Kõnekeskuse kontakti lõpetamise/peatamise mallid aitavad vestlusi positiivselt lõpetada, tagades kliendirahulolu. LiveAgent pakub võimalust kujundada oma klienditeeninduse e-kirja malle, parandades seeläbi klienditeeninduse kvaliteeti.
Paljud kliendid soovivad telefoniteel ühenduda oma lemmmik kaubamärkidega. Klienditeenindusele keskendunud väljaandeid kuulutavad, et “telefonikõne on surnud”, mis on tegelikult lause 14. novembri 2010. (!) TechCrunchi artiklis. Ehkki autor lisas, et “surnud” all peab tehnikatööstus silmas sõna “languses”, mitu aastat ja uuringut hiljem, nagu ka see Forresteri oma, tõestavad vastupidist.
Siiski ei saa me väita, et muud klienditeeninduses kasutatavad suhtluskanalid, nagu näiteks vestlus, juturobotid või kiirsuhtlusprogrammid pole populaarsust kasvamas. Kuid see ei täehnda, et kliendid poleks enam huvitatud telefoniabist.
Alt leiate mõned näited suhtlemise lõpetamise/peatamise mallidest. Kasutage neid klientidega suhtlemise positiivsel viisil lõpetamiseks või pooleli jätmiseks.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.