, pakkudes samal ajal väärtust. Saate tugevdada nende usaldust vastastikusel kasulikul viisil – kliendi kaasamisel.
Kui klient ostab toote või teenuse, ei taha kaupmees, et ta investeeringut kahetseb. Lõppude lõpuks ostab rahulolev klient suurema tõenäosusega samast ettevõttest teisegi toote. Ja siin tulebki appi pardaletulek. See on meetod, mis suunab kliente ostetud tooteid või teenuseid õigesti kasutama.
Kui soovite parandada oma ettevõtte ja klientide vahelist suhtlust, on sisseelamise strateegia rakendamine hea valik. Seda tehes on nendega lihtsam suhelda ja väärtust luua. Sisuliselt on sisseelamine osa suuremast strateegiast, mis puudutab suhet uue kliendiga.
Aga mis on sellel pistmist digitaalse turundusega?
Arvestades, et turundus põhineb peamiselt digitaalsetel tööriistadel, kanalitel ja strateegiatel, on hädavajalik investeerida praktilistesse, tõhusatesse ja edukatesse suhtluskanalitesse, näiteks meiliturundusse. Seetõttu tuleks enamikku Teie pardaletuleku strateegiatest rakendada isikupärastatud ja sihitud meilide kaudu, mis saadetakse uutele kasutajatele.
Kui saate sellise meili, ärge imestage, kui see sisaldab sõnumit teie e-posti aadressi kinnitamise kohta. Seda ei tehta mitte ainult müüja, vaid lõppkokkuvõttes ka teie enda turvalisuse huvides.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Kasutaja tundmine on organisatsiooni kõigis valdkondades hädavajalik, kuid kui me räägime kliendi kaasamisest, muutub see kohustuslikuks.
Igal kasutajal võib olla erinev probleem, mis vajab lahendamist, või erinevad ootused toote või teenusepakkuja suhtes, seega peaksid Teie sisselogimismeilid seda tunnistama. Kas kujutate ette, et juuksur teeb kõigile oma klientidele sama soengu?
Ei? (Kui vastus on jaatav, saatke mulle selle juuksuri aadress, sest see lõige peab olema fenomenaalne!)
Tagage oma kliendi rahulolu. Kui klient on Teie toote või teenuse ostnud, on Teie ülesanne pakkuda talle suurepäraseid tulemusi ja teha seda võimalikult kiiresti. Seetõttu tehke kõik endast olenev, et aidata neil Teie toodet või teenust võimalikult kiiresti ära kasutada. Näidake neile, et see on investeeritud aega ja raha väärt.
Nüüd, kui olete oma klienti juhendanud oma toote või teenuse kasutamise osas, teavad nad kõiki eeliseid, mida toode neile pakkuda võib. Lühikese ajaga saavutasid Teie kliendid tänu Teie tootele oma esimese edu.
Aga kas õpetasite neile, kuidas seda tulemust saavutada, või viisite tulemuse nendeni?
Ärge laske oma klientidel liitumismeeskonnast sõltuda. Neil peab olema autonoomia ja piisavalt teadmisi, et nad saaksid tootega iseseisvalt töötada. Teie roll on aidata neil tootega oma teekonnal edu saavutada.
Teie sisseelamise meeskond on osa mõistatusest, mis peab tagama, et kõik elemendid on edukad.
Kõik peab olema hästi planeeritud ja korraldatud ning Teie kõrval peavad olema professionaalid, kes kliendiprobleemidega silmitsi seisavad.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 30-day trial. No credit card required.
Discover effective re-engagement email templates at LiveAgent to boost customer loyalty and prevent churn. These cost-effective strategies are perfect for reactivating inactive clients and enhancing brand commitment. Access free, ready-to-use templates and start your re-engagement campaigns today to retain more customers.
Avasta müügimeili mallide võimsus! Meie artikkel tutvustab erinevaid e-posti malle, mis aitavad tõhusalt kliente meelitada ja hoida. Hoolimata sotsiaalmeedia tõusust jääb e-post juhtivaks müügikanaliks, pakkudes kõrgeimat investeeringutasuvust. Külasta lehte, et leida 10 kohandatavat müügimeili malli erinevateks turundusolukordadeks ja suurenda oma müügiedu täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team