LiveAgent pakub juhiseid professionaalse e-kirja alustamiseks, hõlmates tervitusvormeleid ja avamislausetega näiteid. Oluline on valida sobiv toon ja ülesehitus, et lugeja tunneks kaasatust ja ainulaadsust.
Üle 300 miljardi saadetud e-kirjaga päevas, on e-post hädavajalik suhtlusvahend. Nuputamine kuidas alustada ettevõtte e-kirja professionaalsel moel, eriti kui kirjutate kellelegi võõraöe, võib olla väljakutse nii turundajatele, müüjatele kui ka klienditeenindajatele.
Tegelikult võib e-kirja algus muuta seda, kas adressaat sulgeb e-kirja kohe (ja kustutab selle) või loeb edasi. Järgmine artikkel annab mõned näpunäited e-kirja alustamiseks koos mõnede levinumate e-posti tervituste ja e-posti alustustega, mida saate oma ärikirjavahetuses kasutada.
Alustage sobiva tervitusega, olenevalt sellest, kui ametlik peate olema. Tervituse isikupärasemaks muutmiseks lisage alati adressaadi nimi (kui teate seda). Lõpuks kontrollige veel kord, kas olete adressaadi nime õigesti kirjutanud. Meie profinipp? Kopeerige ja kleepige nende nimi, nagu on näha eelmistes meilides, e-posti allkirjades või veebisaitidel, et vältida kirjavigu.
Esmakordselt kellelegi kirjutades tutvustage ennast ja lisage lühike lause oma e-kirja eesmärgi kohta. See lause võib määrata, kas adressaat loeb Teie e-kirja või ignoreerib seda, seega veenduge, et Teie eesmärk oleks selge ja veenev.
Kui Teil on ühiseid sõpru, kolleege või tuttavaid, mainige neid, kuna see võib suurendada Teie võimalusi vastust saada. Näiteks võite teha sellise peene nime mainimise: “Tere [Nimi], sattusin nädalavahetusel kokku meie ühise sõbra Richardiga (ettevõttest [Ettevõte]) ja ta mainis, et vajate uut kasutajatoe tööriista, kuna Teie praegune teenusepakkuja lihtsalt ei saa enam hakkama…”
Kui Te pole adressaadile pikka aega kirjutanud või kui Teil on adressaadiga juhuslikud suhted, oleks asjakohane lisada kiire ja positiivne märge, näiteks „Loodan, et Teil läheb hästi.” See võib määrata ülejäänud e-posti jaoks õige tooni.
Teise võimalusena, kui saaja on jaganud LinkedInis või muus sotsiaalmeedias mõningaid värskendusi, õnnitlege teda nende viimaste (nii isiklike kui ka professionaalsete) saavutuste puhul. Võiksite öelda näiteks “Palju õnne Teie reklaamimise puhul” või “Palju õnne, on põnev näha, kuidas [saaja ettevõte] omandab sellise olulise kliendi nagu [ettevõte].”
Konteksti põhjal saate oma e-kirjavahetusele lisada lühikese „aitäh” rea. Näiteks kui potentsiaalne klient on Teiega ühendust võtnud päringuga, on „Täname, et ühendust võtsite” või „Täname, et võtsite ühendust [Ettevõte]” kohustuslikud. Kui aga sisestate tänuavalduse, on oluline see isikupärastada, kuna tavalised tänukirjad (nagu eespool mainitud) on natuke liiga üldised ja võivad tunduda külmade või ükskõiksetena.
Kui lisate lihtsalt nime tänusõnade ette, kõlab sõnum soojemalt ja kutsuvalt. Siin on näide: „Emily, tänan Teid väga ettevõtte [Company] poole pöördumise ja selle probleemi tõstatamise eest. Teil on täiesti õigus…”
“Tere [Nimi]” on tõenäoliselt ärimaailma kõige levinum ja laialdasemalt kasutatav e-posti tervitus. Seda tervitust soovitatakse üldiselt poolformaalsete ja mitteametlike suhtlusstiilide puhul.
