Tagasiside palumise e-kirja mall juhendab ettevõtteid, kuidas luua ja saata professionaalseid e-kirju klientidelt tagasiside saamiseks. See aitab suurendada müüki, lojaalsust ja parandada suhteid klientidega.
Tänasel digiajastul peate oma kliente kohtlema nii, nagu nad oleks Teie partnerid. Ärge kulutage liiga palju aega väikesele jutule, selle asemel kuulake oma kliente! Teie praegused ja potentsiaalsed kliendid saavad Teile pakkuda palju teavet, mis aitab Teil suurendada müüki, luua rohkem kvaliteetseid müügivihjeid ja lihtsalt parandada klientide lojaalsust.
Selleks saate kasutada üht kõige elementaarsemat ja tõhusamat suhtluskanalit – e-posti.
Võite ju mõelda: “Aga me teeme oma meiliturundusega juba head tööd.” See on võimalik, kuid alati on arenguruumi. Miks mitte kasutada e-kirju, et tugevdada oma suhteid loendis olevate kontaktidega, et nad jääksid kauemaks lojaalseks ja muutuksid aktiivsemaks? On olemas teatud tüüpi meilid, mida nimetatakse tagasiside palumise meilideks, mis aitavad Teil potentsiaalsete ja olemasolevate klientidega suhelda ja luua sisukaid sidemeid.
Tagasiside taotluse meil on lihtne ja loominguline viis klientide kaasamiseks ja neilt tagasiside saamiseks, mis omakorda võib aidata Teil oma tulevasi turundussõnumeid ja toodet täiustada.
Enne detailidesse laskumist on vaja selgitada, miks on klientidelt tagasiside kogumine nii oluline. Ettevõtted ei investeerinud päris pikalt aega ega ressursse oma klientide tundmaõppimisse.
See on viga, sest klientidelt nende arvamuse küsimine võimaldab Teil rohkem teada saada inimeste kohta, kes Teie tooteid on valmis ostma. Näiteks see, millised on nende vajadused ja kuidas neid saab rahuldada.
Seetõttu on tagasiside küsimise peamine mõte hankida väärtuslikku vahetut teavet, mis aitab Teil parandada ja areneda oma ettevõtet, tooteid või teenuseid.
Küsides oma praegustelt klientidelt tagasisidet, saate teada, kas nad on rahul, mida saaks parandada ja millised nende vajadustest ei ole rahuldatud.
Kogu selle teabe analüüsimine ja arukate järelduste tegemine võimaldab Teil:
Kuidas peaksite siis oma klientidelt tagasisidet küsima? Kasutades vana head e-kirja.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Enne küsimuste esitamist selgitage, kui oluline on Teie jaoks oma tootele või teenusele väärtuse lisamine. Öelge oma klientidele, et soovite nende kogemustest õppida, et saaksite end pidevalt täiustada ja tagada hea teeninduse ka tulevikus.
Väljendage oma tunnustust juba ette ja andke oma klientidele teada, et mõistate nende aja väärtuslikkust, mistõttu hindate väga nende poolt antud tagasisidet.
Vastused sellele küsimusele aitavad Teil tuvastada kõik “head” asjad, mida teete.
See punkt on ülioluline. See tähendab klientidelt küsimist, millised ostu-/teeninduskogemuse osad neile ei meeldinud.
Pöörake neile vastustele erilist tähelepanu. Kui Te nõuannete järgi ei tegutse, pole Teil vabandust, kui midagi sarnast kordub teiste klientidega.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
See sõltub tõesti Teie toote või teenuse spetsiifikast. Ärge siiski liiga kaua oodake, sest tõenäoliselt unustavad kliendid Teie ettevõttega saadud kogemused (kui see just eriti negatiivne ei olnud). Tagasiside taotluse meili saatmine kuni 5 päeva jooksul pärast ostu on hea mõte.
Jah, peaksite hoolima kõigi oma klientide kogemustest ja mitte ignoreerima neid, kes on avaldanud Teie toote või teenuse kohta negatiivset arvamust. Igasugust negatiivset tagasisidet tuleks põhjalikult analüüsida ja käitleda, et aidata Teil oma tooteid ja teenuseid täiustada.
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid aitavad kliendisuhteid hoida ja korduvaid oste soodustada. Proovige tasuta!
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team