LiveAgent pakub klienditoe taotlusvormide malle, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja müüki. Mitmekanaliline tugi võimaldab klientidel sujuvalt kanaleid vahetada, pakkudes agentidele võimalust tõsta tootlikkust ja koguda klientide kohta väärtuslikku infot.
Rahvarohkel turul silma paistmiseks ei piisa sellest, kui pakute oma klientidele head klienditeenindust. See reegel kehtib nii B2C ja B2B ettevõtete kui ka vajalike kaupade, luksustoodete või tarkvara müüvate ettevõtete kohta.
Miks? Sest tänapäeval on ostjatel suuremad ootused ning nad on harjunud isikupärastatud ja positiivsete kogemustega. Need positiivsed kogemused on tugevalt seotud ühe kaasaegse klienditeeninduse põhimõttega – mitmekanaliline klienditugi.
Mitmekanaliline klienditugi tähendab, et olete oma klientidele kättesaadav erinevatel suhtluskanalitel ja pakute igal kanalil samal tasemel tuge. Nii võimaldab mitmekanaliline tugi klientidel sujuvalt suhtluskanaleid vahetada (alates telefonist kuni e-posti või sotsiaalmeedia ja reaalajas vestluseni), ilma et peaks oma probleeme ja küsimusi erinevatele tugiagentidele kordama.
Mitmekanalilise klienditeeninduse peamised eelised peale kliendikogemuse ilmselge parandamise on järgmised:
Klientidega ühenduse võtmine nende valitud kanalite kaudu aitab Teil paremini mõista nende vajadusi, soove, ootusi ja probleeme. Nendega suhtlemine mitmel kanalil on suurepärane võimalus nendega tutvuda ja näidata oma valmisolekut neile mugavust pakkuda.
Saate koguda palju väärtuslikke teadmisi ja hindamatut tagasisidet oma toote või teenuse kohta, luues samal ajal klientidega ühendust erinevatel platvormidel. Tavaliselt on kliendid rohkem valmis jagama oma arvamust Teie toote või teenuse kohta kanalil, mis tundub neile loomulikum. “Loomulikuma” all peame silmas näiteks sotsiaalmeedia sõnumeid või e-kirju, mitte kliendirahulolu uuringuid või hüpikaknaid.
See võib tunduda võimatu, kuid mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine muudab Teie agentide töö lihtsamaks ja kiiremaks. Kuidas? Kuna mitmekanalilise toe pakkumine nõuab ettevõttelt klienditeeninduse tõhusamat korraldamist. Tänu sellele saavad agendid töötada produktiivsemalt ja nende jõudlus paraneb aja jooksul.
Mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine tähendab märkimisväärset kokkuhoidu Teie klienditeeninduse eelarves. Üks agent suudab sama aja jooksul lahendada rohkem taotlusi – see on otseselt seotud Teie agendi tootlikkuse suurenemisega. Veelgi enam, agendid on vähem pettunud ja nende töö on lihtsam. See tähendab, et nende motivatsioon ja töömoraal paranevad.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Klienditoe taotlusvormid peaksid olema võimalikult lühikesed. Need peaksid sisaldama ainult kõige olulisemaid välju, nagu kliendiandmed (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, vajadusel telefoninumber), pikk tekstiväli kliendi soovide kirjeldamiseks ja nupp „Esita”. Kui Teie klienditeeninduse osakond on keerulisem ja koosneb mitmest meeskonnast, peaksid sellised vormid sisaldama ka ripploendit, kus klient saab valida, millise meeskonnaga ta soovib ühendust võtta. Võite lisada ka muid ripploendeid, kuid pidage meeles, et vorm peaks olema võimalikult lühike ja lihtne.
Sarnaselt klienditoe taotlusvormi pikkuse ja ülesehitusega tuleb vorm kirjutada kergesti seeditavas keeles. Kasutage väiteid, mis on arusaadavad ja Teie klientidele tuttavad. Vältige žargooni või tehnilise keele kasutamist, vältige tegusõnafraasi või keerukate liitlausete kasutamist. Pidage meeles, et Teie kliendid on hõivatud, nii et nad peaksid saama Teie vormi esitada minutite või isegi sekunditega, kulutamata aega Teie ettevõtte koodi tõlgendamisele.
Lihtne vastus sellele küsimusele on võimalikult kiire, kuid me teame, et seda on lihtsam öelda kui teha. Klienditaotlusele vastamiseks kuluv aeg tuleks Teie klienditeeninduse meeskonnas sisemiselt kindlaks määrata ja võimaluse korral kinnitada Teenustaseme lepinguga (SLA), mille on allkirjastanud klienditeenindajad. Reageerimisajad võivad erinevates valdkondades ja ettevõtetes erineda, sõltuvalt paljudest muutujatest. Need muutujad võivad hõlmata klienditeenindus meeskonna agentide arvu, teatud aja jooksul esitatud klienditoe piletite kogust, klienditaotluste keerukust, klienditoe toimingute automatiseerimise taset ja Teie klienditeeninduse tarkvara kvaliteeti ja palju muud. Sõltumata Teie meeskonna sisemistest tingimustest peaksid Teie klienditeenindajad püüdma vastata klientide soovidele kohe pärast nende esitamist, pidades silmas Teie klientide huvisid.
Avasta LiveAgenti kohandatavad e-kaubanduse e-posti mallid, mis parandavad müüki ja klientide rahulolu. Õpi tõhusalt suhtlema e-posti, reaalajavestluse ja telefonikõnede abil. Saa teada, kuidas LiveAgenti tarkvaralahendus aitab sul paremini hallata klientidega suhtlemist. Alusta nüüd tasuta ning suurenda oma e-kaubanduse edu!
Avastage tõhusad strateegiad klientide iseloomustuste kogumiseks, mis aitavad suurendada teie ettevõtte usaldusväärsust ja müüki. Õppige, kuidas küsida iseloomustusi parimate tavade abil, tutvuge näidisküsimustega ja avastage tööriistad, mis aitavad analüüsida klientide tagasisidet. Täiuslik juhend ettevõtetele, kes soovivad oma mainet tõsta ja potentsiaalsetele klientidele muljet avaldada!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team