Pöördumise e-kirja mallid ja nõuanded tõhusate järelmeilide koostamiseks: isikupärastamine, lühidus, lisaväärtus. Kategooriad: ettevõte, teemaridade näited, kuidas kirjutada ja mida lisada. Saadaval tasuta mallid ja inspiratsioon.
Kas otsite õiget pöördumise malli? Kas need, mida olete seni kasutanud, ei tee oma tööd või pole te isegi veel ühtegi kasutanud? Kui jah, siis olete sattunud õigesse kohta – näitame teile viisakaid järelmeile, mis annavad kindlasti tulemusi.
Hästi koostatud järelmeilide jada võib aidata tehingut sõlmida ja muuta müügivihjed maksvateks klientideks. Niisiis, asume asja kallale.
Pole kahtlust, et tõhus järelmeil on oluline, kuid siiski on palju inimesi, kes neid ei saada. Miks nii?
Mõnikord kardavad inimesed tunduda “pealetükkivad” või arvavad, et nende toode või teenus müüb ennast ise. Tõde on see, et enamik inimesi vajab väikest tõuget, tuletamaks neile meelde, et olete kohal ja saate nende probleemi lahendada.
Järeltegevuse e-kirjad on kasulikud meeldetuletustena. Need näitavad, et olete huvitatud e-kirja saajaga ühenduse pidamisest, ja et hindate tema aega ja arvamust. Järelmeil näitab ka seda, et olete organiseeritud ja suuteline olulistel üksikasjadel silma peal hoidma.
Mõnikord piisab nädalaid vaeva nähtud tehingu sõlmimiseks ainult hästi koostatud järelmeilist. Seega, kui te veel ei saada järelmeile, on nüüd aeg alustada.
Kui saadate kellelegi pärast kohtumist meili, on hea rusikareegel lisada meili teemareale selle sündmuse või ürituse nimi, kus te kohtusite. Näiteks “Oli tore teiega kohtuda [konverentsi nimi]”. See aitab adressaadi mälu turgutada ja alustab vestlust sõbralikul noodil.
Potentsiaalsetele klientidele, kes võivad teie toote demost või teenusest huvitatud olla, saadetud meilidesse lisage teemareale ka asjakohane märksõna. Näiteks “Kas olete endiselt huvitatud [tootest/teenusest]?”
Ärge kirjutage meili teemareale liiga palju, kui te pole kindel, mida öelda. Eesmärk on võimaldada adressaadil hõlpsasti teada saada meili sisust, et ta saaks kiiresti otsustada, kas see avada või mitte.
Siit leiate mõned parimad tavad, mida järelmeili kirjutamisel meeles pidada.
Sellegipoolest on oluline leida viisaka järelmeiliga õige tasakaal. Te ei taha olla pealetükkiv või liiga kiindunud, kuid te ei taha ka tunduda, et ei viitsiks üldse ühendust võtta. Võti on leida kesktee inimese aja austamise ja selle vahel, et näidata, et hoolite kontakti hoidmisest.
Nüüd, kui teate järelmeili kirjutamise põhitõdesid, vaatame mõnda konkreetset näidet ja malli, mida võite ise samuti kasutada.
Hey [name],
It was great meeting you yesterday and hearing more about your project. I’m just following up to see if you’re still interested in [product/service]? I think it could be a great fit with what you’re looking for.
If you are interested, I’d be glad to set up a time to chat so we can go over the details. Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you yesterday at [circumstances of the meeting] and getting a chance to learn more about your company. I wanted to follow up and see if you’re still interested in working with us?
I think we could be a great match for one another and I’m confident we could help you achieve your goals.
If you agree, I’d like to set up a date to chat so we can discuss the next steps. Let me know if you are up for that or if you have other questions in mind – I’m all ears.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
It was so great catching up with you yesterday on the phone. I wanted to quickly follow up to check if you can still meet for coffee next week on Tuesday at 11 am?
I’ll be in the area and I think it would be a perfect opportunity to chat more about what you’re working on. Let me know if that time works for you or if there’s anything else I can do.
