LiveAgent pakub kõnekeskuse skripte, mis tagavad järjepideva ja kvaliteetse kliendisuhtluse. Skriptid aitavad luua tugevaid kliendisuhteid, pakkudes juhiseid agentide tutvustuseks, vestluse juhtimiseks ja kriisiolukordade lahendamiseks.
Enamikul ettevõtetel, kes pakuvad telefoni teel klienditeenindust, on kasutusel erinevat tüüpi kõnekeskuse skriptid. Kui soovite eeskuju järgida ja pakkuda oma klientidele suurepäraseid klienditeeninduse kogemusi, võite selleks kasutada läbimõeldud kõnekeskuse skripte.
Kõnekeskuse skriptide kasutamine tagab, et Teie tugiagentide suhtlus väliste sidusrühmadega on järjepidev ja kvaliteetne. Hea klienditeeninduse skripti loomiseks on vaja kaaluda mõningaid huvivaldkondi, mis on olulised nii Teie ettevõtte kui ka klientide jaoks.
Hea kõnekeskuse skript peaks sisaldama:
Oluline on mainida, et klienditeenindaja ei tohiks kliendiga suheldes mitte kunagi olla lugupidamatu ega kannatamatu. Oletame, et kliendi toon on praktiliselt kannatamatu. Sellisel juhul peaks agent viisakalt paluma kliendil muul ajal tagasi helistada või edastada kõne teisele kolleegile, kes teab, kuidas selliseid olukordi paremini käsitleda. Siiski pole kunagi vastuvõetav, kui agent vaidleb kliendiga või katkestab kõne.
Kvaliteetse klienditeeninduse eelised tasuvad end alati rohkem ära kui väiklane ja lugupidamatu käitumine. Oluline on meeles pidada, et tugevate kliendisuhete loomiseks peate olema empaatiline, näitama üles mõistmist ja kinnitama kliendile, et nende probleem lahendatakse ja ettevõtte töötajad annavad endast parima, et pakkuda parimat võimalikku abi. Vaatame nüüd mõnda kõnekeskuse skripti malli.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Ready to put our Call center templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Tasuta kõnekeskuse tarkvara - LiveAgent
Avasta LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab Teil brauserist või mobiilirakendusest teha ja vastu võtta kõnesid koos piiramatute kõnesalvestustega. Parandage oma klienditeeninduse taset, integreerides erinevaid platvorme, nagu WhatsApp, WordPress ja Shopify. Alustage juba täna ja viige oma klienditugi uuele tasemele!
Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!
Mis on kõnekeskuse tehnoloogia?
Uurige kõnekeskuse tehnoloogia lisateavet. Professionaalide selgitused annavad põhjaliku arusaama.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team