Sündmusejärgsed e-posti mallid aitavad tugevdada osalejate kaasatust ja koguda tagasisidet, parandades sündmuste pikaajalist mõju. Leht pakub erinevaid näiteid ja juhiseid tõhusate järelmeilide loomiseks.
Kui Teie korraldatud sündmus on lõppenud, võib järelkontakt olla oluliseks muutujaks Teie sündmuse pikaajalise mõju ja raisatud jõupingutuste vahel. Sarnaselt sündmuste kutsetele ja sündmuste meeldetuletustele on sündmusejärgsed järelmeilid hädavajalikud nii võrguväliste kui ka virtuaalsete sündmuste korraldamiseks. See on suurepärane võimalus luua oma publikuga sisutihedam suhe, parandada kaasatust ja saada väärtuslikku teavet selle kohta, kui hästi Teie sündmus toimis ja mida saate teha tulevaste sündmuste veelgi edukamaks muutmiseks. Allpool on toodud mõned sündmusejärgsete järelmeilide saatmise parimad tavad koos kümne sündmuse järelmeili näitega, mida Teie müügimeeskond saab kasutada Teie sündmusejärgsete järelkontakti kampaaniate jaoks.
Alustage oma publiku tänamisega, et nad võtsid aega ja osalesid sündmusel. Samuti on hea mõte teha lühidalt kokkuvõte ürituse teemadest, et meenutada osalejatele omandatud väärtust ja julgustada neid tulevastel üritustel osalema.
Kaasake kasulikud ressursid, nagu salvestatud kõned, slaidid koos oluliste lisapunktidega, fotod ja videod. Teise võimalusena võite luua ajaveebi postituse sündmuse tipphetkede kokkuvõttega ja lisada asjakohase sisu, mida osalejad saavad kasutada omandatud teadmiste kinnitamiseks ja kolleegidega kontoris jagamiseks.
Seda võimalust saate kasutada oma klientidele äriliste meeldetuletuse saatmiseks. Küsige konstruktiivset tagasisidet, mis võib olla kasulik mõlemale poolele. See võimaldab Teil üritusel osalejaid uuesti kaasata ja luua kogukonnatunnet. Ühtlasi on see ka suurepärane viis saada sügavam ülevaade sellest, kuidas saate oma tulevasi sündmusi optimeerida ja täiustada.
Mida täpsem ja üksikasjalikum on Teie segmentimine (peale osalejate ja mitteosalejate), seda parema tulemuse saate oma sündmuste järelmeilidega saavutada. Lisaks võimaldab teie osalejate loendi õige segmenteerimine Teie sündmusejärgseid järelmeile paremini isikupärastada.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.
You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.
Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.
If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.
Thanks again for making [Event Title] a success!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.
In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].
The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.
Enjoy!
We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.
If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.
I would appreciate any feedback you have.
Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.
Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.
Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.
As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.
We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.
We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].
We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.
We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.
Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.
In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback
Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Ready to take your event follow-up to the next level?
LiveAgent's free event follow-up templates will help you craft the perfect follow-up email to thank attendees, gather feedback, and keep the conversation going long after the event is over.
Pärast üritust publikuga järelkontakti mittevõtmine on üks suurimaid vigu, mida saate teha. Sündmuste järelmeilide saatmine on ülioluline, et hoida oma sündmusel osalejatega pikaajalisi suhteid, suurendada teie järgmisel üritusel osalemist, kasvatada potentsiaalseid kliente ja muuta neist rohkem potentsiaalseteks klientideks.
Teie sündmuse üksikasjad on osalejatel endiselt värskelt meeles. See tagab teile paremad võimalused osalejaid uuesti kaasata ja tõhusalt muuta rohkem müügivihjeid müügiks.
Mitteilmujate järelmeili saatmine on sama oluline kui üritusel osalenute. Kui koostate sündmusejärgse e-kirja neile, kes ei osalenud, võite lihtsalt öelda, et Teil on kahju, et nad ei saanud liituda, anda lingid sündmusejärgsetele materjalidele, julgustada neid Teie tulevasi sündmusi jälgima ja abi pakkuma juhuks kui seda vaja on.
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Avasta tõhusad e-posti mallid üles- ja ristmüügiks, et suurendada oma müüki ja meelitada kliente proovima uusi tooteid. Meie leht pakub kohandatavaid näiteid ja nõuandeid, kuidas neid strateegiaid oma kliendibaasile sobivaks muuta. Kasuta neid malle juba täna ja suurenda oma tulu kuni 30%!
Klienditeeninduse järelkontakti mallid
Avasta, kuidas LiveAgenti klienditeeninduse järelkontakti mallid aitavad parandada klientide rahulolu ja rõõmustada neid silmapaistva teenindusega. Kasuta meie 10 erinevat järelmeili malli, et tõhustada kliendisuhtlust ja pakkuda ennetavat tuge. Alusta tasuta prooviperioodi ja kujunda oma personaalne e-kirja mall!
Avasta tõhusad külma müügi e-posti mallid LiveAgentis, et suurendada B2B müügivihjeid. Õpi parimaid tavasid ja avatud teemaridu, et isikupärastada ja sihtida oma e-kirju potentsiaalsetele klientidele. Suurenda klientide lojaalsust ja sidusust ostujärgsete e-kirjade abil. Proovi tasuta ja alusta müügisuhtlust juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team