Best regards,
[Your name]
[Name],
It was great speaking with you about [topic of conversation] yesterday. I wanted to follow up and see if you had any more questions or if there’s anything else I can do?
I’d be happy to help in any way I can, so please let me know if there’s anything you need.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
It was great meeting you at [event] the other day. I wanted to reach out and see if you’re still interested in learning more about [topic of conversation].
In my opinion, [reason why product/service would be beneficial for them] and I think you would get a lot out of it.
I’d be happy to provide more information or answer any questions you may have.
Best,
[Your name]
Hello [name],
I wanted to follow up with you about our next meeting. Based on what we discussed, it sounds like you’re interested in [specific product/service].
I just wanted to check if that’s still the case or if you have further questions? When would be a good time to catch up over coffee or lunch?
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I wanted to reach out and say it was great meeting you at [conference] last week. It sounds like we’re both working on similar things and I think it would be beneficial to stay in touch.
Would you be interested in grabbing coffee or lunch sometime so we can chat more? Let me know if that works for you or if you have any other questions.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I just wanted to check if you received the materials I sent last week? I included a copy of my presentation as well as the article we discussed.
If you have any questions or need anything else, please let me know.
Kind regards,
[Your name]
Hello [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to give you an update on what’s been going on with [project].
We’ve made a lot of progress and I think we’re on track to achieve our business goal. I just wanted to keep you in the loop and see if you had any questions or if there’s anything else I can do.
Thanks,
[Your name]
Hello [name],
It’s been a while since we talked, but I wanted to reach out and see how you’re doing.
I hope you’re well and things are going well for you. If there’s anything I can do or if you need any help, please don’t hesitate to let me know.
Best regards,
[Your name]
Hey [name],
I hope you’re doing well! I just wanted to make sure I haven’t lost your attention.
It’s been a little while since we talked and I just wanted to check in with you. If there’s anything I can do or if you need any help, please let me know.
Best,
[Your name]
Hi [name],
It was great seeing you the other day. I wanted to reach out and see if you’re free for coffee or lunch sometime so we can catch up?
What I thought might be helpful is if I provide more information about [topic of conversation].
I hope you would find it beneficial and it would be a great opportunity to chat more. Let me know how we can work this into your schedule or if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Good morning [name],
I hope you’re doing well! It’s been a while since we talked and I just wanted to check in with you.
It sounds like you’re busy with [specific project] and I just wanted to find out if there’s anything I could do to help.
I know you’re probably swamped, but if you have a minute then it would be great to catch up. Let me know if you’re free or if you have any questions.
Best,
[Your name]
Hey [name],
I just wanted to reach out and say that I’m looking forward to seeing you soon. I believe we are on the same page when it comes to [your services] and how we can work together.
I’ll be in touch soon with more information, but please don’t hesitate to let me know in the meantime if you have any questions.
Thanks,
[Your name]
Hi [name],
I just left a quick voicemail letting you know that I’ll be in town next week and would love to catch up with you.
I’ll be around from Monday through Thursday and I’m free anytime on Tuesday or Wednesday.
I’m dropping you a line by email in case you don’t check your voicemail often. Please let me know if there’s a time that works better for you or if you have any questions.
I look forward to seeing you soon!
Best,
[Your name]
Hello [name],
I hope all is well! I was wondering if you would be available for a phone call next week?
I’m trying to schedule a time to catch up with you and see how you’re doing. I also wanted to update you on [specific project].
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks,
[Your name]
Mõnikord ei piisa ühest järelmeilist. Kui te ei ole inimesest ikka veel kuulnud, võib olla aeg saata teine järelmeil.
Teist järelmeili kirjutades peaksite meeles pidama järgmist:
Altpoolt leiate paar teise järeltegevuse malli.
Hey [name],
I just wanted to reach out for the last time. I recently sent you an email about [specific project] and I’m interested in seeing if you’re still working on it.
I know you’re probably busy, so I’ll keep this short. If you’re not working on that anymore or if you don’t need any help, please let me know.
