Tellimuse kinnitusmeilid on olulised e-kaubanduses, pakkudes klientidele teavitust edukast ostust ja paki saabumisest. Need suurendavad müüki oma kõrge avamismäära tõttu. Kinnituskirjad sisaldavad tellimuse üksikasju, makseinfot ja jälgimisnumbrit.
On palju erinevat tüüpi e-kirju, mida peaksite oma klientidele saatma: tervitusmeilid, kliendi taastamise meilid ja hüljatud ostukorvi meeldetuletused – loetlege ainult.
Isegi kui mitte kõik e-kaubandusega tegelevad ettevõtted selliseid kirju ei saada, on üks meilitüüp, mida kasutavad peaaegu kõik e-kaubanduse kauplused – tellimuse kinnitusmeil.
Tellimuse kinnitusmeilid saadetakse sageli vajadusest, kuna ilma seda tüüpi tehingumeilita ei saa Te e-poodi tõhusalt juhtida.
Tellimuse kinnitus on teade, mis teavitab klienti, et tema algatatud ostuprotsess oli edukas. Ettevõtted saadavad tellimust kinnitavaid e-kirju, et teavitada kliente tellimuse kättesaamisest, täiendavatest ettevalmistustest saatmiseks ja et neil on oodata varsti paki saabumist. Targad meiliturundajad teavad aga, et tellimuse kinnitusmeilide tõeline väärtus seisneb nende võimes luua suuremaid müüginumbreid.
Kinnitusmeilile tuleks lisada kogu järgmine teave:
Mis teeb need meilid nii suurepäraseks ja miks peaksite sellest hoolima? Siin on mõned kasutusjuhtumite uuringud, mis võivad tuua selgust tellimuse kinnitusmeilide olulisuse osas.
Esiteks, e-posti kaasamise osas on neil silmapaistev avamise määr ligikaudu 65%, mis annab jaekaubanduse keskmisele 12,7% (allikas). Lõppude lõpuks tahavad ostjad teada, et nende ostuprotsess oli edukas.
Veelgi olulisem on see, et kasutajad, kes neid meile saavad, esindavad uskumatult kaasatud ja väärtuslikku vaatajaskonda.
On üldteada tõsiasi, et olemasolevat klienti on palju lihtsam uuesti konverteerida kui veenda kedagi, kes pole kunagi Teilt ostnud, midagi ostma (allikas).
Kahjuks on liiga paljud e-poed kaugel sellest, et avada tellimuse kinnitusmeilide kogu potentsiaali.
Et aidata Teil realiseerida kinnitusmeilide tegelikku potentsiaali, oleme loonud võimsad tellimuse kinnitusmeili mallid, mis aitavad teil suurendada konversioone ja müügitulu.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Lühike vastus on jah. Vajalik on saata kinnitusmeil, kuna see annab kliendile teada, et kõik läks hästi ja soovitud tooted saadetakse talle. Tänapäeval on kasutajad harjunud saama kinnitusmeile ja kui Te neile sellist sõnumit ei saada, pöörduvad nad tõenäoliselt Teie poole ja küsivad, kas nende tellimus on kinnitatud. See maksab teile rohkem aega ja raha kui lihtsalt automatiseeritud meili saatmine.
Tellimuse kinnituse e-kiri tuleb saata kohe pärast seda, kui klient on tellimuse esitanud. See peaks saabuma sõna otseses mõttes sekunditega pärast seda, kui klient klõpsab nupul „osta” või maksab ostu eest. Kui klient sellist teadet kohe ei saa, võib ta arvata, et midagi läks valesti. Kui Teie süsteem on aeglasem ja automaatse meili saatmine võtab paar minutit, peaksite kasutajaid teavitama, et neil võib olla vaja mõni hetk oodata, enne kui nad saavad kinnituse.
Selline sõnum peaks olema lühike ja sisutihe, kuid võib olla ka lõbus ja loominguline. Seetõttu pole ühtegi kuldreeglit, mida peaksite tellimuse kinnitusmeili koostades järgima. Ärge unustage lisada tellimuse kohta kõige olulisemat teavet: Teie ettevõtte nimi, kliendi aadress, hind, eeldatav saabumisaeg ja makseviis.
Kõnekeskus: kontakti lõpetamise/peatamise mallid
Discover how to effectively close or pause customer calls with LiveAgent's customizable contact templates. Enhance client satisfaction and loyalty by using our expertly designed scripts, ensuring every interaction ends on a positive note. Start your free trial today and elevate your customer service experience!
Meeldetuletuskirjade mallid ja näpunäited igapäevaseks kasutuseks
Avasta, kuidas koostada täiuslik meeldetuletuskiri 2024. aastaks! Meie veebileht pakub 18 kasutusvalmis malli, väärtuslikke näpunäiteid ja parimaid praktikaid, mis tagavad kõrge konversiooni ja klikkimise määra. Alusta kohe ja täiusta oma ärisuhtlust!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team