Näpunäited ja mallid klientidele viisakaks tagasilükkamiseks. Õpi, kuidas öelda "ei" klientide soovidele pettumust tekitamata ja kaotamata nende usaldust. Kasuta positiivset keelt, empaatiat ja selgita põhjuseid, pakkudes võimalusel alternatiive.
Nii väga kui iga ettevõte soovib oma klientidele iga kord meeldida, ei ole alati võimalik kõigile klientide soovidele jah öelda. Kui võtate omaks idee, et kliendil on alati õigus, on raskem välja mõelda, kuidas öelda klientidele ei pettumust valmistamata või neid kaotamata. Kui aga klient nõuab midagi, mis pole kättesaadav, on ebamõistlik või lihtsalt võimatu pakkuda, peaksid kõik klientidega otseses suhtluses osalejad olema täiesti teadlikud, kuidas klientidele viisakalt ei öelda.
Kuidas öelda “ei” klientide soovidele või nõudmistele ilma, et kliendid vihastaksid või pettuksid? Siin on meeles pidamiseks mõned põhitõed, kui peate oma klientidele või potentsiaalsetele klientidele tagasilükkamise kirja kirjutama.
Ükskõik, kas kardate halva maine ees, rikkuda suhteid kliendiga või kaotada oma äri täielikult, võib klientide soovide tagasilükkamine olla keeruline, kui Teil puudub teadmine, kuidas seda professionaalselt teha. Tegelikult on ei ütlemise õppimine oluline oskus, eriti neile, kes töötavad klientidega seotud ametikohtadel. Allpool on mõned standardsed tagasilükkamise e-kirja mallid, mida saate oma klientidega suhtlemiseks kasutada (ja isikupärastada).
Allpool on mõned standardsed tagasilükkamiskirja mallid, mida saate oma klientidega suhtlemiseks kasutada (ja isikupärastada).
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Registreeru TASUTA LiveAgenti tarkvara kasutajaks ja avasta, kuidas meie Small plan pakub paremat väärtust väikese hinnaga. Nautige 7-päevast piletiajalugu, üle 190 integratsiooni, täiustatud e-posti funktsioone, vestluse rahulolu uuringuid ja palju muud vaid 9$/agent kuus! Proovige tasuta ja parandage oma klienditeenindust juba täna.
Kuidas kirjutada palgaläbirääkimise e-kirja?
Õpi kirjutama professionaalset palgaläbirääkimise e-kirja, et saada palgatõus. Vaata näidismalle ja praktilisi näpunäiteid!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team