I’m just trying to reach out and see if there’s anything I can do.
Thanks,
[Your name]
P.S. If you’re not working on that project anymore, could you point me in the right direction? I’m always looking for new opportunities to help out with.
Hey [name],
I recently sent you an email about [specific project] and I was just wondering if you had any update on that?
I respect your time and I know you’re probably busy, so I’ll keep this short.
I just wanted to check in and find out if there’s anything I can do. Let me know if you need any help or if there’s a better time to reach you.
Best,
[Your name]
Hi [name],
I hope you’re doing well! This is just a quick follow up to my previous email.
I’m just checking in to see if there’s any update on [specific project]. I’m also interested in seeing if you need any help with that.
If now isn’t a good time or if you’re not available, please let me know at your earliest convenience.
Thanks for your time,
[Your name]
Hi [name],
I’m just following up on an email I sent a few days ago.
I’m wondering if you had an update on our potential collaboration? I’m still very interested in working with you on that.
Please let me know if there’s anything I can do or if there is a better time to reach you.
Thanks,
[Your name]
Hey [name],
I don’t want to bother you again, but I just wanted to check in one last time.
I recently sent you an email about [specific project] and I’m just wondering if you have any update on it.
I’ll try not to bother you again, but I really appreciate your help with this.
Thanks,
[Your name]
Loomulikult peaksite alati kohandama neid järelmeilide malle vastavalt oma häälele ja stiilile. Kuid loodetavasti annavad ülaltoodud näited teile hea lähtepunkti, mida teises järelmeilis öelda.
Kuigi me juba rääkisime sellest, mida teie teises järelmeilis öelda, tasub kinni pidada veel mõnest heast tavast.
Kui võtate kellegagi ühendust, veenduge, et teil oleks käepärast kogu teave eelmise suhtluse kohta. See aitab neil värskendada mälu ja soodustab teiega vestlemist.
Lisaks näitab üksikasjalik teave, et olete professionaalne, organiseeritud ja võtate oma tööd tõsiselt. Need on kõik olulised tegurid usalduse loomisel, aga ka teie potentsiaalse koostöö suurepärased esilekutsujad.
Järelmeili koostades veenduge, et toon oleks argipäevane ja mitte survestav. Keegi ei taha tunda, et teda kamandatakse, ja kui olete liiga pealetükkiv, võite adressaadi eemale tõrjuda.
Hea rusikareegel on vältida selliseid fraase nagu “Ma vajan” või “Ma pean saama”, kuna need võivad tunduda nõudlikud. Selle asemel keskenduge fraasidele nagu “Olen tänulik” või “Olen huvitatud”.
See väike muudatus võib teie e-kirjade taju oluliselt muuta.
Järelmeili mall võib olla suurepärane lähtepunkt, mida teises järelmeilis öelda. Isikupärastage iga saadetud meili. Hea viis seda teha on mainida midagi konkreetset oma varasematest suhtlustest, mis võib olla kõike alates ühisest huvist kuni saaja poolt antud nõuandeni.
Selline isikupärastamine aitab adressaadil tunda end väärtustatuna ja hinnatuna, kasvatades nende suhtlemisvalmidust. Isegi kui teil pole midagi konkreetset mainida, lihtne “Loodan, et teil läheb hästi” või “Jätkan lihtsalt meie eelmist vestlust” võib olla suureks abiks.
Kui koostate järelmeili, viidake kindlasti sellele, kui palju aega on möödunud teie viimasest suhtlusest. See aitab seada adressaadi ootusi ja näitab, et väärtustate tema aega.
Enne esimese järelmeili saatmist oodake vähemalt paar päeva. Järgmiste meilide jaoks andke hõivatud inimestele vastamiseks veelgi rohkem aega. Hea rusikareegel on oodata enne iga kirja vähemalt nädal.
Muidugi võivad need ajagraafikud olukordadest sõltuvalt erineda. Hädaolukorra või ajatundliku asja korral võite kiiremini järelmeetmeid rakendada.
