LiveAgent pakub e-kaubanduse ettevõtetele ostujärgseid e-kirja malle kohaletoimetamise ja tagastamise kinnituste jaoks. Need mallid aitavad parandada kliendilojaalsust ja sisaldavad olulist teavet kohaletoimetamise kohta.
E-post on suurepärane viis klientidega suhtlemiseks, brändi identiteedi loomiseks ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Õige ja hästiteostatud e-posti turundusstrateegia võib ka Teie tulemust oluliselt parandada.
On tõestatud, et e-posti turundus toodab rohkem konversioone kui kõik teised turunduskanalid ja vastutab 7% e-kaubanduse tehingute eest. Veelgi enam, DMA andmetel on võimalik teenida 42 dollarit igast meiliturundusse investeeritud dollarist. See statistika tõestab, et e-turundus on kohustuslik kõigile e-kaubanduse ettevõtetele.
Oleme koostanud nimekirja ostujärgsete e-posti näidete kohta, mis on seotud kohaletoimetamise ja tagastamisega, et aidata teil oma praegust strateegiat täiustada. Jätkake lugemist, et teada saada, milliseid sõnumeid saate oma klientidele saata ja kuidas neid tellimuste töötlemise erinevatest etappidest teavitada.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Kohaletoimetamise teavituse e-kiri tuleks saata siis, kui kuller või kohaletoimetamisettevõte võtab teie laost füüsilise toote. Ilmselgelt peaks see protsess olema automatiseeritud.
Kohaletoimetamise teavituste roll on teavitada klienti tema tellimusega toimuvast. See sõnum peaks teavitama saajat ka saatmisprotsessi järgmistest etappidest. Klientide kursis hoidmine selle protsessi kõikides etappides säästab aega, mille teie agendid peaksid muidu kulutama klientide küsimustele nende tellimuste oleku kohta vastamisele.
Kohaletoimetamisteatiste e-kirjad peaksid olema isikupärastatud, seega peaksite lisama kliendi nime ja adresseerima neid otse. Veelgi enam, sellised e-kirjad peaksid sisaldama tellimuse ID-d, kohaletoimetamisfirma määratud saatmisnumbrit, eeldatavat tarneaega, kulleri kontaktandmeid ja võimalikke tagastamisvõimalusi. Samuti peaks see võimaldama Teie kliendil võimaluse korral tarnekuupäevi ümber planeerida. Kohaletoimetamisteate e-kiri võib sisaldada ka jälgimislinki koos värskendustega.
Tagasisaatmise kinnitusmeil, sarnaselt kohaletoimetamise teatisega, peaks sisaldama järgmist:
Selline teade võib teavitada klienti ka sellest, kui kaua peab ta tagasimakse saamist ootama.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Kõnekeskus: kontakti lõpetamise/peatamise mallid
Discover how to effectively close or pause customer calls with LiveAgent's customizable contact templates. Enhance client satisfaction and loyalty by using our expertly designed scripts, ensuring every interaction ends on a positive note. Start your free trial today and elevate your customer service experience!
Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Avasta, kuidas vastata klientide küsimustele sotsiaalmeedias tõhusalt! Tutvu praktiliste mallidega, mis aitavad kiiresti ja enesekindlalt vastata toodete ja teenuste küsimustele. Suurenda bränditeadlikkust ja müüki, luues uusi sidemeid ja pakkudes paremat teenindust. Alusta tasuta prooviperioodiga ja vali oma LiveAgenti alamdomeen juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.