Kõnekeskuse lõpetamise/peatamise kontaktimallid aitavad klienditeenindajatel professionaalselt käsitleda klientide päringuid, parandades rahulolu ja lojaalsust. Tõhus klienditeenindus nõuab suhtlemisoskusi, toote tundmist ja probleemilahendusoskusi.
Klienditeenindus on iga ettevõtte oluline tugisammas. Olenemata valdkonnast on klienditeenindus alati teie ettevõtte esiliinil. Kliendirahulolu tase, mis on otseselt seotud klienditeenindusega, mõjutab klientide lojaalsust ja iga ettevõtte tulemuslikkust.
Seetõttu peaks iga ettevõte, olenemata selle suurusest, tegema kõik endast oleneva, et pakkuda kõigile oma kasutajatele või klientidele silmapaistvat klienditeenindust. Täpsemalt peaksid klienditeenindajad püüdma panna kliente tundma, et neist hoolitakse ja neid kuulatakse kogu klienditoe protsessi vältel – alates pileti loomisest kuni piletite lahendamise ja sulgemiseni.
See lähenemisviis peaks kehtima kõigi suhtluskanalite puhul, sealhulgas telefonitoele. Mida aga täpselt peaksid klienditeenindajad tegema ning millised omadused ja oskused peavad neil olema, et pakkuda suurepärast klienditeenindust?
Klienditeenindus puudutab inimesi – nii kliente kui ka klienditeenindajad. Te lihtsalt ei saa palgata juhuslikke töötajaid klienditeeninduse esiliinile, ilma et nad omaksid täiendavaid teadmisi. Pidage meeles, et klienditeenindusmeeskondi peetakse sageli teie ettevõtte näoks, seega mõelge, keda esiliinile panna ja millise mulje nad jätavad.
Ärge mingil juhul jätke klienditeeninduse meeskondade tegevust juhuse hooleks. Vastutaval isikul või vastutajatel peaks olema avatud suhtlusliin ja omamoodi “käsiraamat”, mis aitab neil oma ülesandeid täita.
Teie mugavuse huvides oleme koostanud loendi iseloomuomadustest ja oskustest, mis peaksid olema igal klienditeeninduses töötaval inimesel ja mille täiendamise nimel peaks pidevalt vaeva nägema. Vaadake neid allpool.
Klientidega töötavad agendid peavad olema suurepärased suhtlejad. Nad peavad loome ühenduse inimesega, kes on telefoni, meili, vestluse või leti teises otsas. Nad peaksid oskama rääkida selgel viisil, mis on arusaadav kõikidele inimestele ja aitab tõrjude kõik kahtlused või negatiivsed tunded, mis kliendil võivad tekkida.
Kahtlemata peavad agendid teadma ettevõtet, kus nad töötavad ning tooteid või teenuseid, millega nad töötavad. Nad peaksid suutma vastata enamikule küsimustele, pakkuma välja tõelisi ja siiraid lahendusi ning neid ei tohiks peaaegu ükski küsimus jahmatada. Looge sisemine teadmistebaas, mida nad saavad kasutada enda harimiseks.
Kiire ja otsustusvõimeline olemine on hea klienditeenindaja üks olulisemaid omadusi. See on see, mida kasutajad ja kliendid otsivad. Nad ootavad kiiret abi ja lihtsaid selgitusi, mis lahendavad nende probleemid või vähemalt selgitavad nende probleeme ja esitavad võimalikke lahendusi.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Paljudel juhtudel peavad klienditeenindajad või juhid navigeerima ebameeldivas, pingelises ja keerulises kliendisuhtluses. Seetõttu peavad nad olema kannatlikud ja empaatilised ning suutma töötada kõigi klientidega – isegi kui nad on raevukad ja lugupidamatud.
Ideaalis peaksid agendid teadma, kuidas panna end teise inimese olukorda, et mõista nende seisukohta. Mõnikord on klientidel ebatavalisi probleeme ja agentidel peab olema võimalikult palju teavet, et neid empaatiliselt aidata ja mõista.
See sõltub ettevõttest, kuid ideaaljuhul peaksid agendid püüdma teada ja meeles pidama selle inimese nime, kellega nad parasjagu räägivad. Kui teie agendid kutsuvad teie kliente alati nimepidi, tunnevad nad end enesekindlalt ja on ettevõttega rohkem seotud. Tänu sellele on kogu suhtlusprotsess palju sujuvam.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Looking for a way to communicate changes in your call center's availability to your customers?
With LiveAgent's customizable templates, you can easily inform your customers of any changes to your call center's hours of operation or availability.
Kõnekeskus: kontakti lõpetamise/peatamise mallid
Discover how to effectively close or pause customer calls with LiveAgent's customizable contact templates. Enhance client satisfaction and loyalty by using our expertly designed scripts, ensuring every interaction ends on a positive note. Start your free trial today and elevate your customer service experience!
Tasuta kõnekeskuse tarkvara - LiveAgent
Avasta LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab Teil brauserist või mobiilirakendusest teha ja vastu võtta kõnesid koos piiramatute kõnesalvestustega. Parandage oma klienditeeninduse taset, integreerides erinevaid platvorme, nagu WhatsApp, WordPress ja Shopify. Alustage juba täna ja viige oma klienditugi uuele tasemele!
Kõnekeskuse mallid, mis loovad tugevaid kliendisuhteid
Avasta LiveAgenti kõnekeskuse skriptid, mis tagavad järjepideva ja kvaliteetse kliendisuhtluse. Loo tugevaid kliendisuhteid, kasutades läbimõeldud skripte, mis sisaldavad tutvustusi, klienditoetust ning kriisiolukorra lahendusi. Proovi tasuta ja tõsta oma klienditeeninduse tase uuele kõrgusele!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.