Kui saadate palju järelmeile, võib olla kasulik neid jälgida. E-posti jälgimise abil saate hõlpsalt viidata eelmistele vestlustele ja teada, millal oleks õige aeg saata järgmine sõnum.
Seda saab teha mitmel erineval viisil. Võite luua kogu asjakohase teabega arvutustabeli, kasutada kliendisuhete haldamise (CRM) tööriista või meilide jälgimise tarkvara. Jälgides oma järelmeile, saate olla kursis oma vestlustega ja luua kontaktidega paremaid suhteid.
Jälgimine aitab teil vältida ka liiga sagedast järelkontakti, kuna see võib tunduda pealetükkiv.
Kui suhtlete kellegagi, lisage kindlasti lisaväärtust. See võib olla midagi alates artiklist, mis teie arvates neile meeldiks, kuni uue toote lansseerimiseni, mis on teie suhtluse või nende huvide suhtes asjakohane.
Seda tehes ei näita te mitte ainult seda, et mõtlete adressaadile, vaid ka seda, et soovite teda mingil moel aidata. See tugevdab teie suhet ja suurendab tõenäosust, et meili saaja hakkab teiega tulevikus suhtlema.
Kui olete oma meili lõpetanud, lisage kindlasti mõned viisakad lõpufraasid. See võib olla midagi nii lihtsat nagu “Tänan teid aja eest” või “Ootan teie tagasisidet”.
Sellised fraasid näitavad, et hindate adressaadi aega ja olete huvitatud vestluse jätkamisest. Samuti jätavad need hea mulje, muutes adressaadi tõenäolisemalt mis tahes tulevasele suhtlusele positiivselt reageerima.
Kui tegemist on järelmeilidega, siis vähem on tavaliselt rohkem. Hoidke oma sõnumid lühikesed ja konkreetsed. Nii on neid lihtsam lugeda ja neile reageeritakse tõenäolisemalt.
Kui teil on jagada palju teavet, kaaluge selle jagamist mõnede meilide vahel. Nii saate keskenduda ühele asjale korraga ja vältida adressaadi ülekoormamist. Samuti peaksite oma meilidesse jätma tühja ruumi, et muuta need visuaalselt atraktiivsemaks ja hõlpsamini loetavaks.
Make your templates personal
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Järelmeilide meisterdamine võib olla aeganõudev, kuid väga tulemuslik. Nii suudate luua tugevaid suhteid, hankida rohkem kliente ja saavutada oma ärieesmärke.
Järgides ülaltoodud lihtsaid näpunäiteid – oma sõnumi isikupärastamine, olles lühike ja asjasse puutuv, viisakas ja adressaadi aega austav – jätate endast hea mulje ja suurendate oma vastamismäära parandamise võimalusi.
Järelmeili saatmisel mainige kindlasti seda, millest algselt rääkisite või meilisite, et adressaat saaks oma mälu värskendada. Tõstke esile oma huvi nendega kohtuda/vestelda ja andke neile teada, miks olete endiselt huvitatud ühenduse loomisest. Lõpetage üleskutsega tegevusele, et neil oleks lihtne vastata, soovitades koosoleku või vestluse jaoks konkreetset kuupäeva ja kellaaega.
Kui teie järelmeili mall märgistab kõik need ruudud, olete oma eesmärkide saavutamise teekonnal. Palju edu.
Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)
Avasta, kuidas alustada professionaalset e-kirja, et hoida adressaat kaasatud ja huvitatud. LiveAgent pakub tõhusaid näpunäiteid ja malle, et luua kaasahaaravaid avamislauseid, valida sobiv toon ja üles ehitada sisukord. Ideaalne juhend turundajatele, müüjatele ja klienditeenindajatele. Alusta oma e-kirju õigesti ja loo muljet!
Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)
Meie professionaalse juhendi ja näpunäidete abil saate teada, kuidas meilisõnumeid lõpetada. Suurendage oma CTR-i ja reageerimis määrasid juba täna meie tasuta mallide abil!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team