“Kallis [nimi]” sobib ka ametlikuks ja mitteametlikuks suhtlemiseks. Teie mugavuse huvides oleme koostanud terve nimekirja muudest üldistest tervitustest, mille hulgast saate valida oma professionaalse meili alustamisel. Heitke neile pilk:
Kui kirjutate ühele või kahele adressaadile:
Lugupeetud [Nimi],
Austatud [Nimi] ja [Nimi],
Tere [Nimi],
Tsau [Nimi],
[Nimi],
Tervist [Nimi],
Kui kirjutate kolmele või rohkemale adressaadile:
Tere kõigile,
[Grupp või meeskonna nimi],
Tere tiim,
Tervist kõigile,
Tere hommikust,
Tere päevast,
Tere õhtust,
Kui te pole adressaadi nimes kindel, tehke järgmist.
Lugupeetud härra,
Lugupeetud proua,
Tere,
Tervist,
Tervitused,
Lugupeetud värbamisjuht,
Lugupeetud värbamismeeskond,
Pärast tervitust võite lisada e-kirja alustamiseks lühikese avalause. Siiski on kõige parem vältida selliseid lauseid, kui kirjutate ametlikku e-kirja või saadate potentsiaalsele kliendile meili, sest need võivad tunduda iiga sõbralikud. Siin on mõned levinumad näited e-posti avajatest:
Kui Te pole kindel, mida oma järelmeili alguses kirjutada, kaaluge ühte järgmistest e-kirjade avamise fraasidest, mis on heaks jää murdjaks:
Kliendile või potentsiaalsele kliendile vastates on paljudel juhtudel asjakohane lühike aitäh. Kui Te pole kindel, kuidas tänu lisada või vajate rohkem inspiratsiooni, vaadake mõnda meie alternatiivi:
Kui kirjutate potentsiaalsele kliendile külma e-kirja, siis esimeses lõigus määratakse kindlaks, kas Teie klient leiab, et Teie sõnum on lugemist väärt, seega on oluline muljet avaldada ja silma paista. Siin on mõned näited selle kohta, mida saate oma sissejuhatavasse lõiku lisada:
“My name is [Name], and I am the marketing director for [Company]. [Mutual connection] recommended that I get in touch with you regarding …”
“My name is [Name], and I’ll keep this quick. I’m the founder of a software tool that helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].”
“My name is [Name] and we work with companies like [Company 1], [Company 2], and [Company 3] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer service, etc.].”
“[Name] from [Company] here. I saw you recently [visited our website/ downloaded a whitepaper, etc.]. I’ve worked with similar companies in [field/ industry] and I thought I’d reach out.”
“My name is [Name] and I’m with [Company]. We have recently launched a new solution that [what your solution does]. Based on your online profile [profile link], it appears that you might be the right person to talk about [problem solved by your product].”
Lisateabe saamiseks vaadake jaotist külma müügi e-kirja mallid.
Müügiväljavaatele järelmeili saatmine, eriti kui nad pole Teie eelmisele sõnumile vastanud, võib olla keeruline. Kui see nii on, proovige ühte neist tõhusatest e-kirjade avamise lausetest- need võivad olla kasulikud!
“I trust that you have had an opportunity to read my previous email and look at our website, so I figured it’d be worth checking in with you again.”
“I sent you an email a while ago about [Company] and how I think we could be a great fit for you and [Company]. Did you know that our clients report [a **% increase] in [sales] when they use our [software/ platform/ tool]?”
“I hope I’m not overstepping, but I see that you have read my previous email and visited our site (the wonders of modern technology). I think this will be a good time for us to take the conversation further. What do you think? Are you available for a quick call on [date and time]?”
“I know how busy you must be managing your team and helping them increase [job function]. I sent you some information about [Product] a while ago and I thought this might be a good time to give you a practical demonstration.”
“I’m writing to follow up on my email as I didn’t hear back from anyone on the team. As I stated in my previous message, I believe [Product] can greatly improve how you do [what your product helps with].”
Lisainfo saamiseks vaadake üle meie müügi järelmeili mallide leht.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Kui keegi ostab Teie toote või registreerub Teie teenusele, peaksite teda tänama või tervitama uude perekonda, et Teie suhe saaks suurepärase alguse. Parim viis seda teha on kirjutada tervitusmeil, mis sisaldab tänukirja, lühitutvustust ja muud kasulikku teavet.
“Thank you for your recent purchase with us! I hope you’re enjoying your [product/ service].”
“Welcome to [Company]! We’re feeling pretty lucky that you chose us, and I just wanted to say thank you on behalf of our whole company.”
“I’m [Name], the founder of [Company] and I’d like to personally thank you for signing up for our service.”
