LiveAgent pakub malle sotsiaalmeedia positiivsele tagasisidele vastamiseks, aidates ettevõtetel kiiresti ja tõhusalt klientide küsimustele vastata. Tagasiside on oluline, aidates teenuseid optimeerida ja kliendirahulolu mõõta.
Hiljutine uuring näitas, et 49% inimestest jagavad pigem oma positiivseid kogemusi ettevõtetega kui negatiivseid (30% vastajatest).
Olenemata sellest, kas positiivne või negatiivne, on kogu tagasiside väärtuslik, sest see võib aidata teil näha, mida teete õigesti ja mida saaks parandada.
Ettevõtte kontekstis viitab tagasiside sellele, et klient kasutab toodet või teenust ja teatab oma rahulolu tasemest. Sageli teevad kliendid ka ettepanekuid täienemiseks.
Näiteks veebipoe puhul võiks arvamust jagada muu hulgas ostetud toote, tugiesindajate pakutava teenuse, kodulehe kujunduse või toote hinnakujunduse kohta. Üldiselt on iga ettevõtte enda otsustada, mille kohta ta soovib hinnangut saada, ja aktiivselt klientidelt tagasisidet küsida. Kliendid võivad jagada oma tagasisidet ka ilma seda küsimata, sel juhul on see veelgi väärtuslikum.
Klientide kommentaarid on kasulikud ja aitavad teil mõista, kui rahul on kliendid teie toodete ja/või teenustega. Need ülevaated annavad üldise ettekujutuse sellest, kuidas teie kliendid teie tooteid ja ettevõtet tajuvad.
Lisaks klientide tagasiside:
Uue toote ja/või teenuse turule toomist toetab tavaliselt teie sihtrühma vajaduste ja huvide eelnev uurimine. Sellise uuringu tulemused võivad olla väga julgustavad ja meeliülendavad. Kuid pärast seda, kui teie sihtrühm toodet ja/või teenust kasutab, võib nende tegelik arvamus muutuda.
Klientide tagasisidet analüüsides saate teada nii oma pakkumise tugevatest kui nõrkadest külgedest. Kõige tähtsam on see, et saate ka aru, mida teie kliendid on teie tooteid ja/või teenuseid kasutades kogenud. Selle teabe põhjal saate optimeerida kõike vajalikku, et tagada kvaliteetse kogemuse pakkumine oma klientidele.
Üks olulisemaid mõõdikuid, mis aitab teil teada saada toodete või teenuste edukusest, on kliendirahulolu. Peate veenduma, et kliendid on teie pakkumisega rahul, isegi kui see hõlmab probleemide ja nende vajaduste rahuldamist.
Kliendid soovivad, et nende lemmikbrändid pakuksid isikupärasemat ja vähem automatiseeritud kasutuskogemust. Võttes arvesse oma klientide arvamusi, näitate neile, et hoolite ja olete pühendunud neile soovipärase teenuse pakkumisele.
Lisaks suurendab klientide kaasamine sisemiste strateegiate optimeerimisse nende seotust ettevõttega.
Selle tulemusel saavad neist teie kaubamärgi saadikud, kes levitavad teavet teie toodete ja teenuste kohta kasulikul suusõnalisel viisil, ilma et neilt seda palutaks.
Ainuüksi klientide arvamuste põhjal äriotsuste tegemisel on tagajärg: ettevõtte allakäik, olgu see siis lühiajaline või pikaajaline. Konkurentsivõimelistel turgudel on kahjumlik teha olulisi otsuseid klientide arvamuste põhjal.
Klientide arvamused võivad aga anda väärtuslikke andmeid tulevaste strateegiate väljatöötamiseks.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
See sõltub teie ettevõtte sisepoliitikast. On ettevõtteid, kes saadavad näiteks oma klientidele tänuks vautšereid, kuid see on osa suuremast strateegiast. Võiksite teha midagi suurepärase kliendi heaks ja saata talle spontaanselt väikese kingituse, kuid pidage meeles, et tõenäoliselt peate sama tegema iga kliendi puhul, kes jagab uut positiivset arvustust. Kui Te seda ei tee, võite saada negatiivse vastureaktsiooni.
Pöörame selle küsimuse ümber – kuidas Te saite mitte vastata positiivse tagasisidega sõnumile? Kui klient on Teie toote või teenusega nii rahul, et otsustas Teiega oma arvamust jagada, peaksite kahtlemata vastama tema sõnumile ja tänama neid oma mõtete jagamise eest.
Kui klient jättis tagasiside juba avaliku profiili kommentaaridesse, on Teil õigus tema arvamust maailmaga jagada. Siiski ei teeks paha küsida kommentaari autorilt luba seda oma sotsiaalmeedias jagada. Kui saate privaatsõnumi kaudu positiivset tagasisidet, peate seda kindlasti kliendilt küsima, enne kui tema kommentaari avalikult jagate. Need reeglid ei kehti anonüümsete arvamuste või iseloomustuste puhul, kuid peaksite alati püüdma jagada positiivset tagasisidet autorite nimedega, kuna see on usaldusväärsem.
Avastage, kuidas LiveAgent'i tagasiside ja soovituste funktsioon aitab teil parandada klienditeenindust, julgustades kliente andma tagasisidet ja hääletama oluliste funktsioonide poolt. Lisage oma veebilehele kohandatav tagasiside nupp ja suhelge klientidega kiiresti. Proovige tasuta ja viige oma teenindus uuele tasemele!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.