Omandamise e-posti mallid aitavad säilitada aktiivseid tellijaid e-posti turunduses. Kasutage informatiivseid malle nimekirjade hääbumise vältimiseks ja täiustage oma e-posti hankimise strateegiat. Proovige tasuta LiveAgenti tarkvara!
E-posti turundus on endiselt üks tugevamaid veebisuhtluse meetodeid, kus igapäevaste kasutajate arv kasvab pidevalt. Iga e-posti turundusstrateegia üks olulisemaid aspekte on suur aktiivsete tellijate andmebaas. Meililistid halvenevad aja jooksul loomuliku tellimustest loobumise, rämpspostiks teatamise või avamata meilide tõttu.
E-posti tellijate kaotamist nimetatakse nimekirjade hääbumiseks ja see võib olla läbipaistmatu, nagu näiteks kõva tagasilöögi korral, või läbipaistev, mis hõlmab lugemata sõnumeid. Nimekirjade arvu vähenemise vältimiseks saavad turundajad teha kahte asja: korrapäraselt puhastada oma e-posti andmebaasi ja/või täiustada oma e-posti hankimise strateegiat.
E-posti hankimine on protsess, mille käigus luuakse inimeste e-posti aadresside andmebaas, et saata neile turundusteavet. Kui Teil pole veel potentsiaalsete klientide meilide suurt nimekirja, pole vaja muretseda, sest alustamiseks pole kunagi liiga hilja.
Teisest küljest, kui Teil on mõne müügivihje aadress juba olemas, võiksite olemasoleva andmebaasi konsolideerida. See võib tähendada andmebaasi kontrollimist, kas Teie olemasolevad tellijad on endiselt huvitatud Teie sisu vastuvõtmisest. Kuid ärge tehke seda lihtsalt küsides kasutajatelt, kas nad soovivad Teilt e-kirju saada, vaid saatke neile e-kiri, mis nõuab teatud toimingu tegemist.
E-posti hankimisel on kaks aspekti: esiteks e-posti aadresside loendi koostamine ja teiseks e-posti turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine. Mõlemad osad peavad olema edukad, et suurendada Teie e-posti hankimist, mis tähendab tellijate loendite suurendamist ja mõõdikute täiustamist. Aga kuidas täpselt peaksite seda tegema?
Aktiivsete e-posti tellijate andmebaasi edukaks ülesehitamiseks peate otsima kliente ja potentsiaalseid kliente, kes on näidanud üles huvi võttes vastu Teie teateid. Saadetavate sõnumite täpne tüüp sõltub Teie ettevõtte tegevusvaldkonnast, kuigi üldiselt on uudiskiri alati hea mõte. Seejärel peate oma kampaaniat tõhusalt planeerima, et toota inimestele meelepärast sisu ja pakkuda oma tellijatele väärtust.
Kui olete seda teinud, võite hakata oma sisu reklaamides hankima rohkem e-posti aadresse, olgu see siis uudiskiri või mis tahes muu sisu. See reklaam võib olla Teie veebisaidil, kus kliendid saavad registreeruda vormi kaudu või Teie sotsiaalmeedia profiilidel. Lõppude lõpuks on Teie veebisaidi külastajad ja jälgijad juba huvitatud Teie ettevõtete toodetest või teenustest. Ainuüksi nende julgustamisest meililisti registreerumiseks piisab nende e-posti aadresside hankimiseks, kui lubate ja pakute neile väärtuslikku sisu.
Kui kasutaja on Teie uudiskirjale (või muu sisu) registreerimisel jätnud oma e-posti aadressi, peate saatma talle tellimust kinnitava sõnumi.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Hüljatud ostukorvi meilimallid
Vähenda ostukorvist loobumist LiveAgenti 10 tõhusa meilimalliga ja taasta potentsiaalsed kliendid lihtsalt.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team