Tagasivõitmise e-posti mallid aitavad säilitada lojaalseid kliente, pakkudes allahindlusi ja veendes neid tagasi pöörduma. Kasutades strateegilisi e-kirju, saate kliente uuesti kaasata ja nende huvi taastada.
Kliendid on kõige rohkem seotud ettevõttega kohe, kui nad teevad oma esimese ostu või tellivad uudiskirja. Olenemata sellest, kui köitev on Teie tootevalik või kui hea on Teie pakutav kliendikogemus, lõpetavad nii kliendid kui ka tellijad lõpuks Teie ettevõttega suhtlemise.
Siin ei pea midagi ilmtingimata Teie turundusstrateegiaga valesti olema – see on lihtsalt loomulik eraldumisprotsess.
Niisiis, kas see tähendab, et peaksite laskma oma lojaalsetel klientidel või järgijatel liikuda edasi, võibolla konkurentide juurde, püüdmata nende tähelepanu eest võidelda? Muidugi mitte! Arvestades, et olemasoleva kliendi säilitamine on umbes viis korda odavam kui uue leidmine (allikas), peaksid tagasivõitmise e-kirjad olema iga efektiivse turundusstrateegia osa.
Tagasivõitmise e-kiri on sõnum või sõnumite jada, mis saadetakse eemale jäänud klientidele lootuses veenda neid Teie veebipoodi naasma, sooritama ostu või kaasata neid uuesti oma e-posti kampaaniatega. Et anda endale parimad eduvõimalused selliste klientide tagasivõitmiseks, on ülioluline pakkuda neile mingisugust erilist allahindlust või lisaväärtust, mis paneb nad taas Teie ettevõtte vastu rohkem huvi tundma.
Kliendi hoidmist ei saavutata vaid ühe e-kirja saatmisega. Olenemata sellest, kui hea Teie pakkumine on, võib saaja lihtsalt kasutada ergutavat soodustust, et saada ühekordse ostu eest suurepärane ale, ning kaob seejärel uuesti. Selle asemel on soovitatav saata mitu e-kirja, et uuesti kaasamise protsess lõpule viia. Esimene e-kiri peaks sisaldama eelnevalt mainitud allahindlust või lisaväärtust, millele järgneb teine teade, mis tuletab kliendile meelde kõiki Teie ettevõtte jaoks pakutavaid suurepäraseid eeliseid või funktsioone.
Lõpuks, kui klient ei ole endiselt Teie brändiga uuesti seotud, on tõenäoliselt aeg lasta neil minna ja Teie e-posti andmebaas vastavalt puhastada. Seetõttu peaksite saatma neile viimase sõnumi, et nad teaksid, et eemaldate nad oma meililoendist, andes neile veel ühe võimaluse uuesti kaasamiseks.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Ärge peatuge siin – samuti on oluline neile meelde tuletada kõiki põhjuseid, miks nad peaksid Teie poodi tagasi tulema, ja seda tüüpi e-kirjad peaksid pakkuma ka allahindlust, et maksimeerida nende mõju. Lõpuks võib viimase võimalusena tagasivõitmise e-kiri koos tellimuse tühistamise või uuesti tellimise võimalusega sisaldada ka allahindlust, mis meelitab kliente Teie poodi naasma.
Peaksite saatma ühe e-kirja, milles pakutakse allahindlust, et julgustada klienti Teie poodi tagasi tulema. Isegi kui nad kasutavad seda vautšerit ostu sooritamiseks, on siiski soovitatav saata oma kliendile uus sõnum, milles on välja toodud parimad põhjused lojaalseks kliendiks olemiseks, et vähendada tõenäosust, et nad jäävad uuesti eemale või kasutavad ainult allahindlust ühekordseks ostuks. Lõpuks, kui adressaat ei naase Teie poodi, ei vasta ega ava Teie eelmisi kirju, peaksite saatma viimase sõnumi, pakkudes meililistist eemaldamist. See aitab Teil konsolideerida oma tellijate andmebaasi ja võimaldab Teil keskenduda parematele müügivihjetele.
Umbes nädala pärast võite saata veel ühe e-kirja, juhuks kui Teie viimane kiri nende postkasti kadus. Kõik täiendavad sõnumid, mille saadate pärast andmebaasist eemaldamise e-kirja, peaksid esile tooma Teie toote väärtuse. Kui Te ikkagi vastust ei saa, on ilmselt parem see endine klient unustada ja edasi minna.
Avastage, kuidas teavituste mallid LiveAgentis aitavad automatiseerida teavituste saatmist ja säästa aega. Kohandage malle vastavalt oma meeskonna vajadustele ning proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi, et pakkuda klientidele ööpäevaringset iseteenindust. Liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga!
E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid
LiveAgent on loonud tasuta kasutamiseks valmis e-kaubanduse e-posti mallid igale ettevõttele, kes soovib professionaalset klienditeenindust pakkuda.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team