“Welcome to [Product/ Company]. We’re thrilled to see you here! I’ll be your guide during this onboarding period, and my goal is to ensure you have a positive experience and get the most out of our [product/service].”
“Welcome to [Brand]! We’re excited to have you on board and we can’t wait for you to start using [product/ service] and seeing results.”
Vaadake meie müügijärgseid e-posti malle ja tervitusmeili malle.
Peaaegu iga klienditeeninduse e-kiri peaks algama märkusega „Aitäh”, olenemata sellest, kas see vastab lihtsale klienditeeninduse päringule või vastab kliendi kaebusele. See võiks välja näha järgmine:
“Thank you for contacting [Company]. My name is [Name] and it would be my pleasure to assist you with …”
“Thank you for writing to us today. I’d be happy to answer those questions for you …”
“Thank you for your inquiry about […]. I’m really sorry to hear that you can’t […] I’m escalating your issue so that someone can take a closer look at what’s going on right away.…”
“Thank you for writing in. This message is to confirm that we’ve received your request, and will be in touch within ** hours with a complete response.”
Kui soovite rohkem teada saada, vaadake lehekülge klienditeeninduse mallid.
Kui reageerite vihastele või rahulolematutele klientidele, näidake kindlasti empaatiat ja paluge oma ettevõtte nimel vabandust. Saate seda teha järgmiselt:
“I’m so sorry that you had a negative experience with [product/ service/ company department]. I’ve looked into the issue, and it seems that [briefly explain the reason for their bad experience].”
“I am so sorry to hear that you have had such a poor experience with us. Although we strive for 100% customer satisfaction, it’s clear we’ve fallen short in this instance – and that’s unacceptable.”
“I am so sorry to hear that [a brief summary of their bad experience]. That should have never happened, and I completely understand how frustrating this must be for you.”
“Thank you for providing us this feedback. I realize how frustrating it must be to [details of the issue]. We obviously failed this time, and for that, we are very sorry.”
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.
Teie ettevõtte e-posti algus (tervitus, avalause ja esimene lause) on esimene asi, mida adressaat näeb Teie e-kirja avamisel. Kui alustate oma e-posti professionaalselt, loote tõenäolisemalt positiivse mulje. Kasutatav tervitus ja esimesed laused, mille valite oma professionaalsete ärimeilide alustamiseks, sõltuvad Teie vaatajaskonnast ja Teie suhtluskontekstist. Kasutage ülaltoodud e-posti tervitusi ja e-posti avafraase viipadena, kui Te pole kindel, kuidas alustada oma järgmist e -kirja.
Pidage meeles, et kontrollige oma e-kirju uuesti õigekirja- ja grammatikavigade osas ning veenduge, et kirjutate adressaadi nime alati õigesti. Meie viimane nõuanne on hoida see lühike ja magus, sest keegi ei taha pikki kirju lugeda. Õige hääletooni abil jõuate kiiresti asja juurde ja olete kuldne.
Kui alustate oma e -posti professionaalselt, loote saajale suurema tõenäosusega positiivse esmamulje. Kui kirjutate kellelegi esimest korda, on esmamulje kriitiline, kuna see võib julgustada Teie publikut mitte ainult Teie sõnumit lugema, vaid ka sellele vastama.
“Tere [Hüüdnimi]” ja “tere [Nimi]!” on liiga juhuslikud ja neid tuleks kasutada ainult siis, kui olete varem e-kirju vahetanud ja Teil on adressaadiga head suhted. Teisest küljest peetakse sõnu „Kõigile asjaosalistele” ja „Lugupeetud härra või proua” liiga ametlikuks ja pisut vananenud, nii et neid tuleks kasutada ainult ametlikus suhtluses või kui Te ei tea inimeste täpseid nimesid. “
E-kirja alustamine juhuslikul, isikupärastatud viisil on üldiselt köitvam, kuid liiga suur mitteametlikus ja pingevabas stiilis kirjutamine võib Teie vaatajaskonda tõrjuda. Kui Te pole kindel, millist tooni valida, on Teie kõige kindlam panus olla natuke ametlikum, mitte liiga juhuslik ja sõbralik. Vajadusel saate oma tooni alati adressaadilt saadud vastuse põhjal reguleerida.
Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)
Meie professionaalse juhendi ja näpunäidete abil saate teada, kuidas meilisõnumeid lõpetada. Suurendage oma CTR-i ja reageerimis määrasid juba täna meie tasuta mallide abil!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team